je zal maar op de motor rijden . . .

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

je zal maar op de motor rijden . . .

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

[media]rOhgMAOrp0c[/media]
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Tour-ist

Re: je zal maar op de motor rijden . . .

Ongelezen bericht door Tour-ist »

T....g, dat is écht heftig! Ik schrok er van...
En zo hard lijkt de boel nu ook weer niet te rijden. Maar dat kan gezichtsbedrog zijn.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

:shock:
In de US is het volgens mij nog steeds 55 miles/uur op de snelwegen, oftewel 89 km/uur.
Dus inderdaad, niet zo'n hele hoge snelheid.

Overigens, is de voorruit normaal gesproken niet van het soort dat in kleine stukjes breekt, in plaats van, zoals bij deze opname, scheurt? _001
Maar dat geheel terzijde.

Als motorrijder zou je nog kunnen pogen het te ontwijken, want anders zal zo'n "raket" best wel ernstige gevolgen kunnen hebben, denk ik zo.

Moet er niet aan denken.

Afkloppen, tot nu toe alleen zand en kiezelstenen gehad als motorrijder.
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Tjee.....als ik er op mijn brommert achter had gereden dan had ik mijn aandacht vast op de beide voertuigen voor me gehad en die balk nooit hebben zien aankomen... _002 . Ook bij het kijken van het filmpje dacht ik eerst dat ie van één van de voertuigen afkomstig was....niet dus...de balk lag gewoon aan de linkerkant van de weg en het linker achterwiel van de aanhanger wipte 'm omhoog.... _003
Erikh

Ongelezen bericht door Erikh »

Overigens, is de voorruit normaal gesproken niet van het soort dat in kleine stukjes breekt, in plaats van, zoals bij deze opname, scheurt?
Nee, juist net andersom, tegenwoordig zijn alle ruiten van gelaagd glas, vroeger van gehard glas, en dat brak in 1000 stukjes.

Gelukkig kan de bestuurder het navertellen.
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

Pfew, da's schrikken.

Had ik daar gereden dan was ik geheid onderuit gegaan, en dat was dan nog maar het begin van de ellende.

Als je narekent hoe groot de kans is dat je dit overkomt........... en dan nog dat je een videocamera bij je hebt............ en dan nog dat je filmt ook? Volgens mij moet deze meneer loten kopen :D

Laten we er maar om proberen te lachen..............................................................
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik ben al twee keer verrast op de motor zo. Een keer een stuk hout dat losschoot van tussen twee achterwielen bij een vrachtauto en een keer een duif die tegen mijn helm vloog. Het stuk hout sloeg ik weg met mijn arm en ik reed gelukkig maar 70 toen het gebeurde. Je moet wel een beetje geluk hebben natuurlijk. Maar dan besef je ineens dat je leven soms maar een een dun draadje hangt.

Ton _004
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Het gebeurt heel snel !!
Mensen vragen soms wat en goede windscherm is voor de RT.
Ik vertel altijd dat het belangrijk is om een DOT, TUV of e.d. keuring te hebben. De goedkopere die dat niet hebben kunnen echt in scherven uit elkaar spatten. Als dat op een moment waar je geen bril of helm vizier voor je ogen hebt kan dat heel gevaarlijk zijn.
dutchmidiman schreef::shock:
In de US is het volgens mij nog steeds 55 miles/uur op de snelwegen, oftewel 89 km/uur.
Dus inderdaad, niet zo'n hele hoge snelheid.
De snelheids limiet is al een tijdje op verschillende interstates verhoogd naar 75mph / 120kph.

gr,
Kenny
aartjw
Type: R1200RT
Bijz: BMW Navigator VI
Land: NL
Woonplaats of omgeving: R'dam

Ongelezen bericht door aartjw »

Zo, dat was schrikken! :O :O Ben ik ff blij dat ik daar niet achter zat. Gelukkig voor de autorijder is die er heel goed vanaf gekomen; ik moet er echt niet aandenken dat dat op de motor gebeurt _002
't Is overigens niet te hopen dat er een bijrijder in de auto zat...
Geschiedenis:
Honda CB550FourK (1978-1980)
BMW R100RT (1980-1988)
BMW R1100RT (2000-2011)
BMW R1200RT (2011-)
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Je zult maar je kind in een goedgekeurd stoeltje naast je hebben zitten...... :(
GrTz
BertL

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”