Voorstellen............

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Egbert van zalk
Type: R1150RT
Bijz: Graphit Grau Metallic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nunspeet

Voorstellen............

Ongelezen bericht door Egbert van zalk »

Hallo allemaal.

Ik ben EgbeRT van Zalk, woon in Nunspeet en ben van bouwjaar 1955.
Sinds een week of 5 ben ik de trotse eigenaar van een donker grijze 1150 Dame (Graphyt Grau?) uit 2003 _004 .
Ze heeft nog nét geen 30.000 km. achter de hakken en één klein krasje op het vootspatbord. _002
Toen ik mijn broertje (1960) vertelde van mijn nieuwe liefde zijn we aan het tellen geslagen en kwamen tot de conclusie
dat het mijn 21e brommert is (21! eindelijk volwassen!?)
Van crosser en trial via off-road, chopper, toer, supersport, allroad en dual sport (7 jaarTDM) in 2009 eindelijk uit de wind op een Pan Eropean.
Dit beviel uitstekend, alleen, ik ben 1 meter 97 en dan zit je met je knieen tege de kuip.
Op de lange duur gaat dat irriteren dus ik ben eens gaan rondkijken naar een RT.
Dit had ik véél eerder moeten doen! wat een wereld fiets is dit!
Zit beter, stuurt beter en de remmen zijn niet van deze wereld!
Ik ben nu bezig met een hogere ruit en dan is het plaatje compleet.
En nu maar wachten tot die sneeuw eindelijk weg is! _003
Dat was het voorlopig.

Groeten en see you on the road!

EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
jveeke
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Voorstellen............

Ongelezen bericht door jveeke »

Hallo Egbert,

Ik kan ook niet wachten tot de sneeuw en bijbehorend zout weer verdwenen zijn. Mijn 1100 RT heb ik ook nog niet zo lang en heb maar goed 1200 km kunnen rijden voordat alles wit werd.

En een hogere ruit kan ik inderdaad aanbevelen. Wereld van verschil.

succes en veilige kilometers.

groet,

John
Akronis

Ongelezen bericht door Akronis »

Hallo Egbert,

met je 21e motor ben je geen newbie meer, heb je wel eens berekend hoeveel km je op twee wielen hebt afgelegd in al die jaren?
Met mijn 1.91m zit ik ook prima op de 1200, ik twijfel of ik een hogere ruit neem, misschien moet ik dat eens ervaren. ik doe mijn ruit nooit helemaal op de hoogste stand omdat de vervorming van het zicht irritant is, ik kijk er als het ware net overheen.
sneeuw is leuk, toch kijk ik uit naar de eerste motorrit in 2011.

iedereen fijne feeestdagen en een veilig 2011.

marcel [welkom]
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

[welkom]

Weg met de sneeuw en op naar de kilometers!!!

P@ _004
Reinier L

Ongelezen bericht door Reinier L »

Egbert van zalk schreef:Hallo allemaal.

Sinds een week of 5 ben ik de trotse eigenaar van een donker grijze 1150 Dame (Graphyt Grau?) uit 2003 _004 .
Ze heeft nog nét geen 30.000 km. achter de hakken en één klein krasje op het vootspatbord. _002
Toen ik mijn broertje (1960) vertelde van mijn nieuwe liefde zijn we aan het tellen geslagen en kwamen tot de conclusie
dat het mijn 21e brommert is (21! eindelijk volwassen!?)
Beste Egbert,
Volwassen wordt je nooit! Heb sinds kort precies dezelfde brommert, met.........ook een kras dwars op het voorspatbord.
Heb een lange forumsticker gekocht en ga die er over plakken. Ondertss ook een verhoogde voorruit gekocht en nieuw zadel etc. etc.
Positieve van deze winter is dat je tijd genoeg hebt om te poetsen en de motor "eigen" te maken.
Jij hebt al vele motoren gereden, (ikzelf niet meer dan 5 voor deze) was jouw ervaring ook dat dit met niets te vergelijken is?
Volgens mij rijdt je met een 1150 vanaf je brommer zo weg.
Heel veel plezier met deze -1150- en misschien tot ziens op rtreffen2011. Groet Reinier (zelfde bj als broertje)
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Welkom op het forum en heel veel plezier met je bike.

Richard
Egbert van zalk
Type: R1150RT
Bijz: Graphit Grau Metallic
Woonplaats of omgeving: Nunspeet

Ongelezen bericht door Egbert van zalk »

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties.
Wat betreft het zo vanaf je brommer met een 1150 wegrijden weet ik nog zonet niet, dat is voor mij wel héél erg lang geleden!
Maar je hebt gelijk hoor, deze fiets rijdt echt supergemakkelijk _004
Stuurt veel lichter dan mijn laatste motor, een 1100 Pan European.
Die was moeilijker van zijn (haar) lijn af te krijgen wat misschien kwam door de BT 23 sportband die ik er op had liggen.
Op mijn Grijze Dame liggen óók BT 23`s maar dan de tourversie en dat "scheelt een jas" zoals ze bij ons zeggen.
Ik ben benieuwd hoe het in haarspelden gaat met het EVO remsysteem, maar daar komen we in het voorjaar wel achter.
Het zal nooit zo plat gaan als met mijn oude TDM, maar moeders kan nu wél lekker mee en dat is me ook wel wat waard! :D
Tot kijk maar weer!

gRTn, EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Waar heb ik dat eerder gehoord ???? (dat had ik veel eerder moeten doen)
O ja, van mezelf natuurlijk :D :D :D
Have fun
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”