Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

John Beemer

Voorstellen

Ongelezen bericht door John Beemer »

Mijn naam is John en ben woonachtig in de omgeving van Heemskerk. Ben sinds 1995 in het bezit van een BMW motorfiets. Mijn eerste was een K 100 LT en deze na een kilometerstand van twee ton ingeruild voor een R 1150 RT uit 2003. Deze wil ik graag opbouwen en onderhouden in de aankomende winterperiode. Zag dat er veel en leuke informatie worden gedeeld met andere R type rijders. Daarom wil ik mij graag aanmelden als forumlid van deze overigens mooie site.
Lijkt me leuk om in de toekomst ritten te rijden met een groep rijders die het zelfde merk/type motorfiets als hobby delen.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste John,

welkom op het RT-forum . Informatie hebben we volop voor je en vragen stellen (in het juiste onderwerp) kun je volop doen. In april 2010 is er weer een rtreffen2011 . Dus als je veel gelijkwaardigen wilt bekijken, en je welkom. Binnenkort wordt de inschrijving geopend. Info hierover elders in het forum.

veel plezier met je -1150- en het RT-forum

[groet]
Jos
John Beemer schreef:Mijn naam is John en ben woonachtig in de omgeving van Heemskerk. Ben sinds 1995 in het bezit van een BMW motorfiets. Mijn eerste was een K 100 LT en deze na een kilometerstand van twee ton ingeruild voor een R 1150 RT uit 2003. Deze wil ik graag opbouwen en onderhouden in de aankomende winterperiode. Zag dat er veel en leuke informatie worden gedeeld met andere R type rijders. Daarom wil ik mij graag aanmelden als forumlid van deze overigens mooie site.
Lijkt me leuk om in de toekomst ritten te rijden met een groep rijders die het zelfde merk/type motorfiets als hobby delen.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi John,

Welkom op dit gezellige forum.
Ik ben zelf overgestapt van een F800ST naar een R1200RT.
Ik woon in Haarlem dus vlakbij.
Mijn maatje rijdt nog F800ST en woont in Heerhugowaard.

Misschien dat we volgend jaar wel een ritje kunnen maken.
Ik heb hem nu op stal gezet voor de winter.

Richard

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”