BMW R850RT rijder

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

mkoreman
Type: R1150RT
Bijz: Super mooie motor :-)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

BMW R850RT rijder

Ongelezen bericht door mkoreman »

Hallo allemaal,
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Michel, ben 36 jaar en werkzaam in de ICT als engineer.
Ben sinds een paar maanden in het bezit van eenzwarte BMWR850RT van 10 jaartjes jong.
Helaas heb ik er nog niet op kunnen rijden. (Ziek geweest, druk op de zaak, druk prive, sneeuw, etc etc etc ;) )
Het was een keuze tussen een 1150 of een 850. Ik vond persoonlijk de 850 wendbaarder en aangezien ik alleen prive rijd gaf dat voor mij de doorslag. Er staan al wel 240.000 km op de teller, maar volgens mij is dat geen probleem voor een echte BMW _004
De bedoeling is dat ik met mooi weer even lekker de weg op ga en mooie ritten maak. Daarnaast lijkt het me leuk om eens per jaar richting Duitsland te rijden om lekker te genieten van de bergen en slingerweggetjes. (en een keertje lekker doortrekken natuurlijk :D )
Nou, wellicht tot op het forum, treffen of op de weg.
Groeten, Michel
Eerst zelf klikken, dan pas vragen.
Berrybeer
2023
2023
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: BMW R850RT rijder

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Michel!

Een hoge kilometerstand hoeft- mits goed onderhouden- geen probleem te zijn. :D Je schrijft dat je er nog niet op hebt kunnen rijden. :$ Bedoel je daarmee dan ook dat je er géén proefrit mee hebt gereden?

[groet] Berry(-beer)
mkoreman
Bijz: Super mooie motor :-)
Woonplaats of omgeving: Brabant

Ongelezen bericht door mkoreman »

Hoi Beer,

Tuurlijk wel :O . Ik heb eerst een 30 minuten proefrit gemaakt en daarna 100km naar huis gereden.
Hiervoor had ik een Yamaha TDM 850 en een Honda Shadow 1150. Je snapt dat het een hele vooruitgang was ;)
Zodra het weer mooi weer is ga ik de motor een beurt laten geven bij de BMW dealer en dan hoop ik een hoop kilometers te gaan maken met mooi weer.
De motor rijd heerlijk. Alleen stationair bokt ie een beetje te veel, dus dat moet nog afgesteld worden. BMW is bij een BMW dealer gekocht en altijd hier in onderhoud geweest.
Heb er overigens wel een grotere ruit op laten zetten. Op de terug weg bleek alle wind precies op de bovenkant van de BMW helm te komen. Iets minder mooi, maar heerlijk uit de wind.
Groeten,
Michel
Eerst zelf klikken, dan pas vragen.
Berrybeer
2023
2023
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

...kon het mij al moeilijk voorstellen dat je 'm zónder een proefritje had gekocht.... :D
Ik weet niet waar je precies in Brabant woont, maar forumlid Peter (Vioma) heeft ook gouden handjes als het op afstellen & sleutelen aan komt. Hij woont net over de grens van ons mooie Brabant, bovenaan in Limburg... 8)_

Veel plezier op het forum en wellicht tot ziens op het rtreffen2011 ...
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Welkom [welkom] en geniet van de aanschaf!

Groet, _004

P@ -1200-
Egbert van zalk
Bijz: Graphit Grau Metallic
Woonplaats of omgeving: Nunspeet

Ongelezen bericht door Egbert van zalk »

Hey Michel,

Vervelend hé als je alleen maar in de stalling naar je RT kunt kijken!
Ik heb zelf maar een paar weken op mijn Grijze 1150 Dame kunnen rijden toen de sneeuw en alle andere ellende uit de lucht kwam vallen _003
Als ik nu naar buiten kijk moet ik me bedwingen om niet te gaan rijden, maar ze hebben de afgelopen dagen nog zout op straat gesmeten en daar waag ik mijn Dame (nog) niet aan!(geen tijd gehad voor een degelijke winterbehandeling)
Veel prettige kilometers gewenst!

Groeten,

EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van je -850- .
Goed onderhouden boxerblocks kunnen enorm lang mee. Da's een feit. Ik heb wel eens gehoord van Beemers die het miljoen hebben overschreden.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
fotobiker

Ongelezen bericht door fotobiker »

Welkom, -850- rijder. De mijne staat even binnen, in afwachting van mooi weer, want al die glij-verhalen op het forum zijn niets voor mij. Het mag best nat zijn, maar ik wil wel de controle kunnen houden.
Rienold
Type: R850RT
Bijz: 1e eigenaar
Woonplaats of omgeving: Drenthe

Ongelezen bericht door Rienold »

Welkom.
Hardstikke mooi dat er weer een R850RT is bij gekomen. Goede keus. Geweldige reismotor. Rij zelf ook op een R850RT en ben er heel tevreden mee. Probeer ook 's winters zo veel mogelijk door te rijden. Gelukkig zie je door de kuip al het vuil niet.

Groet, Rienold
R850RT -- (R80GS) -- Zumo 550
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Er staan al wel 240.000 km op de teller, maar volgens mij is dat geen probleem voor een echte BMW
Ach, hij is in ieder geval ingereden...!

Welkom op dit dit prachtige forum en geniet van je BMW !

Jako
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

240.000 is veel maar zeker niet uitzonderlijk. Je gaat er niet het guiness book of records mee halen :D :D :D
Veel plezier met je BeemeRT

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”