Leuke ervaring.

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Eddy
Type: R1200RT
Bijz: Ostgrau metallic mat
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Doesburg

Leuke ervaring.

Ongelezen bericht door Eddy »

Hallo allemaal,

Ik heb vrijdag een dagje rondgereden met de ReCyclizer en ik ben in de buurt van Zelhem gestopt op een parkeerplaats om de ReCyclizer te verwijderen .Dus even testen hoe het zonder werkt. Toen ik richting aangaf stopt de auto voor mij ook op de parkeerplaats. Ik dacht vreemd wat doet die man nu? Ik sta even bij mijn motor doe de helm af om dus de ReCyclizer te verwijderen ,komt de man achteruit naar me toe rijden doet het raam open kijkt me een beetje vreemd aan en zegt : waarom hou je me aan !!!! _001
Mischien toch een baantje als motoragent ?

De wonderen zijn de wereld nog niet uit !!!

Grtz Eddy
Het leven is zo mooi daar kun je nog géén 1/2 uur dood voor zijn.
Beamietoo

Re: Leuke ervaring.

Ongelezen bericht door Beamietoo »

:lol: :lol: :lol:

gr,
Kenny
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

En dat is allemaal het effect van dat gele jasje of het hebben van een RT? Ik had jou gezicht wel eens willen zien toen hij dat zei tegen jou _004

Big RT Smile
DVR1200RT

Ongelezen bericht door DVR1200RT »

Vroeg die automobilist misschien ook waarom je met "een raar stemmetje" antwoord gaf?
Had die agent zeker z'n nieuwe bril nog niet opgehaald ;)
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Heel gewoon reageren en zeggen dat je hem vandaag geen bon geeft voor geen richting aangeven.
Je bent in een goede bui en blij.
:lol:
P@1200RT

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Het verbaast mij ook steeds dat de meeste auto's zich redelijk aan de snelheid houden als ik op de motor rijd, terwijl ze me aan alle kanten passeren als ik in de auto zit. Misschien inderdaad het fluorescerende vestje, alleen de helm is opvallend anders.
Nu nog iedereen terug bewegen naar de rechter baan en dan heeft het nog nut ook Big RT Smile

Groet,

P@ _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”