Veiligheid les bij MTC

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Beamietoo

Veiligheid les bij MTC

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Deze kreeg ik via de email. Ooit had ik mijn naam opgegeven om de newsletter te ontvangen (kosteloos) over georganiseerde evenementen enz. Ik denk niet dat er bijzondere voorwaarden aan zitten om gratis aan te melden voor wat mij lijkt een hele leerzaam lezing. Ik zal zeggen als je in de buurt bent en het leuk vindt neem contact op en gewoon gaan. Mijn beste maat is jarig op de 12de een geeft feest op die avond anders was ik er ook aanwezig.
Gr,
Kenny

MTC Motovatie uit Amstelveen organiseert op 12 februari een info-avond met als thema : Verkeersveiligheid mbt de weg en zijn (motor) berijder.
Het weer is nog niet aanlokkelijk om weer op de motor te stappen (de diehards daargelaten) maar een theoretische voorbereiding op het nieuwe seizoen kan geen kwaad.
Daarom een avondvullend programma, ondersteund met een diapresentatie.
Dit jaar hebben we Jaap van Leeuwen, instructeur bij de KNMV, bereid gevonden om onze grijze cellen weer enigszins aan te spreken. Een roestige motor is immers niet best, maar een roestige motorrijd(st)er is wellicht nog erger.
Dit keer zullen we het hebben over remtechnieken, bochtentechniek, actief kijkgedrag (zien en gezien worden als rode draad in de presentatie) en de blinde vlek, zithouding, overige weggebruikers, inhaaltechnieken, weggedrag op kruisingen, positie op de weg, BRAVOK (zeker de eerste keer na de winter geen overbodige luxe) en motorrijvaardigheidstrainingen (waaronder) bergtraining. Een hele waslijst, waarin vast en zeker nog niet alle onderwerpen de revue hebben gepasseerd.
Met andere woorden: het wordt weer een hele interessante en leerzame avond en hopelijk kunnen we velen van jullie begroeten.

Voor de kosten hoeft men het niet te laten.
De entree is gratis en de avond begint om 20.00 uur.
De presentatie wordt gegeven in het
KLM Sportcentrum
Wimbledonpark 2
1185 XN Amstelveen
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Veiligheid les bij MTC

Ongelezen bericht door dhr »

interessant, doen ze dat vaker? 12-02 is voor mij wat te kort dag

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Beamietoo

Re: Veiligheid les bij MTC

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Nee Kees, ik denk dat deze wel iets bijzonders is.
Kijk hier even voor meer informatie
http://www.motovatie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”