wil me even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Henri 1150

wil me even voorstellen

Ongelezen bericht door Henri 1150 »

Goeden avond allen.

Mijn naam is henri ik woon in hellevoetsluis en ik heb me eerste bmw gekocht vandaag, na veel lezen op dit fijne forum, heb hiervoor een honda deauville gereden die toen ingeruild op een suzuki Dl 1000 V-strom ik wou wat meer vermogen hebben maar de suz heb ik na 4000K ingeruild omdat ik te veel wind turbulencie op mijn helm had en te vaak natevoeten als het flink regent.

Vandaag een testrit gemaakt op de bmw r1150rt en dat beviel mij heellllllllllllll goed dus de keus was snel gemaakt voor mij _004
De -1150- is van bouwjaar 2001 en heeft 78K gelopen en de kleur is aquamint als ik het goed gelezen heb, ziet er nog als nieuw uit geen krasje of roest te zien, haar vorige baasje heeft haar heel goed onderhouden.
Woensdag ga ik haar ophalen en dan maar hopen dat de vorst snel weg is Big RT Smile

[groet] Henri.
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: wil me even voorstellen

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Henri!

Veel plezier met je -1150- ....een goede keuze waar je nog veel plezier aan gaat beleven... _004
Als je snel met inschrijven bent, kun je 'm meteen showen op het rtreffen2011

[groet]
Berry
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Henri,

Welkom op dit gezellige forum, ik heb zelf ook een DL1000 gehad, daarna een F800ST maar na een paar duizend km's deze ingeruild voor een R1200RT.
Had ik beter gelijk kunnen doen. Wat een verschil.
Jij gaat ook veel plezier beleven aan je RT.

Groeten,
Richard
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Henri,

Welkom op het RT-forum en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de aankoop van de -1150- . Een prima keuze die je gemaakt hebt. Op je avatar zie ie er prima uit. Grappig om te lezen dat je hiervoor ook een Deauville hebt gehad. Velen zijn je voorgegaan. Zo ook ik. Deze werd je al snel te licht, zeker?

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Henri 1150

hoi jos,

Ja dat klopt de deauville werd me idd te licht maar voor de rest was dat ook een fijn fietsie, maarja toen ik op de rt een proefrit maakte dacht ik dit is het, goede windbescherming en nog droge voeten ook :lol:

[groet] Henri.
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Hi Henri,

[welkom]

Erg mooie machine (als het die in jouw avatar is). De droge voeten zijn relatief. Zelfs bij deze machine is het mogelijk om erg natte voeten te krijgen, vooral als het dagen achtereen regent en je door de plassen rijdt. De voordelen ten opzichte van de Deauville hoor je vaak, ik hoop dat je er van geniet.

Groeten _004

P@ -1200-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Met de Deauville is niets mis, totdat je met een duo en bagage gaat rijden. Dan is het over. Met de RT hou je dan nog veel stabiliteit en vermogen over.
In het onderwerp SHOWEN DIE R1150RT bieden we je de mogelijkheid om wat plaatjes van je fiets te plaatsen.

Henri 1150 schreef:hoi jos,

Ja dat klopt de deauville werd me idd te licht maar voor de rest was dat ook een fijn fietsie, maarja toen ik op de rt een proefrit maakte dacht ik dit is het, goede windbescherming en nog droge voeten ook :lol:

[groet] Henri.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Henri 1150

P@1200RT schreef:Hi Henri,

[welkom]

Erg mooie machine (als het die in jouw avatar is). De droge voeten zijn relatief. Zelfs bij deze machine is het mogelijk om erg natte voeten te krijgen, vooral als het dagen achtereen regent en je door de plassen rijdt. De voordelen ten opzichte van de Deauville hoor je vaak, ik hoop dat je er van geniet.

Groeten _004

P@ -1200-
Ja het is die in me avatar, de motorzaak heb die foto gemaakt voor op hun website te plaatsen toen hij te koop stond en ik heb die foto geleent van hun zal ik maar zeggen :oops: :oops:

[groet] Henri.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Henri 1150 schreef:
P@1200RT schreef:Hi Henri,

[welkom]

Groeten _004

P@ -1200-
Ja het is die in me avatar, de motorzaak heb die foto gemaakt voor op hun website te plaatsen toen hij te koop stond en ik heb die foto geleent van hun zal ik maar zeggen :oops: :oops:

[groet] Henri.
Je hebt alle recht de foto te lenen. Je hebt de motor per slot van rekening ook gekocht. _004 _004
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”