Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Ruud1959

Voorstellen

Ongelezen bericht door Ruud1959 »

Hallo,

Ik ben Ruud Schut en rij al een jaar of 29 motor waarvan de laatste 26 jaar BMW. Sinds 3 jaar met zijspan, wat mij heel erg goed bevalt. Ik kwam vandaag op dit forum terecht omdat ik iets wilde weten over de nieuwe benzine. Nou die vraag was snel beantwoord. Zo te zien valt er nog genoeg te lezen.

Groet,
Ruud Schut
Bijlagen
BMWEZSR1200RT.jpg
P@1200RT

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Hallo Ruud, [welkom]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de versie met zijspan nooit eerder gezien heb. Het heeft wel wat Big RT Smile.

Veel plezier op het forum.

P@ -1200-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Ruud

Welkom op het RT forum.
Wat een mooie combinatie heb je _004 _004

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Egbert van zalk
Type: R1150RT
Bijz: Graphit Grau Metallic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nunspeet

Ongelezen bericht door Egbert van zalk »

Hey Ruud,

Machtige combinatie man!
Doet me denken aan zo`n 45 jaar geleden, toen een vriend van mijn pa vroeg of ik een stukje wilde meerijden in het zijspan van zijn BMW (R50 schat ik)
Die zag er toen in mijn ogen nét zo imposant uit!
Vanaf die tijd heeft BMW een aparte plek in mijn hart (ben dus eigenlijk voor de rest van mijn leven besmet!)
Elke keer dat ik met mijn motor bij mijn ouders kwam riep m`n moeder "BMW loeit als nooit tevoren"
Kan geen toeval zijn dat ik toch eindelijk een RT heb gekocht.

Life is good! _004
Groeten, EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
Ruud1959

Bedankt voor jullie complimenten. Het klopt zeker dat je deze combinatie niet veel ziet, want er is er maar 1 van. Dat geeft wel een goed gevoel dat je wat unieks hebt. En sneeuw is prachtig, maar niet voor motorrijden, hoewel dat met een zijspan best gaat. Ik doe het niet meer, want de pekel vreet je motor op. dus gewoon wachten op betere tijden.

Groet,
Ruud
Egghead

Ongelezen bericht door Egghead »

Wow Ruud, geweldig mooie combi man! _004
Een EZS combinatie, cool!
Zelf heb ik naast mijn R1200RT een Suzuki Bandit 1200 met LBS-zijspan. Ik speel al langer met het idee om de RT te laten ombouwen naar een zijspancombinatie. Met name vanwege de ongeevenaarde windbescherming en het comfort. Hoe bevalt de EZS ombouw je?
Heb je misschien nog meer (detail) foto's van het span?

Greetz, Edwin

Mijn spannetje:

Afbeelding
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Ruud, welkom op het forum.

En een hele nette combinatie.
Super. _004 _004
Ruud1959

Egghead schreef:Wow Ruud, geweldig mooie combi man! _004
Een EZS combinatie, cool!
Zelf heb ik naast mijn R1200RT een Suzuki Bandit 1200 met LBS-zijspan. Ik speel al langer met het idee om de RT te laten ombouwen naar een zijspancombinatie. Met name vanwege de ongeevenaarde windbescherming en het comfort. Hoe bevalt de EZS ombouw je?
Heb je misschien nog meer (detail) foto's van het span?

Greetz, Edwin

Mijn spannetje:

Afbeelding
Hoi Edwin,
Sorry voor de late reactie. Ook jouw span ziet er gelikt uit. Ik kan je zeker aanbevelen om je RT om telaten bouwen naar zijspan. Zelf ben ik zeer tevreden over EZS. De mannen van EZS hebben prima werk geleverd en altijd 120% service. Deze zomer laat ik trouwens m'n span aanpassen. EZS heeft een naafbesturing ontwikkeld en daar ben ik zo van onder de indruk dat ik deze besteld heb. Wordt er in augustus onder gezet. Als dat klaar is zal ik een paar foto's hier laten zien.

Groet,
Ruud
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha die Ruud,

Van harte welkom met je imposante RT! Veel veilige kilometers toegewenst.
GrTz
BertL
Jenny54

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Ruud1959 schreef:Hallo,

Ik ben Ruud Schut en rij al een jaar of 29 motor waarvan de laatste 26 jaar BMW. Sinds 3 jaar met zijspan, wat mij heel erg goed bevalt. Ik kwam vandaag op dit forum terecht omdat ik iets wilde weten over de nieuwe benzine. Nou die vraag was snel beantwoord. Zo te zien valt er nog genoeg te lezen.

Groet,
Ruud Schut
Welkom op het forum Ruud. Wat een prachtige combinatie heb je daar. Statig hoor _004
[groet] Jenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”