Me Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

EPM van Loon

Me Voorstellen

Ongelezen bericht door EPM van Loon »

Ik heet Ed van Loon,kom uit Tilburg en ben sinds 2001 heropstapper,ik heb m,n eerste BMW bij D,N Neut gekocht in Westerhoven en dat was een R75/7
daarna een R100R uit 1993 bij de Mofra Rijen .
BMW was altijd altijd m,n Merk en zal het altijd wel blijven !

MVG Ed van Loon
vioma

Re: Me Voorstellen

Ongelezen bericht door vioma »

[welkom]
[groet] Peter
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik rij pas sinds 2010 BMW maar kan nu al zeggen dat het ook mijn merk zal blijven.
Welkom op het forum.

Luc
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Welkom Ed

Je hebt de ingang van het forum ook gevonden. Big RT Smile

Ton _004
George

Ongelezen bericht door George »

Welkom Ed, op dit forum.
Zoals je misschien wel gezien hebt ben ik ook pas sinds kort lid van dit forum.
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Hartelijk welkom.

Leuk om te zien dat er met zo'n regelmaat enthousiaste RT-rijders bij komen. Zelf nu een R1200RT en dat bevalt uitstekend! Ooit, heel vroeger (= ongeveer 37 jaar gelden), rijlessen gehad op een Jawa in combinatie met een zgn oefenvergunning. Daarna een Honda 125 cc gereden. Enkele jaren 'pauze' en een 2-tal Japanners versleten. Opnieuw een pauze tot 'medio 2007. Na een Honda Deauville en een R1150RT nu dus (sinds eind 2010) een R1200RT. Genieten!! A.s zaterdag de VRO-1 in Lelystad en begin juni lekker een paar dagen naar de Harz. Beide om de motor lekker te leren kennen.

Veel plezier op dit forum!

Jako

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”