FF voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Agmara

FF voorstellen

Ongelezen bericht door Agmara »

Beste allemaal,

Ik kreeg net een mail dat ik al bijna 1 jaar lid was maar niet aanwezig. Dat is natuurlijk niet goed. :O

Ik rijd een R1200RT die een R1100RT heeft afgelost.

Verder ben ik bijna 50 en heb mijn motorrijbewijs sinds 1980. Ik woon in de jongste provincie van NL.

Ja.. wat willen jullie verder weten?
Erteetje

Re: FF voorstellen

Ongelezen bericht door Erteetje »

Tja, wat wil je verder nog kwijt. Gooi het in de groep zou ik zeggen :D :D :D
Luc
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

We hebben je een mailtje gestuurd omdat je een jaar lang niet hebt ingelogd op het RT-forum .
Maar om geregistreerd gebruiker te blijven was alleen inloggen voldoende geweest. Posten hoeft dus niet persee en daar willen onze gebruikers dan ook zeker niet toe dwingen.

Toch leuk dat je je even voorstelt . . . . _004 Je lidmaatschap is weer met een jaar verlengd . . . . :idea:

Ik wens je een prettige voortgang met je bezoeken aan het RT-forum _004

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Volgens mij doet Flevoland het goed bij de RT-rijders. Misschien een aardig onderwerp voor een pol; in welke provincie wonen de meeste RT-rijders ? :D

Hoe dan ook. Geniet van je RT en van dit forum. Ik zal naar je zwaaien, wanneer ik je tekenkom (want ik zwaai naar alle motorrijders...!)

Groet,
Jako

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”