Mijn

Een aantal maanden geleden had ik dit verschijnsel ook als ik voor een verkeerslicht stond. Ik stond dan bijvoorbeeld al een paar minuten te wachten voor een verkeerslicht en dan viel onverwacht de motor uit. Dat voelde altijd als een gebrek aan benzine. Het starten ging toen ook altijd wel, maar moeizamer dan nu.
Ik heb toen het benzinefilter laten vervangen, de accu laten vervangen (die was niet al te best meer) en de motor af laten stellen. Sindsdien eigenlijk geen problemen meer tot vorige week....
Vorige week reed ik met een lage snelheid (in een hoge versnelling) achter een auto in een 60 km zone, de motor valt uit. Ik laat hem uitrijden (in z'n versnelling) zoek een plaats om stil te gaan staan, maar de motor slaat weer aan en ik kan zonder verdere problemen verder rijden.
Vervolgens gisteren drie keer kort na elkaar dezelfde situatie maar nu toevallig in een dorpje en moest ik de motor met behulp van de starter weer starten. Start weer direct zonder problemen, dit kon ik dus gewoon rijdend doen. Na die drie keer nog een heel stuk gereden zonder problemen.
Vanmiddag rij ik op een 80 km weg in z'n vijf, motor valt uit. Ik schakel terug naar z'n vier laat de koppeling opkomen en hij loopt weer. Daarna nog 100 km gereden zonder problemen.
Het voelt deze keer ook niet als een gebrek aan brandstof, hij valt nu gewoon uit. Op het dashboard zie je niets vreemd eigenlijk.
Iemand een idee, zijn het bv mijn hallsensoren die beginnen op te spelen??