[media]eZpc6wc3A14&hl[/media]
Moderator: RT_Patrick
Smaken verschillen (gelukkig) ik vind hem vreselijk lelijk _002 , het blok is leuk maar het had voor mij ook een drie cilinder mogen zijnMaarten de Vries schreef:Daar de nieuwe 1600 GTL bewonderd.
- wat is hij mooi.
- wat zit hij lekker.
Ik ben benieuwd wat andere beursgangers van de nieuwe 6 cilinders vinden.
Groetjes,
Maarten de Vries
Dat is een goede omschrijving. Dat gevoel herken ik.Erteetje schreef: Volgens mij krijg ik daar een heel opgewonden gevoel vanLuc
r850r schreef:Leuke dag gehad, prachtige 1600 gezien maar RT zit lekkerder.
Maar ik heb geen garmin of TomTom gezien of hebben we die misgelopen, toch jammer dat zulke bedrijven hier niet zijn? Blijf toch maar trouw aan de boxer eigenlijk is er maar 1 BMW :-)
Groet Harry
Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Nu rij ik pas BMW vanaf oktober 2010 en ik ben erg te spreken over de R1200RT dus die 1600 komt er voorlopig toch niet.Ton1959 schreef:Ik vond de 1200GS mooi en de R1200R Classic. De zes cilinder heb ik echt niks mee. Een hoop gadgets die ik persoonlijk niet gebruik en waarschijnlijk na enkele jaren voor een hoop lol kunnen zorgen. Als ik BMW denk dan denk ik boxer. Haal van deze motor het BMW embleem en het zou iets anders kunnen zijn. Al zet niemand anders natuurlijk zo'n grote remreservoirs op zijn motoren. Waarom geen klein en bescheiden reservoir net als de R1200R? Maar nee ik werd dus niet opgewonden van de nieuwe 6 cilinder.
Ton
Schept een band ik mocht hem ook al niet kopen! _002Robin0341 schreef:Wat een heerljike dag.
Ik kon gratis parkeren (met de auto 1km verderop), het koste me vervolgens niets om de jaarbeurs binnen te komen (kreeg een armbandje van een ondernemer) en tenslotte zat ik voor niets te dromen van deze R1200RT (want ik mag hem toch nog niet kopen van mijn vrouw)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!