Ik ga er al jaren naartoe en het blijft altijd weer leuk. Rond de 2000 motoren in dat kleine dorp, een openlucht mis met gepaste rock muziek op de achtergrond

Wat mij betreft een echte aanrader

Luc
Moderator: RT_Patrick
Hoi Luc,Erteetje schreef:Misschien een leuke tip voor diegenen die dit evenement niet kennen. De motorzegening in Grubbenvorst in noord Limburg. Dit jaar is het op 17 april. Het enige nadeel dit jaar is dat het samen valt met de forum toerrit _002 _002 _002
Ik ga er al jaren naartoe en het blijft altijd weer leuk. Rond de 2000 motoren in dat kleine dorp, een openlucht mis met gepaste rock muziek op de achtergrond![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft een echte aanrader![]()
Luc
Als ik dus een barritz blauwe BMW zie staan kan ik er bijna vanuit gaan dat die van jou is. Ik weet niet of je er ooit geweest bent, maar het is zeker de moeite waard. Eerst nog even de motorbeurs in Utrecht meepikken over 2 weken (ook altijd leuk)Marcel 1200rt schreef:Hoi Luc,Erteetje schreef:Misschien een leuke tip voor diegenen die dit evenement niet kennen. De motorzegening in Grubbenvorst in noord Limburg. Dit jaar is het op 17 april. Het enige nadeel dit jaar is dat het samen valt met de forum toerrit _002 _002 _002
Ik ga er al jaren naartoe en het blijft altijd weer leuk. Rond de 2000 motoren in dat kleine dorp, een openlucht mis met gepaste rock muziek op de achtergrond![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft een echte aanrader![]()
Luc
Ik ga er zeker heen, met dank voor je eerdere bericht. Het RT treffen (heen, toerrit, terug) is mij te veel van het goede.
![]()
![]()
\
Marcel
Naar de motorbeurs ga ik op zondag. Wel wat drukker maar altijd fun daar.Marcel 1200rt schreef:Hoi Luc,
Ik ben nooit eerderin Grubbenvorst geweest. En de Motorbeurs, daar ga ik ook naar toe, op donderdag.
Stap jij bij vertrek dan niet op de verkeerde?![]()
Gr.
Marcel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!