Newbie

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Toine

Newbie

Ongelezen bericht door Toine »

Nadat ik vorige week met mijn Deauvilleke overhoop ben gereden door een onachtzame automobilist moest ik noodgedwongen op zoek naar een nieuw vervoermiddel.

Afbeelding

Omdat een RT altijd op het verlanglijstje heeft gestaan ben ik dan stiekem al eens gaan lonken naar de nieuwe RT...

Op mijn zoektocht naar informatie over deze fantastische machine op dit forum uitgekomen en hier al heel wat nuttige info gevonden.

Een pluim aan de forumbezoekers en de beheerders voor dit knappe initiatief!
vioma

Re: Newbie

Ongelezen bericht door vioma »

[welkom]
[groet] Peter
bolderbast

Ongelezen bericht door bolderbast »

En een pluim voor jou dat je
1. nog leeft
2. nog heel bent ( althans, daar ga ik van uit )
3. gewoon verder gaat met motorrijden
4. hebt gekozen voor een RT
5. je het aangemeld voor dit forum.

Veel plezier, hier!
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

Succes met je zoektocht naar een RT en welkom hier !
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Toine,

Welkom bij de RT-familie. Wellicht gaat dat leiden tot de aanschaf van een BMW....RT?
Voor velen van ons forum is de Deauville de voorloper van de RT geweest. Zo ook in mijn geval.
Ik wens je veel sterkte met de verwerking van de aanrijding en succes met de zoektocht naar de RT . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Gelukkig dat je er zelf goed vanaf gekomen bent. Jammer natuurlijk dat je zo'n zetje nodig had om voor de RT te kiezen. :roll:
Geniet alvast van dit forum. De meesten zullen 'wel wat' bevooroordeeld zijn ten opzichte van de BMW RT enne... ze hebben gelijk _004

Hopenlijk kun je je aanwinst showen tijdens het rtreffen2011 (Wanneer je dan de Belgische en de Honda vlag bij je hebt, weten alle forum-leden dat jij het bent ;) )

Groet,
Jaap
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Mooi dat je er zo goed van afgekomen bent, geniet van dit forum, succes met zoektocht en geniet straks van de BMW, geweldige motor

Groeten Lexrt -1200- _004
Manfred

Ongelezen bericht door Manfred »

Toine,

Hopelijk mankeert jou niets (meer)! Welkom to the club!!!

Manfred
_004
Toine

Als de agenda het toelaat gaan we zaterdag de nieuwe -1200- bestellen :D

Rijden zal er voorlopig nog niet inzitten, want revalidatie van pols en rug duren blijkbaar iets langer dan verwacht/gehoopt... maar dat is slechts een kwestie van tijd
Egbert van zalk
Type: R1150RT
Bijz: Graphit Grau Metallic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nunspeet

Ongelezen bericht door Egbert van zalk »

Hey Toine,

Je moet maar zo denken:
Als de revalidatie maar korter duurt dan de levertijd van je nieuwe 1200 dan komt alles goed!
Get well soon! Big RT Smile

_oo_
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
Manfred

Ongelezen bericht door Manfred »

Dat is toch een mooie pleister op de wond!!

beterschap en succes zaterdag!!!!

Manfred
_004
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Als ik die foto zie lopen mij toch de rillingen over de rug. Ik heb wel eens een bescheiden schuiver gemaakt, maar hoop dat me dit bespaard blijft. Je wordt wel weer met de neus op de feiten gedrukt hoe kwetsbaar je bent als motorrijder. Gelukkig kun jij het navertellen zonder al teveel persoonlijke schade.

Luc
Toine

Erteetje schreef:Als ik die foto zie lopen mij toch de rillingen over de rug. Ik heb wel eens een bescheiden schuiver gemaakt, maar hoop dat me dit bespaard blijft. Je wordt wel weer met de neus op de feiten gedrukt hoe kwetsbaar je bent als motorrijder. Gelukkig kun jij het navertellen zonder al teveel persoonlijke schade.

Luc
Ik heb idd heel veel geluk gehad. Toen ik een paar dagen na het ongeval naar de garage ging om met de expert van de verzekering de schade op te meten kon die man het ook amper geloven. Hij zei dat de bestuurders meestal niet op de expertise aanwezig konden zijn als het wrak er zo zwaar beschadigd uit zag.
Mijn geluk is geweest dat ik de wagen pas op het allerlaatste moment heb gezien (geen verkramping), ik de wagen op de zijkant ter hoogte van het voorwiel heb geraakt (zodat ik het voertuig niet geraakt heb in de 'vlucht') en ik gevallen ben waar geen auto geparkeerd stond (dus op een vlakke landingspiste)...
Af en toe mag ne mens is chance hebben in zijn ongeluk zeker...

In alle geval: Een wonder is geschiedt... Ben daarnet mijne -1200- gaan bestellen _004
Egbert van zalk
Type: R1150RT
Bijz: Graphit Grau Metallic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nunspeet

Ongelezen bericht door Egbert van zalk »

Kijk, dat bedoel ik nu, als je van je fiets gereden wordt gewoon een nieuwe bestellen! Klasse man!
Hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven, en ik geloof niet dat het zo'n koekblikpiloot een tweede keer gaat lukken je er af te rijden.

Ride safe _004
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
Toine

Vorige week vrijdag mocht ik de nieuwe -1200- afhalen bij de dealer. Dan onmiddellijk naar Point2 gereden om een gepaste GPS-steun voor mijn Garmin Oregon, want ik had voor zaterdag al een ritje gepland in de Ardennen.
Na 450km toeren 's avonds voldaan terug thuis gekomen. In vergelijking met mijn Deauvilleke is de RT op alle vlakken wat comfortabeler, prettiger, leuker, beter...

Heb uiteindelijk geopteerd voor het safety pack en de dynamic line. Daarnaast ook nog ALU cilinderbeschermers, spatbordverlenger, beschermingsfolie op koffers, Motovision lampjes, en de topkoffer in kleur (moet wel nog geschilderd worden).

Afbeelding
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Mooie machine _004 _004 _004
Kan me voorstellen dat dat heel wat leuker is dan de Deauville :!: :!: :!:
Veel plezier ermee en bovenal veel veilige kilometers.

Luc
Toni
Type: R1200RT
Bijz: Osta Grau, 2011, Zumo 660
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard

Ongelezen bericht door Toni »

Prachtige motor Toine,
Heel veel plezier ermee en hou hem zo mooi _004
groet Toni
mveenstra
Type: R1100RT
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur

Ongelezen bericht door mveenstra »

ziet er zeer goed uit. je gaat vast veel plezier beleven aan je motor. Waar in de ardennen ben je van plan te rijden? Heb je misschien al een gps route gemaakt?
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Toine

mveenstra schreef:ziet er zeer goed uit. je gaat vast veel plezier beleven aan je motor. Waar in de ardennen ben je van plan te rijden? Heb je misschien al een gps route gemaakt?
Heb voor de gelegenheid de route van Motoren en Tourisme gereden, uit het magazine van maart. Soms knutsel ik in Mapsource snel zelf een route, maar heb niet echt routes opgeslagen... Als ik in de toekomst nog is eentje maak en rijd, zal ik aan je denken _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”