een R1100 rijder minder.....
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- bmwalter
- Type: Ik heb een andere motor
- Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: nijmegen
een R1100 rijder minder.....
en een r1150 rijder erbij. De 1100 van 2000 (107000km) ingruild voor een 1150 van 2003 met (echt waar) 21500 km op de klok. Das haast een millieudelict: al die energie die is gaan zitten in de fabricage en er dan zo weinig km mee maken. Dat zullen we eens gauw goed gaan maken, te beginnen met een rondje Frankrijk over 4 weken.
Al veel herkenbare probleempjes en oplossingen tegengekomen op dit forum. Ik zal regelmatig even langs komen!
Al veel herkenbare probleempjes en oplossingen tegengekomen op dit forum. Ik zal regelmatig even langs komen!
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: een R1100 rijder minder.....
[welkom] Walter!
Je zult ongetwijfeld veel plezier gaan beleven aan je
...en ze bestaan iid nog BMW's met heel weinig km's....de mijne (2004) had er zelfs slechts 4000 op staan..
. Wat bedoel je eigenlijk met:
:
Berry
Je zult ongetwijfeld veel plezier gaan beleven aan je

Daar mee doel je hopelijk toch niet op je nieuwe aanwinstbmwalter schreef:Al veel herkenbare probleempjes en oplossingen tegengekomen op dit forum

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Berry
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Gefeliciteerd hoor.
Laat maar eens een fotootje zien in SHOWEN DIE R1150RT . . . . .
Jos

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Ha leuk, en een goede keuze!
Zelf een tijd de 1150RT gereden en ik moet zeggen een zeer goed rijdende fiets!
Over 4 weken een rondje Frankrijk is een perfect idee, leer je echt je RT kennen.
Voor mij duurt het iets langer maar heb wel hetzelfde idee, eerste week van mei 5 dagen rit in ontwikkeling.
Van uit Apeldoorn naar de Ardennen - Luxemburg - Vogezen - Dordogne en dan vanaf Limoges weer rechtstreeks naar huis.
Een rit van ongeveer 3000 km totaal, te verdelen in 4 dagen 500 km p/d en de 5-de dag 1000 km.
Daarna heb ik de pijp wel even leeg denk ik. :lol:
groet,
RhanRT
Zelf een tijd de 1150RT gereden en ik moet zeggen een zeer goed rijdende fiets!
Over 4 weken een rondje Frankrijk is een perfect idee, leer je echt je RT kennen.
Voor mij duurt het iets langer maar heb wel hetzelfde idee, eerste week van mei 5 dagen rit in ontwikkeling.
Van uit Apeldoorn naar de Ardennen - Luxemburg - Vogezen - Dordogne en dan vanaf Limoges weer rechtstreeks naar huis.
Een rit van ongeveer 3000 km totaal, te verdelen in 4 dagen 500 km p/d en de 5-de dag 1000 km.
Daarna heb ik de pijp wel even leeg denk ik. :lol:
groet,
RhanRT
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!