Effen voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Ben1200RT
- 2024
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Divers
- Land: Zweden
- Woonplaats of omgeving: Smalland
Effen voorstellen
Hallo forummers,
Ik ben Ben, 52 jaar jong en al weer enige tijd in het bezit van het motor rijbewijs ( vanaf 1979), na het behalen hiervan een poosje getoerd met een Suus 450, vervolgens een Honda 600, hierna een Kawa 1100zz nogwat, deze maar gauw weer ingeruild voor een Honda 750 daar de Kawa mij toen veel te snel was en ik geen boomklever wilde worden. De Honda enige jaren gehad totdat ik deze met 110 kmh op een stilstaande auto parkeerde en vervolgens enige jaren(bijna 20) niet veel gereden. Echter door mijn jongere broertje toch weer overgehaald weer te gaan motorrijden (ja hoor midlife crisis) en een BMW K-100 gekocht. Deze afgelopen jaar particulier verkocht en een BMW R 1100 RT gekocht want je wilt toch een keer een boxer rijden. Gebruik de dame voor woon- werkverkeer en voor toertochten en ze bevalt mij uitstekend. Ook al voordeel gehad van het forum daar hier de nodige documentatie te vinden is welke ik niet bij de 1100 gekregen had (hulde voor de links!).Hoop nog lang te blijven rijden zonder grote klappers te maken daar ik weet dat dit verre van plezierig is.
Groeten Ben
Ik ben Ben, 52 jaar jong en al weer enige tijd in het bezit van het motor rijbewijs ( vanaf 1979), na het behalen hiervan een poosje getoerd met een Suus 450, vervolgens een Honda 600, hierna een Kawa 1100zz nogwat, deze maar gauw weer ingeruild voor een Honda 750 daar de Kawa mij toen veel te snel was en ik geen boomklever wilde worden. De Honda enige jaren gehad totdat ik deze met 110 kmh op een stilstaande auto parkeerde en vervolgens enige jaren(bijna 20) niet veel gereden. Echter door mijn jongere broertje toch weer overgehaald weer te gaan motorrijden (ja hoor midlife crisis) en een BMW K-100 gekocht. Deze afgelopen jaar particulier verkocht en een BMW R 1100 RT gekocht want je wilt toch een keer een boxer rijden. Gebruik de dame voor woon- werkverkeer en voor toertochten en ze bevalt mij uitstekend. Ook al voordeel gehad van het forum daar hier de nodige documentatie te vinden is welke ik niet bij de 1100 gekregen had (hulde voor de links!).Hoop nog lang te blijven rijden zonder grote klappers te maken daar ik weet dat dit verre van plezierig is.
Groeten Ben
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Re: Effen voorstellen
Hoi Ben,
Welkom op dit gezellige forum.
Inderdaad kan je hier veel info krijgen.
Heel veel succes en houd hem heel.
Richard
Welkom op dit gezellige forum.
Inderdaad kan je hier veel info krijgen.
Heel veel succes en houd hem heel.
Richard

- Marcel 1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Hoi Ben,
Welkom op dit
. Ik wens je veel veilige kilometers, vooral met 'parkeren'.
Mvg
Marcel
Welkom op dit

Mvg
Marcel
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
Welkom op het forum. Ik hoop dat je net zo zult genieten als de meesten hier (en ik zeker) van de dame!
Groeten,
P@
Groeten,
P@

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!