Deze weg maar niet genomen , was me te onduidelijk hoe diep het was,

Moderator: RT_Patrick
RhanRT schreef:Geweldige rit en perfect weer voor januari
en de waterstand zou nog hoger gaan worden!!
Het was in Limbo land maar het water is hetzelfdeDe brabantse wasstraat voor motorfietsen van VIOMA , hahaha.
Klopt, maar ROOD is de kleur van PASSIE, is ook door heel veel mensen bezongen!r850r schreef:Han,
Hij is wel heeeeeel roooooood.
8)
Het was even oefenen want het was mijn eerste keer dat ik foto's toevoeg. Maar nu geluktMarianne schreef:Hallo Maarten,
Ik zie geen foto's, maar ik heb het gisteren wel zelf mogen zien. Machtig mooi om te zien. En uiteraard was ik zelf op de motor.
Snap nu waarom ze mijn motor wel eens een "slagschip" noemen.Maarten de Vries schreef:Het was even oefenen want het was mijn eerste keer dat ik foto's toevoeg. Maar nu geluktMarianne schreef:Hallo Maarten,
Ik zie geen foto's, maar ik heb het gisteren wel zelf mogen zien. Machtig mooi om te zien. En uiteraard was ik zelf op de motor.
Gr Maarten
Hoi Hans,HansD schreef:
Snap nu waarom ze mijn motor wel eens een "slagschip" noemen.
Maarten, heb je running lights op je? (welk merk?)
Hans
Da's waar ook - hebben we het uitgebreid over gehad (ik word oud).Maarten de Vries schreef:Hoi Hans,HansD schreef:
Snap nu waarom ze mijn motor wel eens een "slagschip" noemen.
Maarten, heb je running lights op je? (welk merk?)
Hans
Heb inderdaad runnig lights en ze zijn van http://www.running-lights.com Ze werken na op de juiste wijze aangesloten te hebben perfect. Wel heb ik er voor gekozen om alleen de richting aanwijzers aan te sluiten zodat ik alleen running lights heb.
Je kunt ook nog alle mogelijke effecten krijgen als je remt, maar dat vind ik niet mooi.
Groetjes,
Maarten
Hoi Marianne,Marianne schreef:Prachtige foto's Maarten. Nu kan ik ze ook zien, en aldoende leert men.
Nou.....volgens mij kan zo'n GS best wel wat water aan.....vioma schreef:Vandaag schitterend motorweer,maar dankzij de hoge waterstand van de Maas toch hier en daar nat geworden![]()
Deze weg maar niet genomen , was me te onduidelijk hoe diep het was,![]()
Aan de golfjes te zien beweegt deze nog...vioma schreef:De GS kan het misschien wel aan maar ik niet![]()
Maar die gs in het diepe moet wel aangepast zijn, of hij loopt niet meer
Maar om nu te zeggen dat de berijder echt blij en zelfverzekerd kijkt.HansD schreef:Aan de golfjes te zien beweegt deze nog...
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!