Tonio58 is forumlid
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Re: Tonio58 is forumlid
Welkom Tonio op het leukste forum van Nederland !
De machine waar jij op rijdt is zodanig samengesteld dat zwaaien naar andere motorrijders geen enkel probleem oplevert. Het (langdurig) kijken naar mooie mensen van het andere of zelfde geslacht (al naar gelang je voorkeur) is een stuk gevaarlijker... ook met 2 handen aan je stuur :roll:
Geniet van je mooie motor en van dit forum. Je zult zien dat je hier vanzelf steeds vaker terug komt.
Groet,
Jako
De machine waar jij op rijdt is zodanig samengesteld dat zwaaien naar andere motorrijders geen enkel probleem oplevert. Het (langdurig) kijken naar mooie mensen van het andere of zelfde geslacht (al naar gelang je voorkeur) is een stuk gevaarlijker... ook met 2 handen aan je stuur :roll:
Geniet van je mooie motor en van dit forum. Je zult zien dat je hier vanzelf steeds vaker terug komt.
Groet,
Jako
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
[welkom] Tonio!
Volgens mij zijn er meer leden die ooit een Deauville hebben bereden..Veel plezier op dit forum en met je
Ennuh....wat die handen betreft.....je mag ook een been uitsteken...
Volgens mij zijn er meer leden die ooit een Deauville hebben bereden..Veel plezier op dit forum en met je

Ennuh....wat die handen betreft.....je mag ook een been uitsteken...

Die BeemeRT heb je op tijd gekocht. Met dit weer is het heerlijk toeren
Veel plezier ermee
Luc

Veel plezier ermee

Luc
Goede keus gemaakt, Tonio!
Van harte welkom!
groet,
John
Van harte welkom!
groet,
John
Hoi Tonio
Veel plezier met je R1150RT en natuurlijk ook hier op het forum. Ik dacht dat zwaaien op de motor nooit echt een probleem was. Al zwaai ik ook niet meer naar elke motorrijder. Ik heb een merk en een type motor ontdekt waarop de berijders geen zwaaihand schijnen te bezitten. Raar maar waar.
Ton
Veel plezier met je R1150RT en natuurlijk ook hier op het forum. Ik dacht dat zwaaien op de motor nooit echt een probleem was. Al zwaai ik ook niet meer naar elke motorrijder. Ik heb een merk en een type motor ontdekt waarop de berijders geen zwaaihand schijnen te bezitten. Raar maar waar.

Ton

- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Tonio,
Van harte welkom op dit forum. Veel veilige kilometers toegewenst !
Van harte welkom op dit forum. Veel veilige kilometers toegewenst !
GrTz
BertL
BertL
- Walter
- Erelid
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hallo Tonio.Tonio58 schreef:Beste mensen,
Sinds een week of 2 ben ik de trotse bezitter van een R1150RT. Een vriend attendeerde mij op deze site en dus ga ik ook proberen mee te doen.
Veel veilige kilometers en plezier met je motor.
Ik kom uit Koog a/d Zaan en ben overgestapt van een Deauville Honda. Dat was mijn eerste motor na het halen van mijn roze plastickaart voor de motor. Al bijzonder genoeg om dat op mijn leeftijd nog te doen. Ik was toen 48.
Wellicht groeten we elkaar onderweg maar voor de veiligheid heb ik liever dat je je handen aan het stuur houdt dan voor een groet ten val te komen.
Tonio
Van harte met je

en wees [welkom]
Ik hoorde het al, afgelopen maandag avond van je vriend, dat je je zou aanmelden.

Doe hem de groeten van me, en geloof me, hij zal misschien ook wel eens de overstap van zijn Pan maken naar een echte BMW

Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

- Marcel 1200rt
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Hoi Tonio,
Welkom op deze site. Ik wens je veel veilige en genotvolle kilometers.
Ik heb wel een vraagje: wat is '58'?
Leeftijd, huisnummer, bouwjaar, (streef)gewicht, lengte van een lichaamsdeel, ...?

Welkom op deze site. Ik wens je veel veilige en genotvolle kilometers.

Ik heb wel een vraagje: wat is '58'?
Leeftijd, huisnummer, bouwjaar, (streef)gewicht, lengte van een lichaamsdeel, ...?

Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
Misschien wel leeftijd. Er zijn er wel meer heb ik begrepen die daar voor het gemak hun leeftijd in zetten
.
Ik niet natuurlijk ik ben elk jaar weer 21.
Ton

Ik niet natuurlijk ik ben elk jaar weer 21.
Ton

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!