Hebben jullie dat ook?

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Hebben jullie dat ook?

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Tegenwoordig zit ik meer op dit forum dan op mijn fiets. Dagelijks zit ik met mijn laptop op mijn schoot, met dit forum bovenaan mijn favorieten. Het is weliswaar geen straf en het is interessant en ook vaak vermakelijk. Zondag ga ik weer rijden, naar Hasselt (B) om de nieuwe K1600 in het echie te gaan bewonderen. _005 _005 _005

Kortom: de verhouding tussen forum en fiets is uit balans. Hebben jullie dat ook? ;)
Marcel
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Paul cr

Re: Hebben jullie dat ook?

Ongelezen bericht door Paul cr »

Nee, ik kijk graag dagelijks ff hier op het forumpie om de nieuwe berichten te lezen en af en toe wat (on)zinnigs bij te dragen. Maar ik rij gelukkig ook nog dagelijks 2 uur op de RT.
Marcel 1200rt
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Paul cr schreef:Nee, ik kijk graag dagelijks ff hier op het forumpie om de nieuwe berichten te lezen en af en toe wat (on)zinnigs bij te dragen. Maar ik rij gelukkig ook nog dagelijks 2 uur op de RT.
Geluksvogel! :D
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

tja...wat zal ik zeggen.. 8) ...de eerst volgende keer dat ik op de mijne kan rijden is........eind maart 2011....maar dan staat ie tot die tijd wel droog & verwarmd & pontificaal vooraan in de showroom van mijn dealer.....dat dan weer wel... :D
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

Ik rij dagelijks anderhalf uur en ik zit anderhalf uur op het forum _004

Zie daar de perfect balans Big RT Smile
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Ja ook ik rij veel te weinig, en zit veel te veel achter de PC (of ervoor ,tis maar hoe je het ziet) met het forum als startpagina .
RT-forum _004
[groet] Peter
Marianne
Bijz: BMW F800GT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Scherpenzeel (Gld)

Ongelezen bericht door Marianne »

Tja, ik rij ook minder als in de zomer, maar heb afgelopen week nog wel ruim een uur gereden en hoop morgen weer te kunnen gaan. Maar ik zou inderdaad meer willen rijden, maar helaas...
Ik zit wel veel achter de PC, maar niet alleen hier. Ik zit op hyves en op Biker-Babes (forum voor motorrijdende vrouwen 8)_ ), als ik niet aan het werk ben.
Groeten Marianne

Ik geniet van het leven en ik geniet van motorrijden
BMW F800GT(2018), maart 2018 - ???, met BMW Navigator VI
Voorheen: BMW R1200RT(2010) 2014 - 2018, BMW R1200RT(2007) 2010 - 2014, BMW R1150RT, 2006 - 2010, BMW K75RT, 2004 - 2005
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

't Is dus hoog tijd dat je Afbeelding wordt. :O
Marcel 1200rt schreef:Tegenwoordig zit ik meer op dit forum dan op mijn fiets. Dagelijks zit ik met mijn laptop op mijn schoot, met dit forum bovenaan mijn favorieten. Het is weliswaar geen straf en het is interessant en ook vaak vermakelijk. Zondag ga ik weer rijden, naar Hasselt (B) om de nieuwe K1600 in het echie te gaan bewonderen. _005 _005 _005

Kortom: de verhouding tussen forum en fiets is uit balans. Hebben jullie dat ook? ;)
Marcel
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

IK rij niet dagelijks maar wel 1 of 2 keer in de week met de motor. Ligt simpelweg aan de dienst en het verkeer. Vroeg en dagdienst is motor en late/weekend dienst vaak de auto.

Maar het plezier wordt wel minder met al die blaadjes en afnemende temperaturen.
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Nou ik heb gisteren voor het eerst in 8 weken weer kunnen rijden en het was heerlijk zelfs al was het niet echt warm. De motor liep heerlijk en direct ga ik weer even rijden. Maar via het forum ontwikkelen de plannen beter voor de kleine aanpassingen die ik in de winter ga uitvoeren. Maar ja je zoekt naar het ene en vind het andere. Eigenlijk zijn er zoveel hebbedingetjes en als je het forum niet had zou je misschien wel kunnen vergeten dat er zoveel leuks is voor de motor. Big RT Smile _004

Ton
AGVerheij
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Ik rij nog steeds dagelijks ruim 100km woon-werk, en zit daardoor nog net iets langer op de motor dan in het RT-forum :D
Temperatuur is geen probleem dankzij goede kleding, geef mij maar lekker weer dan de hitte van afgelopen zomer, op kou kan je je kleden........

quote:
"Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel"

Maar ik hoor nu dat er eind van de week kans is op sneeuw _002
En na vrijdag weet ik *zeker* dat de trein niet echt een snel en comfortabel alternatief is - zeker niet bij sneeuw. Dus met een beetje pech binnenkort toch maar met de vierwieler op pad, die _003 -files in.

[groet], Gerbert
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Ik rijd nog gewoon elke dag naar m'n werk op mijn -1100- ! Heerlijk om je hoofd even leeg te maken als je 's avonds weer naar huis rijdt. Heb aan het eind van de dag nog voldoende "huiswerk" en meestal duik ik ook nog eventjes op ons RT-forum .

Gisteren was het nog prachtig weer! Heb toen nog een ritje heb gemaakt van circa 150km. Gewoon genieten!
Maar..als inderdaad koning winter ons aan het eind van de week komt lastig vallen, dan blijft mijn -1100- in de garage staan. Ik houd niet van gladdigheid.
Ben trouwens benieuwd wat jullie dan doen als onze trouwe 2-wieler noodgedwongen een tijdje uit de running wordt gehaald. Misschien dan nog meer tijd op het RT-forum doorbrengen?.......... Is geen straf, overigens! ;)

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
peijsj
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door peijsj »

Heb zondag ook een paar honderd kilometer gereden. Voornamelijk in België. Veelal in de mist.Toch weer genoten ondanks beperkte zicht en fris.
Ik kan echter snappen dat, indien je dagelijkse (veel) woon -werk kilometers maakt ,dan op zo'n dag niet op de motor kruipt. Al is je kleding nog zo goed. Hoop in de winter toch nog een aantal zondagen te kunnen "pakken".
Intussen de berichte op het Forum bijhouden. Best veel werk. _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”