Garmin Zumo 660 / BMW Navigator IV update
Moderator: RT_Patrick
Garmin Zumo 660 / BMW Navigator IV update
Voor degene die het gemist hebben, Garmin heeft voor de Zumo 660 en de BMW Navigator IV een software-update uigebracht.
Meer details is te lezen op de navolgende link, het updaten schijnt alleen via Garmin's WebUpdater applicatie te gaan;
http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=4469
Meer details is te lezen op de navolgende link, het updaten schijnt alleen via Garmin's WebUpdater applicatie te gaan;
Re: Garmin Zumo 660 / BMW Navigator IV update
Bedankt voor de tip. Het gaat prima via G-webupdater.dutchmidiman schreef:Voor degene die het gemist hebben, Garmin heeft voor de Zumo 660 en de BMW Navigator IV een software-update uigebracht.
- jaybmw
- Type: R1200RT
- Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Brabant !
Pfff,wel een hele lange tijd bezig geweest maar de update staat erop.Zeker wel 2 en een half uur bezig geweest.Jullie ook??
Grtn Jeroen.
Grtn Jeroen.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Ehm, ligt er aan wat je precies bedoelt;
Dit specifieke draadje gaat over de firmware-update v4.10.
Die duurde bij mij niet veel langer dan 10 minuten, als ik het mij goed herinner.
De map/kaart-update daarentegen duurt inderdaad veel langer, meer Mb's om te downloaden (en ze downloaden het ook nog in vele stukjes), plus uitpakken, en dan weer compileren van de kaart(update), en als laatste het sturen van die nieuwe kaart naar de Garmin/BMW.
Een en ander afhankelijk van de snelheid van je internet-verbinding, hoe druk het op het internet cq. bij Garmin is, en hoe snel je computer is.
Maar die kaart-update gaat volgens mij alleen via MyGarmin en hun eigen (separate) downloader, en niet via WebUpdater.
Dit specifieke draadje gaat over de firmware-update v4.10.
Die duurde bij mij niet veel langer dan 10 minuten, als ik het mij goed herinner.
De map/kaart-update daarentegen duurt inderdaad veel langer, meer Mb's om te downloaden (en ze downloaden het ook nog in vele stukjes), plus uitpakken, en dan weer compileren van de kaart(update), en als laatste het sturen van die nieuwe kaart naar de Garmin/BMW.
Een en ander afhankelijk van de snelheid van je internet-verbinding, hoe druk het op het internet cq. bij Garmin is, en hoe snel je computer is.
Maar die kaart-update gaat volgens mij alleen via MyGarmin en hun eigen (separate) downloader, en niet via WebUpdater.
- jaybmw
- Type: R1200RT
- Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Brabant !
Had gister de 660 aangemeld en gelijk de update gedraaid. V.410. volgens mij.Deze hele download bestond uit 3 fases waarvan de eerste ruim 2 uur duurde. Nu mapsource nog installeren,maar kwam erachter dat de dvd speler in de pc ganz kaputt ist.
! Dus deze week een dvd-ding kopen en monteren in de pc.Dan kan ik aan de gang met de studie mbt gebruik/mogenlijkheden van de zumo.In mei 8 dagen Eifel/Luxenburg gepland dus ik wil optimaal genieten van navi.Nu nog gaan snorren voor een speaker/bleutoothset in de BMW-syst 6 helm.
Grtn Jeroen.

Grtn Jeroen.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 3165 Weergaves
-
Laatste bericht door basplehn
-
- 8 Reacties
- 2111 Weergaves
-
Laatste bericht door Wullum
-
-
Nieuw bericht Garmin TV: Garmin Lifetime update - te weinig geheugen?
door Inspector Gadget » » in Over: GPS en navigatie - 0 Reacties
- 1344 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-
-
-
Nieuw bericht Belangrijke tip: Garmin MapSource & Garmin LifeTime update
door Inspector Gadget » » in Over: GPS en navigatie - 10 Reacties
- 3981 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget