Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben 44 jaar, woon in Midden-Limburg en rij nu bijna 9 jaar motor. Tot afgelopen zaterdag was dat een Honda Shadow. Afgelopen weekend mijn tweede motor gekocht: een . Ben erg blij met deze keuze. Ik rij (weer) met plezier naar m'n werk in Maastricht op m'n motor: geen last meer van wind en een spatje regen (zoals vandaag). Verheug me om komende zomer met de motor op vakantie te gaan.
Ik was verrast te zien dat er een forum is voor mijn motor en heb me meteen aangemeld. Ik heb al van allerlei nuttige informatie gelezen.
En behalve allerlei nuttige info is het doorgaans ook nog erg gezellig hier en kun je ook een hele hoop niet=nuttige zaken vinden waar veel plezier aan te beleven valt!
bolderbast schreef:En behalve allerlei nuttige info is het doorgaans ook nog erg gezellig hier en kun je ook een hele hoop niet=nuttige zaken vinden waar veel plezier aan te beleven valt!
Gaat de vakantie een verre motortocht worden?
Veel plezier op dit forum!
Mijn eerste motorvakantie met m'n wordt een 4-daags reisje naar de Ardennen (via Vakantieveiling.nl). Eens kijken hoe dat bevalt.... Ik wil verder nog een weekje richting Duitsland (Sauerland) of richting Drenthe/Overijssel gaan. Maar dat wordt een last-minute. Afhankelijk van het weer eind juli/begin augustus.
Succes en veel rijplezier!
Rijd je het hele jaar door?
Groetjes uit Eygelshoven,
Wim
Ik rij van maart/april tot oktober/november. In ieder geval pekelvrij!
Maar in tegenstelling tot voorheen (met m'n Honda Shadow VT1100C) wil ik de RT wel meer voor woon-werk verkeer gaan gebruiken dan voorheen. Ik carpool in principe, maar als ik naar een externe meeting moet, wil ik met de RT gaan.
Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben 44 jaar, woon in Midden-Limburg en rij nu bijna 9 jaar motor. Tot afgelopen zaterdag was dat een Honda Shadow. Afgelopen weekend mijn tweede motor gekocht: een . Ben erg blij met deze keuze. Ik rij (weer) met plezier naar m'n werk in Maastricht op m'n motor: geen last meer van wind en een spatje regen (zoals vandaag). Verheug me om komende zomer met de motor op vakantie te gaan.
Ik was verrast te zien dat er een forum is voor mijn motor en heb me meteen aangemeld. Ik heb al van allerlei nuttige informatie gelezen.
, Roger
Je rijd toch niet toevallig naar het azM in maastricht :
Veel plezier met je nieuwe RT