van Deauville naar R1150RT

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

George

van Deauville naar R1150RT

Ongelezen bericht door George »

Hallo allemaal

Ik ben 48 jaar en woonachtig in Lelystad.
Na 6 honda's, waarvan de laatste 2 jaar op een Deauville te hebben rond gereden, krijg ik op 09 maart mijn eerste BMW.
Ik rij zowel woon/werkverkeer als touristische routes, en maak hierdoor zo'n 20.000KM per jaar op de motor.
Zoals jullie wel zullen begrijpen ben ik niet echt een mooiweer rijder en ben van mening dat je de motor onder iedere weersomstandigheden moet kunnen onder controle moet hebben.
Ik hoop op dit forum veel info te vinden over mijn fiets, maar dat zal wel lukken, gezien het aantal onderwerpen :D .
Wie weet tot ziens onderweg of op een van de ritten of meetings.

Groetjes George.
George

Re: van Deauville naar R1150RT

Ongelezen bericht door George »

George schreef:Hallo allemaal

Ik ben 48 jaar en woonachtig in Lelystad.
Na 6 honda's, waarvan de laatste 2 jaar op een Deauville te hebben rond gereden, krijg ik op 09 maart mijn eerste BMW.
Ik rij zowel woon/werkverkeer als touristische routes, en maak hierdoor zo'n 20.000KM per jaar op de motor.
Zoals jullie wel zullen begrijpen ben ik niet echt een mooiweer rijder en ben van mening dat je de motor onder iedere weersomstandigheden moet kunnen onder controle moet hebben.
Ik hoop op dit forum veel info te vinden over mijn fiets, maar dat zal wel lukken, gezien het aantal onderwerpen :D .
Wie weet tot ziens onderweg of op een van de ritten of meetings.

Groetjes George.
ff opnieuw had er meteen een slotje opgezet _001
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

George,

Welkom op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Richard
Manfred

Ongelezen bericht door Manfred »

George,

Heel veel geluk met jou motor en welkom op ons forum!

Manfred
_004
Reinier L

Ongelezen bericht door Reinier L »

welkom! Showen die -1150- ! [groet] REinier.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Dag George,

Je bent een van de velen die een overstap maakt van een Deauville naar een R....RT, grappig. Enkele jaren geleden heb ik dat ook gedaan, omdat ik de Deauville toch net iets te ligt vond, zeker met 2 personen. Naast kracht is de RT is ook wat comfortabeler. Veel succes ermee . . . . en diti plezier van het RT-forum _004
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Al eerder is aandacht besteed op dit forum aan de overstappers van Deauville naar RT. Net als Jos had ik last van het ´gebrek aan kracht´ bij het vervoer van 2 personen. Nu, met een R1200RT, heb ik daar echt geen last meer van...

Groet. Veel forum/ en motorplezier.

Jako
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Dat is wel een heel grote vooruitgang van een Deauville naar de BeemeRT. Komt ook door het feit dat ik helemaal geen liefhebber ben van de Deauville. Maar zoals altijd: ieder zijn ding. Ik heb de -1200- vanaf eind oktober 2010 en ik heb al heel wat keren moeten horen dat BMW's ouwe lullenfietsen zijn. Ik denk dat dit een uitspraak is die al jaren oud is en die tot en met nu driftig gepapegaaid wordt.

In ieder geval, veel plezier op je BeemeRT en veel plezier op het forum.

[groet]
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”