Deze overnacht heerlijk onder de hoes op m'n fiets. _003
Een schot hagel is niet echt de oplossing.
Maar elke keer liggen er haren en pootafdrukken op m'n zadel van die

Ideeën?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Ard
Moderator: RT_Patrick
Jan de BMW-man schreef:Ik dacht dat ik de enige was met dit katprobleem.
Heb er zelf ook nog geen oplossing voor maar het irriteert me wel al die katteharen en vuile pootafdrukken 's ochtends op het zadel en de tank.
Gr, Jan
Ik ben een kattenliefhebber, dus mijn idee is: Motor verkopenArd schreef:Heb geen alarm
![]()
Goede ideeën allemaal, zijn er nog meer
Dit valt me tegen van je! Dit is pure dierenmishandeling en daarnaast zwaar strafbaar! Die honden mogen blijkbaar overal schijten omdat ze toch belasting betalen in jouw visie?! Ik vind een totaal ongepaste opmerking! _003jaybmw schreef:Gebakken spons uit de jus/spekvetpan laten drogen,dan op het zadel leggen. Succes verzekerd! Laatm maar smullen! Hondenhouders betalen belasting,kattenhouders niet voor hun huisdier maar toch lopen ze vrij rond,schijten in tuinen en zandbakken en zijn een overlast voor de hele buurt! Heb zelf geen last meer van katten in de tuinen,wel een poes die aandacht vraagt en heel soms een kater.. Oorzaak bekend...
Mijns inziens de verkeerde tip _002. De kat weet niet wat een motor is en zoekt alleen een lekker plekje.jaybmw schreef:Ik heb dit zelf niet gedaan Bert ! :shock: Het is een tip voor als het de spuigaten uitloopt en niets anders werkt,en de eigenaars er niets aan doen om de problemen op te lossen. Ben zelf een groot natuur/dierenliefhebber en hebben onze kat 2 jr geleden laten inslapen wegens ouderdom en de gevolgen daarvan(17 jr !)Ging prima samen met de terrier!En de onze liep aan een lijn door de tuin zodat er niemand last van had.
Grtn Jeroen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!