Scala rider Q2

Communicatie op je RT (intercom)

Moderator: RT_Patrick

mhovens
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

Scala rider Q2

Ongelezen bericht door mhovens »

BMW RT vrienden,

Ik heb een tip, ik heb via hier http://www.chinavasion.com/product_info ... th-helmet/ een bluetooth headsets besteld voor mij en een aantal collega's die sprekend lijkt op de Scale rider Q2, maar die een vierde kost. Ik kan hem paren met mijn nokia telefoon en ben ook met 120 km/h verstaanbaar. Ook gepaard met de Garmin Zumo 660 prima geluid, ook muziek gaat prima. verder getest met de nokia gepaard met de zumo en dan bellen ook prima. Enige wat ik nog niet getest heb hoever je uit elkaar kan rijden en nog verstaanbaar bent in de bike-2-bike setting.
Hiervoor gebruikte ik een bedraad setje van Albrecht ook niet slecht maar dit scheelt echt veel in de draden die nodig zijn. Er zit overigens ook een radio in maar doordat deze niet voorzien is van RDS rijd je al vlug buiten het bereik, ik had daar ook geen hoge verwachtingen van.
Kortom ik ben tevreden.
[groet]
Marcel
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Scala rider Q2

Ongelezen bericht door HansD »

mhovens schreef:BMW RT vrienden,

Ik heb een tip, ik heb via hier http://www.chinavasion.com/product_info ... th-helmet/ een bluetooth headsets besteld voor mij en een aantal collega's die sprekend lijkt op de Scale rider Q2, maar die een vierde kost. Ik kan hem paren met mijn nokia telefoon en ben ook met 120 km/h verstaanbaar. Ook gepaard met de Garmin Zumo 660 prima geluid, ook muziek gaat prima. verder getest met de nokia gepaard met de zumo en dan bellen ook prima. Enige wat ik nog niet getest heb hoever je uit elkaar kan rijden en nog verstaanbaar bent in de bike-2-bike setting.
Hiervoor gebruikte ik een bedraad setje van Albrecht ook niet slecht maar dit scheelt echt veel in de draden die nodig zijn. Er zit overigens ook een radio in maar doordat deze niet voorzien is van RDS rijd je al vlug buiten het bereik, ik had daar ook geen hoge verwachtingen van.
Kortom ik ben tevreden.
[groet]
Marcel
Zo Marcel! Die lijkt inderdaad sprekend op de Scala rider, alleen het lampje heeft een andere kleur (groen).
En dan geen 185 maar 45 Euro! Dat de Chinezen daar mee wegkomen?
Veel plezier met je chinese 'lidel' Q2 (alhoewel, de originele Scala 'rider' zal ook wel in China gemaakt worden)

Hans
hanskuip

Ongelezen bericht door hanskuip »

Marcel, bedankt voor je tip.

Ik heb op de website gekeken en er meteen maar twee besteld.
Was al langere tijd van plan een scala Q2 teamset te kopen, gezien het prijsverschil (plm. 200 euro) heb ik voor je tip gekozen.

Zal nog wel laten weten hoe ons bevallen.

Hans Kuiper -1100-
Bart51
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R850R
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Ongelezen bericht door Bart51 »

Marcel,

Kan die chinese set ook op een systeemhelm?
En kan de microfoon er vanaf? Ik wil nl . alleen mijn navigatie horen en daar hoef ik niet mee te praten.
Ben benieuwd!

Groet Bart
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
mhovens
Contacteer:

BartmeteenB schreef:Marcel,

Kan die chinese set ook op een systeemhelm?
En kan de microfoon er vanaf? Ik wil nl . alleen mijn navigatie horen en daar hoef ik niet mee te praten.
Ben benieuwd!

Groet Bart
Hoi Bart,

Zover ik weet kan die microfoonboom er niet af. Ik zou dan kiezen voor de Jabra BT3030 dat is een bluetooth headset die er uitziet als een militair herkenningsplaatje.

Groetjes,

Marcel
Stoffel

Ongelezen bericht door Stoffel »

Goedemorgen,

Ik heb er ook zojuist 2 gekocht, ben erg benieuwd. Nooit gedaan omdat ik er niet veel geld voor over had, echter voor dit geld kan ik het niet laten liggen. Ik heb ook een systeem helm en zie nu pas de twijfels. Er is vast wel een manier denk ik dan maar...

Groet,
Stoffel
Keeze
Type: R1150RT
Woonplaats of omgeving: Oosterhout nb

Ongelezen bericht door Keeze »

Al ervaringen met deze scalakloon? Ik wil voor vrouwlief voor die 5x per jaar dat ze meerijd ook een set aanschaffen. Moet dan wel pairen met mn schuberth src.

Gr/Kees
Stoffel

Net een DHL tracking nummer gekeregn. Geen idee wat er komt maar in iedergeval iets. Altijd spannend via internet kopen (en vooruit betalen...)
rotterdamsekees

Ongelezen bericht door rotterdamsekees »

Op 29 september order geplaatst en via PayPal betaald, op 3 oktober binnen.
Had hiervoor de scala rider FM, hiervan was de microfoon afgebroken.
Ik denk dat scala hier zijn apparatuur laat maken, of de chinese clonen de boel want de radio van mijn scala past er ook gewoon op.
hanskuip

Ongelezen bericht door hanskuip »

Sinds een aantal weken in het bezit van de goedkope Chinese versie.

Mijn bevindingen: als communicatie middel met je passagier vindt ik het gewoon goed, de spraak en ontvangst onderling zijn helder en duidelijk.
De navigatie via Bleutooth met mijn Garmin Nuvi 765 gaat prima, lekker duidelijk je navigatie stem in je oor.
Telefoongesprekken gaan prima, ook boven 120 km p\h op de snelweg nog steeds duidelijk te verstaan (getest tot 140) en blijft ook het thuisfront goed verstaanbaar. De ingebouwde FM radio heeft een prima ontvangst, alleen in combinatie met de telefoon komt er een irritante tik in mijn oor. (Alsof mijn telefoon constant zoekt naar de juiste zendmast)

Jammer vindt ik dat de communicatie een hoge prioriteit heeft dan je navigatie systeem, dit houdt in dat je bij een onderling gesprek de navigatie niet meer hoort.
Wel eenvoudig op te lossen, even 1 keer de control button drukken en je hebt je navigatie stem weer in je oor, nog een keer de control button en je bent weer bij je passagier.

Communicatie tussen motorrijders onderling kan ik niet zoveel over zeggen, dit heb nog niet geprobeerd. Wel een test gedaan door een spelende radio bij de microfoon van de passiershelm te zetten en dan maar gewoon wegrijden. Na plm. 150 meter was ik het signaal kwijt. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik dit midden in een woonwijk heb getest, dus misschien is het bereik in het open veld wel beter

Ik heb deze set gekocht om contact te hebben met mijn duopassagier en eventueel de navigatie uit te luisteren en kan niets anders zeggen dat deze set voor mij aan de door mij gestelde eisen voldoet. Daar komt nog bij dat ik ruim € 200 goedkoper uit ben dan met een Scala Q2 teamset

Hans Kuiper. -1100- _004
mhovens
Contacteer:

hanskuip schreef:Sinds een aantal weken in het bezit van de goedkope Chinese versie.

Mijn bevindingen: als communicatie middel met je passagier vindt ik het gewoon goed, de spraak en ontvangst onderling zijn helder en duidelijk.
De navigatie via Bleutooth met mijn Garmin Nuvi 765 gaat prima, lekker duidelijk je navigatie stem in je oor.
Telefoongesprekken gaan prima, ook boven 120 km p\h op de snelweg nog steeds duidelijk te verstaan (getest tot 140) en blijft ook het thuisfront goed verstaanbaar. De ingebouwde FM radio heeft een prima ontvangst, alleen in combinatie met de telefoon komt er een irritante tik in mijn oor. (Alsof mijn telefoon constant zoekt naar de juiste zendmast)

Jammer vindt ik dat de communicatie een hoge prioriteit heeft dan je navigatie systeem, dit houdt in dat je bij een onderling gesprek de navigatie niet meer hoort.
Wel eenvoudig op te lossen, even 1 keer de control button drukken en je hebt je navigatie stem weer in je oor, nog een keer de control button en je bent weer bij je passagier.

Communicatie tussen motorrijders onderling kan ik niet zoveel over zeggen, dit heb nog niet geprobeerd. Wel een test gedaan door een spelende radio bij de microfoon van de passiershelm te zetten en dan maar gewoon wegrijden. Na plm. 150 meter was ik het signaal kwijt. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik dit midden in een woonwijk heb getest, dus misschien is het bereik in het open veld wel beter

Ik heb deze set gekocht om contact te hebben met mijn duopassagier en eventueel de navigatie uit te luisteren en kan niets anders zeggen dat deze set voor mij aan de door mij gestelde eisen voldoet. Daar komt nog bij dat ik ruim € 200 goedkoper uit ben dan met een Scala Q2 teamset

Hans Kuiper. -1100- _004
Goede recentie Hans!
Ik kan er nog aan toevoegen dat de headset inderdaad stereo is. Op mijn garmin Zumo een paar MP3 gezet en laten afspelen. Dat gaat prima, geluid is goed.

Marcel
Keeze

Hij gaat nu het vliegtuig in!

Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG Thursday, October 14, 2010 at 18:03
Origin Service Area: SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Destination Service Area: EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE

Als ze nu even vertellen wanneer ie in Enthoven aankomt, dan ga ik hem wel even halen :D

Gr/Kees
jasper75

Ongelezen bericht door jasper75 »

Weet iemand misschien of je met deze ook kan communiceren met iemand die een Scale rider Q2 heeft ? een vriend van me heeft namelijk een Scale rider Q2 dan kan ik die nog eens uitlaggen voor 41,82 euro :lol:

Gr Jasper
RHarryRT

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Hoi,

Ook ik heb de scalakloon uit china thuis bezorgd gekregen via DHL,binnen drie dagen in huis geweldige levering.
Maar wie heeft hem al gemonteerd in/op de schuberth c3,krijg hem niet vast op de helm wie heeft ervaring er mee of tips.

Groet Harry
Keeze

Er zit een plakplaat bij. Bij de "echte" Q2 schijnt dit icm de C3 erg goed te werken.

Gr/Kees
RHarryRT

Dus vastplakken met de plakplaat zou voldoende zijn om het ook met hoge snelheden te blijven doen ziten,kan het me bijna niet voorstellen.Heb jij hem ook zo gemonteerd op de c3?

gr
Keeze

Nee, in mijn C3 zit een SRC. Deze is voor mijn vrouw bedoeld. In die helm kan ik hem zonder problemen monteren.

Gr/Kees
mhovens
Contacteer:

Ik heb hem op m'n C3 geplakt, hij zit volgens mij goed en rijd er nu ongeveer een maand mee rond door weer en wind.

Groetjes,

Marcel
Stoffel

Ik heb hem ook op mijn c2 geplakt maar net teveel naar achter. Ik bedoel dat het net teveel in de ronding zit, daar laat de plaklaag nu los. Beetje " bijgelijmd" en zit nu prima!

Een tip voor de volgende, plak het op een recht stuk.

Overigens gaat de praat boom (?) Prima samen met een systeem helm!
Erdee

Ongelezen bericht door Erdee »

goedemorgen,

met belangstelling heb ik dit gelezen, en heb een vraag
Als je met een tophelm als de C3 of de systeemhelm 6 rijdt, en die waarschijnlijk mede hebt uitgekozen ivm de stilte, wat doet die pukkel van het bluetooth systeem daar dan mee?

groeten, Rick
Stoffel

Ik merk absoluut geen verschil! Het zal eerder het gevoel geven dat de herrie minder is om dat de muziek/radio er overheen gaat.
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

r850r schreef:Dus vastplakken met de plakplaat zou voldoende zijn om het ook met hoge snelheden te blijven doen ziten,kan het me bijna niet voorstellen.Heb jij hem ook zo gemonteerd op de c3?

gr
Ik rijd al het hele jaar met de Scala rider Q2 op de C3 (en ik rijd elke dag!).
Tip: monteer de Scala rider zo ver mogelijk naar voren, anders haalt de microfoonboom het midden van je mond niet.
Om te voorkomen dat de microfoon bij open en sluiten te veel meegaat, heb ik de microfoonboom links waar de helm dichtklapt vast gezet met een tie-wrapje.
Zo zit ie al maanden prima. Wel voor het plakken de helm goed schoonmaken en ontvetten op de plaats waar de sticker komt.

Hans
mveenstra
Type: R1100RT
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur

Ongelezen bericht door mveenstra »

weet iemand of het mogelijk is om deze chinese set te gebruiken op een systeemhelm? ik zie dat iemand die vraag al eerder heeft gesteld. maar ik zie er geen antwoord op.
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Eddy
Bijz: Ostgrau metallic mat
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Doesburg

Ongelezen bericht door Eddy »

Ik heb de Q2 set ook al een jaar en bevalt perfect.
We rijden vaak met 3 personen en dit is een perfecte combinatie.
Geluid is goed zelf met oordopjes in kun je dit alles nog goed horen.
Het radio gedeelte is afhankelijk van waar je rijd maar voldoet eigenlijk prima. Dus wat ik graag zou willen weten waarom zo'n onbekend chinese kloon terwijl cardo alles al uitgevonden heeft. Ik ben echt van mening dat je met de cardo Q2 waar voor je geld kriijgt, Wat ze zeggen inbouwen in 5 minuten dat vergeet maar. Ik ben best wel lang aan het kloten geweest om de set in mijn schuberth C2 te bouwen maar zit er nu ook perfect in. Speakers goed diep ingebouwd dat ze niet tegen je oor tikken en en de cardo goed ver naar voren op de helm plaatsen dat je met de microfoon veel ruimte krijgt.
Dus al met al een zeer tevreden cardo gebruiker!!

Grtz Eddy
Het leven is zo mooi daar kun je nog géén 1/2 uur dood voor zijn.
Stoffel

Waarom een kloon? Zelfde kwaliteit maar dan voor 40,- Euro.....

Ik heb gemonteerd op een systeem helm, beetje klooien maar kan prima
Eddy
Bijz: Ostgrau metallic mat
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Doesburg

Ongelezen bericht door Eddy »

Stoffel schreef:Waarom een kloon? Zelfde kwaliteit maar dan voor 40,- Euro.....

Ik heb gemonteerd op een systeem helm, beetje klooien maar kan prima

En koppelen met een cardo ? of moet je maatje dan ook zo'n chinese headset gebruiken? _001
Grtz Eddy
Het leven is zo mooi daar kun je nog géén 1/2 uur dood voor zijn.
Bart51

Sinds 4 dagen probeer ik bij de chinezen eenCVRF-62 te bestellen en dan krijg je het niet voor elkaar dat ding te betalen. Bankrekening/creditcard: niets helpt want het Paypall scherm blijft bij mij een vierkantjes en streepjes geven waar zo nu en dan iets bij staat. Er is niets aan te vinken. Heeft iemand een idee hoe dat kan komen en ook hoe dit is op te lossen? Ben erg benieuwd.

Groet Bart

Oh ja: de prijs is op dit moment 44,28 EUR, maar daar komt nog wel even 16,00 EUR bij voor het vliegtuig van DHL. Het is maar even dat we het weten dat zo'n ding dus toch wel 60,00 EUR kost (wat nog altijd een heel stuk voordeliger is dan die van die andere merken)
mhovens
Contacteer:

Je hebt pech dat op dit moment een cyber oorlog woedt over wikileaks. Hackers vallen websites van organisaties aan die openlijk wikileaks tegenwerken. Op dit moment zijn dat Paypal, Mastercard en ook Visa. Heel vervelend voor de burger die wat wil bestellen.
RHarryRT

Bart je hebt pb

gr Harry
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

recent deze headset besteld en vrijdag binnen gekregen. niks dan lof over deze headset. de kwaliteit van de set is echt prima. weinig verschil met een orginele scala rider. ik heb beide in mijn handen gehad. maar ik zie zeer weinig verschil. over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen. want ik heb hem nu alleen nog geprobeerd zonder op de motor te rijden. Maar tot op heden echt prima geluid. ook de levering was prima en zeg nou zelf voor 50 euro per stuk kun je het toch niet laten liggen. Ik zal binnen kort als die witte deken weer verdwenen is laten weten hoe hij op de motor bevalt. maar gezien de helderheid van het geluid en de prima werking kan ik me haast niet voor stellen dat hij op de motor slechter zal zijn.

gr Mike.
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
bolderbast

Ongelezen bericht door bolderbast »

mveenstra schreef:[KNIP] Ik zal binnen kort als die witte deken weer verdwenen is laten weten hoe hij op de motor bevalt. [KNIP]

gr Mike.
He Mike,
Het is alweer even geleden dat je dit schreef, maar na hele lange tijd is die witte deken dan toch verdwenen.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de set. Is het al gelukt 'm op de motor te testen?

Bolderbast
Edwin K

Ongelezen bericht door Edwin K »

ook wij hebben ze besteld,

4 stuks met wat vrienden, echter vanmorgen bericht gekregen van DHL dat de douane gisteren een groot aantal dozen heeft afgevoerd voor controle, hierbij zat ook ons paketje _002 dus moeten we nog even wachten met testen hoe het werkt!!

gr Edwin
bolderbast

Oke ?!

Ben benieuwd wat uit dat onderzoek van de douane komt!
En natuurlijk uit jullie test!
mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

bolderbast schreef:
mveenstra schreef:[KNIP] Ik zal binnen kort als die witte deken weer verdwenen is laten weten hoe hij op de motor bevalt. [KNIP]

gr Mike.
He Mike,
Het is alweer even geleden dat je dit schreef, maar na hele lange tijd is die witte deken dan toch verdwenen.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de set. Is het al gelukt 'm op de motor te testen?

Bolderbast
Beste Bolderbast,

Ja de deken is inderdaad weg en echt de communicatie is geweldig. we hebben meerdere dagen gereden en we kunnen elkaar prima verstaan. ook met 140 km per uur. ook muziek luisteren is goed te doen. maar radio kun je op lange afstanden wel vergeten. Die valt steeds weg omdat je dan in een ander frequentie gebied komt. Maar dat is voor mij geen probleem. ik heb altijd mijn telefoon mee met daarop 8gb aan muziek dus ik heb altijd wat te luisteren. (als ik overigens al muziek aan heb)

Overigens werkt de set ook prima met andere motorrijders ik heb samen met een vriend van mij gereden en hij zat soms een aantal vrachtwagens achter mij en toch kon ik hem verstaan. Wat wel opvalt is dat in open veld de set prima werkt maar in de stad dan kom je meestal niet verder als 2 straten. Maar ja hoe vaak komt dit voor.

Kortom alles bij elkaar een prima kit. Zeker voor het geld. O ik heb ook een keer met hevige regen gereden maar hij gaf geen krimp. Dus ook wat betreft wind en regen werkt het prima.

gr mike.
Laatst gewijzigd door mveenstra op 16 jan 2011, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Mike,

mveenstra
V-stream scherm
Stuurverhogers

Edwin K schreef:ook wij hebben ze besteld,

4 stuks met wat vrienden, echter vanmorgen bericht gekregen van DHL dat de douane gisteren een groot aantal dozen heeft afgevoerd voor controle, hierbij zat ook ons paketje _002 dus moeten we nog even wachten met testen hoe het werkt!!

gr Edwin
Beste Edwin,

In dit geval heb ik een tip voor je. Wanneer je een pakketje laat versturen vanuit het buitenland en je wilt niet dat je een douane of btw rekening krijgt. Dan kun je de verkoper vragen of hij er met grote letters gift!! op wilt zetten. In dit geval krijg je zelden een rekening van de douane omdat je dat pakketje voor de douane hebt gekregen.

Ik bestel vrij veel in het buitenland en dit heeft bij mij altijd gewerkt. Ik heb nog nooit btw of een douane rekening hoeven te betalen.

groet,

Mike
Groetjes Mike,

Edwin K

Beste Mike,

bedankt voord de tip,
gisteren vertelde DHL mij dat ze 50 zendingen hebben mee genomen en de douane binnen 10 dagen met een reactie moeten komen

we wachten af,

wel positief om te horen dat ze goed werken

gr Edwin
bolderbast

Gents,

Nou, op basis van jullie reacties heb ik´m net besteld met daarbij het verzoek het pakketje als `Gift!!´ te labelen.
Kijken of het werkt.
Hopen dat hier geen douaniers meekijken :D

Groets,
Bolderbast

(En dit was mijn 100-ste post, waarmee ik na een bescheiden ceremonie ben bevorderd tot Super senior-RT-lid. De receptie volgt.)
Edwin K

beste Bolderbast,

leuk we komen wel met een groepje hoor op de receptie, zorg jij voor een drankje (17 april) Big RT Smile

Ja lekker is, dat dan heb jij hem eerder dan wij _002 _002 , breng je wel verslag uit als hij binnen is!! ;)

gr Edwin
bolderbast

Mensen, ik vind het prima, maar dan graag een andere keer want de 17-de zit ik in de Ardennen.

Gaan we met onze helmen op lekker met elkaar bluetoothen!
Op dat drankje moet ik dan nog even wat verzinnen. Dat wordt dan weer een rommeltje met je helm op.

Ik heb 'm vandaag binnengekregen! Hij zit al op en in de helm. Nu nog de komende vijf uur opladen en dan ben ik in business!
Over de werking kan dus ik nog niks zeggen.
Over de levering wel: Absoluut TOP. Zondag16-1 in China besteld en betaald, donderdag 20-1 thuis afgeleverd.
Dat doen weinig bedrijven ze na!
(pakketje was overigens niet als 'gift ' gelabeld...)
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Toch goed dit forum! Ik zie zoveel positieve reacties dat ik het ook maar geprobeerd heb en zojuist is de bestelling ingestuurd. Ik ben benieuwd of ik het zonder problemen ontvang of dat de douane ook hier alles gaat napluizen. Ik zag geen optie om er de tekst GIFT op te laten zetten, dus ik gok maar op een beetje geluk....

Dank voor alle reviews, als ik hem heb laat ik horen hoe het mij bevalt.

Groet _004 ,

P@ -1200-
rtreffen2011
jojo

Ongelezen bericht door jojo »

Tsja, dan heb ik het zoeven ook maar bestelt.
wel vreemd dat, nadat je de betaling geregeld hebt, haast alles opeens in het chinees staat???
Hopelijk het ik nu niet een derde werldoorlog gestart :O
Ben benieuwd, na al jullie verhalen, hoe snel, hoe goed het werkt
Maar zien of die chinezen zwitserland net zo snel vinden als Holland :$
Prima dat we zo`n forum hebben
[groet] vanuit een ijskoud zwitserland (vanacht -10°C)
Jos -1200-
jojo

Ongelezen bericht door jojo »

ongelofelijk, maandag bestelt,....donderdag in huis met UPS
Zonder dat de douane er ook maar naar gekeken heeft!!
Ik was er uiterst sceptisch over, toch maar gewaagt en ziehier.
Morgen ff monteren, dan "pairen" en dan,.....wachten op mooi weer en genieten! Big RT Smile
[groet] Jos -1200-
Bart51

Hallo allemaal,

Heeft of weet iemand waar ik de handleiding kan downloaden o.i.d. van een CVRF-A62? _001

Alvast mijn dank!

Groet Bart
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

BartmeteenB schreef:Heeft of weet iemand waar ik de handleiding kan downloaden o.i.d. van een CVRF-A62? _001
Ik roep het wel vaker, G00gle is your friend ;) :lol:

Navolgende link en dan ff doorscrollen naar jou model;
http://download.chinavasion.com/

Of direct de navolgende link;
http://download.chinavasion.com/download/a62.rar

Ik kan natuurlijk niet geheel exact bepalen of dat jou model is, maar dat merk ik vanzelf wel. Big RT Smile
Bart51

Rob,
Mijn hartelijke dank. _004
Ik heb het gevonden en ga het straks allemaal lezen!

Groet Bart
RHarryRT

Bart,

Zo te lezen heb je het ding van de werkbank gehaald en ga je de uitdaging aan.

Big RT Smile

Gr harry
Edwin K

_002 _002 _002 _002 _002
_003 _003 _003 _003 _003
_001 _001 _001 _001 _001
:x :x :x :x :x
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

geeft dit aan hoe het met onze levering staat!!

met dank aan de douane en DHL,
de douane heeft een "DFC" nummer nodig, die hebben zij aan DHL geven bij inbeslagname, als ik ze dat nummer geef dan kunnen zij voor mij na gaan hoe het met ons doosje staat

echter heeft DHL de houding van _001 _001 _001 _001 _001

wij houden de moed er maar in
Big RT Smile Big RT Smile
Laatst gewijzigd door Edwin K op 29 jan 2011, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Als voormalig werknemer van DHL ben ik bekend met de betekenis van deze letters:
- Drop it, Hide it, Lose it
- Duurt Heel Lang

(Oorspronkelijk zijn het overigens de eerste letters van de drie achternamen van de oprichters: Adrian Dalsey, Larry Hillblom en Robert Lynn).
Bart51

hey Harry,

Dat gaat kloppen.
Van het weekend ga ik proberen die bout eruit te boren en daarna dat busje. Wat daarna volgt ga ik dan wel zien.
Wordt vervolgd!

groetjes Bart
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

ja hoor, ze zijn binnen! Morgen
een review van de test!

p@

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Communicatie”