Hallo
Kom ik weer met een vraag _002
ik heb al even op het forum en in de reparatie handleiding gezocht maar ik weet 1 ding nog niet zeker.
Mijn voorrem vloeistof staat redelijk laag, kan ik dit bijvullen zonder de rem te moeten ontluchten?
ik weet welke remvloeistof ik moet hebben en weet hoe het moet (volgens de handleiding is het even schroefjes los en bijvullen en schroefjes weer dicht.
Alvast bedankt
Remvloeistof bijvullen
Moderator: RT_Patrick
Re: Remvloeistof bijvullen
Normaal hoef je nooit remvloeistof bij te vullen,als het erg laag staat kan het zijn dat de remblokken versleten zijn .
Dan staan de remzuigers ver naar buiten en daar zit dan je remvloeistof .Vervang je de remblokken dan moet je de zuigers terug drukken en gaat het vloeistof niveau weer omhoog .
Als het laag is en de blokken nog goed ,dan is er iets lek .
Peter
Dan staan de remzuigers ver naar buiten en daar zit dan je remvloeistof .Vervang je de remblokken dan moet je de zuigers terug drukken en gaat het vloeistof niveau weer omhoog .
Als het laag is en de blokken nog goed ,dan is er iets lek .
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Re: Remvloeistof bijvullen
ok bedankt voor de informatie.
ik denk dat ik dan wel weet hoe het kan want mijn voorrem blijft de laatste tijd een beetje op de remschijf staan. Als ik een paar kilometer heb gereden dan komt hij vrij.
Dus mijn remblokken zullen wel aan vervanging toe zijn.
ik zal er eens naar laten kijken, want daar kan ik beter zelf niet aan beginnen denk ik
ik denk dat ik dan wel weet hoe het kan want mijn voorrem blijft de laatste tijd een beetje op de remschijf staan. Als ik een paar kilometer heb gereden dan komt hij vrij.
Dus mijn remblokken zullen wel aan vervanging toe zijn.
ik zal er eens naar laten kijken, want daar kan ik beter zelf niet aan beginnen denk ik
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 9402 Weergaves
-
Laatste bericht door Kees BMW
-
- 5 Reacties