Scala rider Q2

Communicatie op je RT (intercom)

Moderator: RT_Patrick

Edwin K

Re: Scala rider Q2

Ongelezen bericht door Edwin K »

Big RT Smile
ze zijn binnen
vanmorgen een medewerker van DHL doorgezaagt omdat ik het trace nummer van de douane wilde hebben en ja hoor toeval of niet, ik wordt twee uur later gebeld dat het doosje onderweg is.

zo los werkt het prima, nu nog inbouwen en verder uitproberen

gr Edwin
bolderbast

Ongelezen bericht door bolderbast »

Zo nou, werd tijd, Edwin!

Ben benieuwd of je net zo tevreden bent met deze Chineese kletsset als ik!
Bart51
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Ongelezen bericht door Bart51 »

Harry,

Het is allemaal gelukt. De set is compleet uit elkaar geweest en daarna weer gemonteerd met wat extra bevestigingsmateriaal (2 ringetjes). 8) Daarna de set eerst droog getest en vervolgens in mijn helm (een caberg justisimmo) gemonteerd. Ben erg benieuwd hoe het zal zijn bij het rijden _001 . Na de montage heb ik de helm uitgeprobeerd inclusief mijn oordopjes. Geluid was goed te horen maar krijg het volume helaas nog niet anders (harder/zachter) 8-) . In de omschrijving staat dat het volume zich automatisch aanpast aan het omgevingsgeluid :shock:
Zodra de temperatuur weer wat stijgt wordt dit vervolgd.

Groetjes Bart
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Ook ik heb mijn chinese scala geprobeerd:
-Tomtom via de iphone (bluetooth); prima.
-Telefoneren bij 100 km per uur; prima.
-Muziek luisteren bij 100 km per uur gaat redelijk. Veel hoge tonen. Niet te vergelijken met de in-ear noise supression phone die ik normaal gebruik. Ik ga nog testen hoe het werkt als ik de muziek via de in-ear laat lopen en de tomtom via de bluetooth. Misschien dat ik tomtom niet meer hoor, maar dat koppel ik nog wel terug.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het praten met de bijrijder (mijn vrouw) gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat zij morgen even achterop wil. Geruststellende gedachte is dat ik het ding ook uit kan zetten als ik het geklets zat wordt :lol: ! De uitslag volgt later.

Groet, _004

P@ -1200-
Edwin K

Hoi Bart,

tot hoever heb jij hem uit elkaar gehaald? die twee schroefjes?
Ik wil de microfoon vast zetten en het stokje verwijderen in mijn C3, heb jij fotootjes?

P@1200RT schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe het praten met de bijrijder (mijn vrouw) gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat zij morgen even achterop wil. Geruststellende gedachte is dat ik het ding ook uit kan zetten als ik het geklets zat wordt !
ga je haar vertellen dat zij hem terug aan kan zetten!! :$ :$
ene na hoeveel minuten zou ze door hebben dat jij geen antwoord meer geeft en dat hij uit staat :roll:

gr Edwin
Bart51

Hoi Edwin,

De onderdelen van het printplaatje heb ik vast laten zitten en het bedieningselement (wat je kan loshalen van de helm) heb ik niet geopend.

Helaas heb ik er geen foto's van maar ik kan je wel vertellen wat je tegenkomt.
Op het punt waar de microfoonboom het frame ingaat zit een ronde bus. Die kan je losdraaien en tezamen met de twee minischroefjes zal het frame in twee delen uit elkaar vallen. Dan zie je meteen hoe de boom vastzit (je kan de boom naar boven schuiven) en de twee draadjes welke de microfoon helpen. Ik denk dat wanneer je die twee draadjes doorknipt je de boom definitief kan verwijderen. Daarna moet je alleen nog iets vinden voor het afdichten van het gat. Het lijkt me ook geen slecht plan om dat busje rond de boom weer terug te plaatsen. Het is mij, achteraf, niet tegengevallen met het (de)monteren.
Veel succes ermee!

groet Bart
RHarryRT

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Hey Bart ,
Mooi dat het werkt ,en raken we je ook niet kwijt op het rtreffen2011 .

gr Harry
mhovens
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

Ongelezen bericht door mhovens »

nog ff over bestellen via internet. Ik heb de ervaring dat je beter UPS kan kiezen dan DHL. DHL schijnt een contract met de Douane te hebben en innen zelf invoerrechten. Daar krijgen zij weer een vergoeding voor. Tegenwoordig bestel ik alles via UPS en nog geen invoerrechten hoeven betalen. Labelen als gift helpt ook.

Overigens hebben ze bij chinavasion ook een actioncam voor weinig. Filmpjes zijn elders op het forum te zien. Tis maar dat je het weet.

Groetjes van ikke. Big RT Smile
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

DHL krijgt niet alleen daar wellicht een vergoeding voor, ze rekenen zelfs extra kosten voor de douaneafhandeling. :(

Labellen als gift helpt, maar dat mag formeel niet natuurlijk.
En als ze het gaan controleren, ben je volgens mij wel de sjaak.
mveenstra
Type: R1100RT
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur

Ongelezen bericht door mveenstra »

dutchmidiman schreef:DHL krijgt niet alleen daar wellicht een vergoeding voor, ze rekenen zelfs extra kosten voor de douaneafhandeling. :(

Labellen als gift helpt, maar dat mag formeel niet natuurlijk.
En als ze het gaan controleren, ben je volgens mij wel de sjaak.

Ze kunnen dat niet controleren. zelfs een bedrijf mag gift er op zetten. het zou bijvoorbeeld om een relatiegeschenk kunnen gaan. Nee ik heb een tijd mee gelopen bij de douane op Schiphol en toen heb ik ook de afhandeling van die pakketjes gezien en daar zeiden ze allemaal als er gift op staat laat maar gaan tenzij het om hele partijen gaat. Gewoon domweg omdat het te veel geld kost om het te controleren en 9 van de 10 keer gaat het toch wel om een gift.

Kortom gewoon gift er op laten zetten als het om 1 a 2 pakketjes gaat dat laten ze toch wel door. Of het formeel mag is een 2e. Maar volgens mij betalen we al genoeg in NL aan van alles en nog wat. Dus mijn mening is dat wij ook wel eens een voordeeltje mogen hebben.
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

mveenstra schreef:recent deze headset besteld en vrijdag binnen gekregen. niks dan lof over deze headset. de kwaliteit van de set is echt prima. weinig verschil met een orginele scala rider. ik heb beide in mijn handen gehad. maar ik zie zeer weinig verschil. over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen. want ik heb hem nu alleen nog geprobeerd zonder op de motor te rijden. Maar tot op heden echt prima geluid. ook de levering was prima en zeg nou zelf voor 50 euro per stuk kun je het toch niet laten liggen. Ik zal binnen kort als die witte deken weer verdwenen is laten weten hoe hij op de motor bevalt. maar gezien de helderheid van het geluid en de prima werking kan ik me haast niet voor stellen dat hij op de motor slechter zal zijn.

gr Mike.
Als ze in de winkel vragen: "Is het een kadootje?" - zeg ik ook wel eens: "Ja, voor mezelf!"
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Belastingontduiking en handig omgaan met informatie is een groot verschil, in mijn boek.
Er is een groot grijs gebied en hierin moet je zo verstandig mogelijk omgaan met wat je (niet) doet om zo min mogelijk te betalen, zonder problemen met de belastingdienst te krijgen.
Edwin K

Bij ons was het doosje aan de onderkant opengemaakt, eentje totaal uitgepakt en ook opgeladen (lader was uit het plastic en gebruiksaanwijzing was eruit), verder niets hoeven betalen of zo.

Verder heb ik er eentje totaal opengemaakt, dit gaat heel gemakkelijk, nu nog even zoeken naar een goede manier om het beugeltje aan de binnenkant vast te zetten (tussen de voering) hopelijk gaat het open en dicht doen van de helm dan makelijker

rtreffen2011
No-Harm
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door No-Harm »

Hallo allemaal,

met interesse heb ik alle berichten over de chinese variant van de headset gelezen en ik moet zeggen...het klinkt veel belovend.
maar toch heb ik nog een vraag: is de CVRF-A62 te koppelen aan een Q2? Deze vraag is al vaker gesteld door anderen maar er is geen reactie op gekomen, of ik moet er overheen gelezen hebben.

ik hoop dat er mensen zijn die het antwoord hebben...

Groeten, Harm.
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Ik heb geen idee, maar ik stel voor dat we (als we in april nog geen antwoord hebben) de proef op de som nemen tijdens het RT-treffen.

Groet, _004

P@ -1200-
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

No-Harm schreef:Hallo allemaal,

met interesse heb ik alle berichten over de chinese variant van de headset gelezen en ik moet zeggen...het klinkt veel belovend.
maar toch heb ik nog een vraag: is de CVRF-A62 te koppelen aan een Q2? Deze vraag is al vaker gesteld door anderen maar er is geen reactie op gekomen, of ik moet er overheen gelezen hebben.

ik hoop dat er mensen zijn die het antwoord hebben...

Groeten, Harm.
Beste Harm,

Ja dit is mogelijk. Je kan deze set aan elk aparaat dat bluetooth 1.0 of 2.0 heeft koppelen. Moet wel zeggen dat hij bij mij wel 1 keer is weg gevallen maar dat kan ook zijn gekomen omdat hij bijna leeg was. maar verder werkte hij goed.

groet, Mike
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Beemer-Tycoons
2023
2023
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Zijn er mensen die ervaring hebben wat de capaciteit is van de batterijen van deze set, want ik heb nu een autocom intercom set die gewoon op de boordspanning werkt en ik dus onbeperkt gebruiken kan, helemaal als ik b.v. tijdens mijn vakantie soms wel ritten maak van 8 uur of meer is het niet echt plezant als ik na 5 uur ineens merk dat de batterijen leeg zijn en ik dus geen muziek en/of navigatie meer hoor, misschien wel ideaal als je moeders achterop effe niet meer hoort.
[groet] Peter -1150-
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
mhovens
Contacteer:

Beemer-Tycoons schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben wat de capaciteit is van de batterijen van deze set, want ik heb nu een autocom intercom set die gewoon op de boordspanning werkt en ik dus onbeperkt gebruiken kan, helemaal als ik b.v. tijdens mijn vakantie soms wel ritten maak van 8 uur of meer is het niet echt plezant als ik na 5 uur ineens merk dat de batterijen leeg zijn en ik dus geen muziek en/of navigatie meer hoor, misschien wel ideaal als je moeders achterop effe niet meer hoort.
[groet] Peter -1150-
Hi Peter,
Lijkt me inderdaad lastig, maar het is moeilijk hier antwoord op te geven. Dit namelijk afhankelijk van het gebruik. Zit je bijvoorbeeld veel te beppen of heb je naast de navigatie ook muziek aanstaan dan gaat het batterij verbruik natuurlijk harder dan enkel met aanwijzingen van de navigatie. Ik heb zelf nog geen hele dag gereden maar ik denk wel dat ik de lader meeneem zodat ik hem onderweg kan opladen. In principe geeft de beschrijving aan dat er 7 uren spreek tijd is en 60 uren standby. Ik gebruik hem vrijwel elke dag en heb hem tot nu toe 4 maal opgeladen. Ik krijg af en toe telefoon en gebruik af en toe mijn garmin.
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

mhovens schreef:
Beemer-Tycoons schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben wat de capaciteit is van de batterijen van deze set, want ik heb nu een autocom intercom set die gewoon op de boordspanning werkt en ik dus onbeperkt gebruiken kan, helemaal als ik b.v. tijdens mijn vakantie soms wel ritten maak van 8 uur of meer is het niet echt plezant als ik na 5 uur ineens merk dat de batterijen leeg zijn en ik dus geen muziek en/of navigatie meer hoor, misschien wel ideaal als je moeders achterop effe niet meer hoort.
[groet] Peter -1150-
Hi Peter,
Lijkt me inderdaad lastig, maar het is moeilijk hier antwoord op te geven. Dit namelijk afhankelijk van het gebruik. Zit je bijvoorbeeld veel te beppen of heb je naast de navigatie ook muziek aanstaan dan gaat het batterij verbruik natuurlijk harder dan enkel met aanwijzingen van de navigatie. Ik heb zelf nog geen hele dag gereden maar ik denk wel dat ik de lader meeneem zodat ik hem onderweg kan opladen. In principe geeft de beschrijving aan dat er 7 uren spreek tijd is en 60 uren standby. Ik gebruik hem vrijwel elke dag en heb hem tot nu toe 4 maal opgeladen. Ik krijg af en toe telefoon en gebruik af en toe mijn garmin.
Sorry hier ben ik het niet helemaal mee eens. Of je nu je communicatie aan hebt staan of je navigatie dat maakt niet veel uit. het verbruik blijft het zelfde. Het enige dat invloed kan hebben is het wisselen tussen apparaten maar dat is te verwaarlozen. Ik heb er wel een hele dag mee gereden (ongeveer 9 uur) en toen was hij pas echt leeg. Kortom bij mij ging hij nog langer mee dan ze zelf zeggen en daarin had ik constant communicatie open staan.

Dit apparaatje zal alleen minder gebruiken wanneer je niks aan hebt staan. Verder maakt het niet uit wat je doet of het nu navigatie is of communicatie het verbruik is en blijft gelijk. het is namelijk beide bluetooth.

gr Mike
Groetjes Mike,

Bart51

Sinds een paar weken rijd ik nu met de V2 (de chinese versie van de Q2). Ook gebruik ik alpine gehoorbeschermers. Wat me opvalt is dat, in tegenstelling tot de beschrijving, het geluid zich niet aanpast aan het omgevingslawaai en de volumeknop niet werkt. Tot 90/100 km hoor ik het nog goed maar daarna is het niet verstaanbaar. Op dat moment maak ik dan maar gebruik van het scherm. Zijn er collega-gebruikers hier die ook deze ervaring hebben?

Groet Bart
mhovens
Contacteer:

BartmeteenB schreef:Sinds een paar weken rijd ik nu met de V2 (de chinese versie van de Q2). Ook gebruik ik alpine gehoorbeschermers. Wat me opvalt is dat, in tegenstelling tot de beschrijving, het geluid zich niet aanpast aan het omgevingslawaai en de volumeknop niet werkt. Tot 90/100 km hoor ik het nog goed maar daarna is het niet verstaanbaar. Op dat moment maak ik dan maar gebruik van het scherm. Zijn er collega-gebruikers hier die ook deze ervaring hebben?

Groet Bart
Hoi Bart,

Volgens mij werkt dat bij mij gewoon. Ik heb echter geen gehoorbescherming kan daarover dus weinig roepen.

Groetjes,

Marcel
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

Beste Bart,

Ik gebruik wel gehoorbescherming en ik kan bij 140 mijn bij rijder nog prima verstaan. Moet wel zeggen dat boven de 150 het lastig word. Over de volume knoppen dat is wat lastig te beoordelen. Dat hangt af van wat je precies doet. Tijden het communiceren tussen 2 communicatiesets dan zou de volume knop gewoon moeten werken. als je echter mp3s luistert of je telefoon er aan hebt hangen dan veranderen de knoppen op het toestel. Bij mij bijvoorbeeld als ik muziek luister via mijn telefoon worden de knoppen volgende nummer en vorige nummer. maar als ik dan weer gebeld word veranderd het weer naar volume knoppen.

Wat ik in het begin wel had. Was dat de speakers achter het schuim zaten. Dan word het geluid echt een heel stuk minder. Ook als ze niet precies op je oorschelp zitten dan hoor je gewoon niks tot weinig. Wellicht dat het iets helpt door de speakers te verplaatsen.

Gr Mike.
Groetjes Mike,

Bart51

Hoi Mike,

Ik heb inderdaad de speakers achter het schuim zitten. Dus heb ik er een stukje uitgesneden en nu liggen ze direkt achter de binnenvoering. Ik heb de speakers nu ook met de "gaas"-zijde naar de buitenkant gemonteerd (in de handleiding kan ik hier nou net niets over vinden). Moet het alleen nog uitproberen. Wordt vervolgd!

Groet Bart
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

Hoi Bart wat bedoel je met het het gaas-zijde? als je de speakers in je handen hebt dan heb je 1 kant mooi afgewerkt en 1 kant klittenband. De kant die het mooiste afgewerkt is die kant moet richting je oor. Aan de andere kant zit dan het klittenband waarmee je hem ook aan je helm kan vastplakken. Als je hem zo hebt vast gemaakt dan zit het goed.
Groetjes Mike,

Bart51

Hoi Mike,
Met gaas bedoelde ik idd. de klittenbandzijde (had het even niet door). Nu heb ik ze er goed inzitten. Mirgen gaan we ze uitproberen. Bedankt!

Groet Bart
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

hoi Bart,

Nou ik ben benieuwd hoe ze nu klinken. Ik hoor graag van je of dit alles opgelost heeft.
Groetjes Mike,

JoJothefirst
2024
2024
Bijz: zumo XT
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

In mijn zoektocht naar headset voor mij en mijn zoon vond ik gelukkig deze thread. Anders dan de titel doet vermoeden, gaat het niet over de Scala maar over een kloon. Heb nav deze berichten ook gekozen voor een chineze headset, zo zonder reviews was ik er nooit aan begonnen. Ook alles eens goed doorgelezen, en gekozen voor UPS als koerier en het pakketje laten labelen als GIFT. Idd al gelezen dat er een behoorlijk bedrag aan verzendkosten overheen komt (16 euro is nu 19 euro, maar de prijzen variëren per dag afhankelijk van de koers). Is de koerier gisteren langsgeweest terwijl ik niet thuis was en laat netjes een briefje achter dat hij het nogmaals zal proberen en dat ik maar even 30 euro cash klaar moet hebben om te betalen. COD (collect on delivery), heet dat. Vanochtend eens gebeld, want ik heb de shipping al betaald, toch? Ja, nee, dit is btw en douane. 30 euro!! Ben ik nou de eerste die deze pech heeft, of zijn er al meer die hier tegenaan gelopen zijn? Ik vond het nogal een dikke tegenvaller moet ik zeggen. Dat komt uit op 67,50 per headsetje. Nog altijd niet duur, maar het verschil met een Scala teamset (waar ik eigenlijk naar op zoek was) is wel klein geworden, moet ik zeggen.
Zullen we in elk geval maar afspreken dat we 17 april elkaar met 'Ni Hao' begroeten :lol: ?
Jojo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

Beste Jojo,

Je zal vast niet de eerste zijn en in dit geval heb je echt pech gehad. Ik bestel geregeld dingen in het buitenland en 1 op de 10 keer krijg ik douane kosten. Wat mij wel opvalt is dat de laatste tijd als ik een keer douane kosten krijg dat het dan altijd 30 euro is. Of het hier nu op een laptop epad camera of headset gaat maakt niet uit. Ook de prijs maakt geen verschil. Het is steeds 30 euro. Gelukkig is dat niet altijd. Maar om op jou vraag terug te komen ik denk dat je echt net pech hebt gehad. Ik heb er zelf nu 4 besteld (niet te gelijk maar in 2e) en die zijn beide gewoon goed gegaan.
Groetjes Mike,

Bart51

Beste Mike,

Vandaag heb ik de nieuwe opstelling getest maar was nog niet tevreden. Nog steeds was het boven de 100 km/u erg onduidelijk _002 . ik ben dus meteen doorgereden naar Alpine (daar komen mijn oordoppen vandaan) in soesterberg en alhoewel ik daar tijdens de lunchpauze binnenkwam waren in notime 3 mensen voor mij in de weer. Ze hebben daar de apparatuur om oordoppen te kunnen testen terwijl die doppen in je oor zitten _005 . Blijkt dus dat één dop niet meer goed aansloot en daardoor kwam er dus meer geluid binnen dan goed was. Meteen heb ik een nieuwe aangemeten en nu wacht ik daar maar even op. Kan wel enkele weken overheen gaan. Kreeg wel meteen een tijdelijke dop mee zodat het gehoor nog een beetje op peil blijft. En mocht ik daarna nog niet tevreden zijn dan mag ik altijd een beroep op alpine doen. Ze helpen je direct.

Wordt vervolgd.

groet Bart
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

Hoi Bart,

Ja dat kan ook nog natuurlijk. Ik heb zelf vrij simpele oordoppen en die werken perfect. Maar ik ben benieuwd of dit voor jou het probleem gaat oplossen. Heb je ze toevallig ook zonder oordoppen geprobeerd?
Groetjes Mike,

Bart51

Hoi Mike,

Ja, dat heb ik ook geprobeerd maar dat was nog veel erger.
Dat hou je geen 10 minuten vol bij 120 km. Ik althans niet.
Ik wacht nu maar even af.

Groetjes Bart
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

Beste Bart,

Wat voor helm heb je dan. Mijn helm zorgt er opzich al voor dat er niet zo veel lawaai door komt. Ik heb die oordoppen eigenlijk alleen voor extra. Maar het is niet zo dat het ondragelijk word zonder oordoppen (Beter gezegd ik rijd ook wel eens zonder)
Groetjes Mike,

Bart51

Hoi Mike,
op dit moment draag ik een Caberg Justisimmo ( _001 ). Maar die begint ook op leeftijd te komen en zal volgend jaar vervangen worden. Ik kijk al naar anderen maar het zal geen Schubert worden (kan geen V2 op). Misschien kunnen er wel ideeën hier geplaatst worden (of in andere topics). Als het maar een systeemhelm is.

Groetjes Bart
jojo

Ongelezen bericht door jojo »

Hallo,
Ik heb mijn chinese V2 nu een paar maanden, wat mij opvalt is dat ie het ook doet als je hem helemaal niet aanzet?!
Met het kabeltje word de muziek gewoon naar de luidsprekers geleid. Het automatische harder/zachter enz. werkt dan natuurlijk niet.
Mijn eigenlijke vraag is, dat als ik alles wel inschakel en via bluetooth, onder andere, Muziek luister er steeds zo kleine onderbrekingen (ca. 1sek) zijn. Hierover heb ik bij jullie (nog) niets gelezen? is dit zo normaal dat het jullie niet opvalt, of heb ik dit alleen ?
Misschien heeft iemand een goede tip wat ik fout doe/anders zou moeten doen??
Zou ik best wel blij mee zijn _001
Groeten Jos -1200-
KroeT

Ongelezen bericht door KroeT »

De 'V2' is onderhand van de website van Chinavision verwijderd. Ik kan 'm ook nergens anders vinden helaas... Heeft iemand nog twee setjes liggen waar hij/zij vanaf wil? ;)
mhovens
Contacteer:

KroeT schreef:De 'V2' is onderhand van de website van Chinavision verwijderd. Ik kan 'm ook nergens anders vinden helaas... Heeft iemand nog twee setjes liggen waar hij/zij vanaf wil? ;)
Hier hebben ze nog.

http://www.dealextreme.com/p/bt-interph ... ndby-35614

Groetjes,

Marcel
KroeT

Ongelezen bericht door KroeT »

Hoi Marcel,

Dank voor de tip. Dat lijkt overigens wel een andere te zijn. Het is wel een Scalakloon maar ziet er toch anders uit. Dat zorgt ervoor dat ik het niet zo erg meer vind dat ik net 55 euro inclusief verzendkosten heb betaald voor de kloon die de V2 genoemd wordt aan een verkoper op iOffer.com (een soort EBay). Als je daar het typenummer intoets vind je drie verkopers, ik heb gekocht van de verkoper met de beste reviews. Ik laat wel even weten of alles netjes binnenkomt. Ik twijfel nog wat, iOffer lijkt meer vreemde vogels te bevatten dan EBay...

Als ik niets ontvang zal ik zeker de variant van Dealextreme eens proberen. Levertijden zijn daar altijd enorm lang (4-6 weken meer regel dan uitzondering) maar ik heb er goede ervaringen.

[aanvulling]
bij nader inzien misschien toch dezelfde... Bij de gratie van een goed gevoel over mijn eerdere uitgave doe ik alsof ik dat niet weet :)
[/aanvulling]
thooms

Ongelezen bericht door thooms »

Ik was ook van plan die set te kopen maar ben ook deze tegen gekomen en is kwa specificatie beter als hier boven voor gesteld kijk maar eens wat jullie er van vinden

http://www.dealextreme.com/p/bt-interph ... -set-35612
mhovens
Contacteer:

thooms schreef:Ik was ook van plan die set te kopen maar ben ook deze tegen gekomen en is kwa specificatie beter als hier boven voor gesteld kijk maar eens wat jullie er van vinden

Hmm ik weet het niet, lees in verschillende reviews over zoemen daar wordt je op een lange rit niet vrolijk van. De V2 staat er inderdaad niet meer op en lijkt ook niet terug te komen. Je kunt ze ook los krijgen misschien ééntje proberen?

Groetjes,

Marcel
thooms

Ik ben even aan het zoeken gegeaan op china bleutooth head set maar zie het verschil niet meer eerlijk gezegd.
Heeft iemand van jullie wel een goed overzicht wel alternatief we dan wel hebben voor de v2
thooms

hier heb ik de link naar een andere site voor de headset voor een goede prijs inc; verzend kosten.
http://www.dhgate.com/wholesales-high-q ... 1273c.html
mhovens
Contacteer:

thooms schreef:Ik was ook van plan die set te kopen maar ben ook deze tegen gekomen en is kwa specificatie beter als hier boven voor gesteld kijk maar eens wat jullie er van vinden

Uitgebreide test van dit product staat hier http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... -intercom/

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Communicatie”