aux aansluiting garmin 2820

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
alphonse

aux aansluiting garmin 2820

Ongelezen bericht door alphonse »

beste forum vrienden met een garmin 2820
vinden jullie het geluid van de mp3 via bluetooth ook zo slecht?
ik werk met een 2820 incl. de knoppen aan de rechter zijde
zo kan ik dus heel handig geen gebruik maken van mijn aansluitingen voor mic. en koptelefoon ( waarvan het geluid veel beter is)
hoe kan ik mijn bekabeling gebruiken (welke kleuren bedrading) als ik mijn perfect cradle red niet aansluit. wanneer ik deze namelijk afkoppel dan heb ik geen voeding op de 2820
en kan ik mijn n-com oortjes aansluiten via de koptelefoon ingang en toch bluetooth praten?
graag info van een van jullie. bedankt alvast.
grt. Alphonse le Comte Big RT Smile
Inspector Gadget

Re: aux aansluiting garmin 2820

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik vindt het Bleutooth geluid van de 2820 perfect, ik heb geen klachten.
In combinatie met de Schuberth SRC.

Belangrijk is wel dat je de speakers van je headset goed positioneert, zijn vaak dusdanig klein dat een centimeter verplaatsing nogal uitmaakt qua waarneembaarheid e.d.

Ik heb zelf ook de Perfect Pilot, maar helaas is mijn kabel nog geheel intact, dus welke kleur draden weet ik niet, ik adviseer je anders contact op te nemen met de Fa. Waypoint, zij maakte de Perfect Pilot;
http://www.perfectpilot.nl/

Ik kan wel de aansluitingen aan de linkerkant gebruiken van de 2820 icm de Perfect Pilot, maar heb een 3,5 mm mini-jack connector heel plat gemaakt door het bijbehorende kapje niet te gebruiken en met rubbertape e.d. aan de slag te gaan.

Ook klinkt het mij vreemd in de oren dat als je de mini-connector uit de Perfect Pilot haalt, je Garmin het dan niet meer doet.
Maar nu heb ik dat als zodanig nimmer getest.

PS; Ik weet niet precies hoe je alles wilt aansluiten, maar volgens mij wordt het nog een hele uitdaging om én gelijktijdig via bedraad signaal te krijgen én via Bleutooth.
Sommige Bluetooth headsets geven prioriteit aan het bluetooth signaal, dus vóór het signaal wat via de bedrading binnen komt.
alphonse

Ongelezen bericht door alphonse »

ik vindt het geluid via bleutooth nogal blikkerig, via de jack plug is het geluid wel erg goed ( ligt dus niet aan mijn speakers) ik denk dat ik ook maar een jackplugje kleiner maak om tussen de cradle red en de 2820 te kunnen. bedankt voor je reaktie
grt.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik heb wat informatie over de aansluiting voor de Perfect Pilot kabel gevonden;

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=749 ... c&start=15
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=25366

Suc6 in ieder geval!
aantzeetje
Type: R1200RT
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Ongelezen bericht door aantzeetje »

Bji mij is het enige verschil dat met bluetooth ik mono geluid heb en met de kabel stereo geluid. De kwaliteit is dezelfde en geen klagen over.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”