Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Voorstellen
Mijn naam is John en ben woonachtig in de omgeving van Heemskerk. Ben sinds 1995 in het bezit van een BMW motorfiets. Mijn eerste was een K 100 LT en deze na een kilometerstand van twee ton ingeruild voor een R 1150 RT uit 2003. Deze wil ik graag opbouwen en onderhouden in de aankomende winterperiode. Zag dat er veel en leuke informatie worden gedeeld met andere R type rijders. Daarom wil ik mij graag aanmelden als forumlid van deze overigens mooie site.
Lijkt me leuk om in de toekomst ritten te rijden met een groep rijders die het zelfde merk/type motorfiets als hobby delen.
Lijkt me leuk om in de toekomst ritten te rijden met een groep rijders die het zelfde merk/type motorfiets als hobby delen.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Beste John,
welkom op het
. Informatie hebben we volop voor je en vragen stellen (in het juiste onderwerp) kun je volop doen. In april 2010 is er weer een
. Dus als je veel gelijkwaardigen wilt bekijken, en je welkom. Binnenkort wordt de inschrijving geopend. Info hierover elders in het forum.
veel plezier met je
en het
Jos
welkom op het

veel plezier met je

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
John Beemer schreef:Mijn naam is John en ben woonachtig in de omgeving van Heemskerk. Ben sinds 1995 in het bezit van een BMW motorfiets. Mijn eerste was een K 100 LT en deze na een kilometerstand van twee ton ingeruild voor een R 1150 RT uit 2003. Deze wil ik graag opbouwen en onderhouden in de aankomende winterperiode. Zag dat er veel en leuke informatie worden gedeeld met andere R type rijders. Daarom wil ik mij graag aanmelden als forumlid van deze overigens mooie site.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Re: Voorstellen
Hoi John,
Welkom op dit gezellige forum.
Ik ben zelf overgestapt van een F800ST naar een R1200RT.
Ik woon in Haarlem dus vlakbij.
Mijn maatje rijdt nog F800ST en woont in Heerhugowaard.
Misschien dat we volgend jaar wel een ritje kunnen maken.
Ik heb hem nu op stal gezet voor de winter.
Richard
Welkom op dit gezellige forum.
Ik ben zelf overgestapt van een F800ST naar een R1200RT.
Ik woon in Haarlem dus vlakbij.
Mijn maatje rijdt nog F800ST en woont in Heerhugowaard.
Misschien dat we volgend jaar wel een ritje kunnen maken.
Ik heb hem nu op stal gezet voor de winter.
Richard
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!