Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Hallo, ik ben Michel en sinds kort in het bezit van een R 1150 RT uit 2002 met 55.000 km.
Moet alles nog uitzoeken maar ben zeer tevreden over de prestaties.
Heb inmiddels wel een paar wensen zoals een hoger windscherm. Kom van een K 1100 LT af waar dit wel op zat dus ben verpest denk ik.
Had naast de LT ook een R 80 RT maar vond toch de boxer meer bij mij passen vandaar de keuze voor de 1150 RT.
Ben ook nog op zoek naar een manier om mijn TomTom XL te gebruiken op de RT, iemand een idee?
Zo, en nu kijken wat er allemaal op het forum staat.
Moet alles nog uitzoeken maar ben zeer tevreden over de prestaties.
Heb inmiddels wel een paar wensen zoals een hoger windscherm. Kom van een K 1100 LT af waar dit wel op zat dus ben verpest denk ik.
Had naast de LT ook een R 80 RT maar vond toch de boxer meer bij mij passen vandaar de keuze voor de 1150 RT.
Ben ook nog op zoek naar een manier om mijn TomTom XL te gebruiken op de RT, iemand een idee?
Zo, en nu kijken wat er allemaal op het forum staat.
Re: Even voorstellen
Hoi Michel.
Welkom op het forum.
Kijk maar eens bij navigatie daar staat vanalles over een auto navigatie op de motor,
Succes
Luc
Welkom op het forum.
Kijk maar eens bij navigatie daar staat vanalles over een auto navigatie op de motor,
Succes
Luc
- siebke
- Type: R1200RT
- Bijz: 2009, import (D)
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
[quote="MichelRT"].
Hallo Michel,
Hiervoor zijn diverse modellen tanktassen met 12V aansluitmogelijkheid in de handel, ook die je op de tankvulopening kunt vastschroeven. Kijk bijv. eens op Louis.de.
Zelf zuig ik mijn Medion (ehum maar wél met buetooth), met de autozuignap welteverstaan, op de voorsteven van de tank. Even na enkele minuten proberen oftie goed vast zit en knarren maar. Heb er diverse soorten bestrating mee bereden en slechts 1x losgetrilt op wel héél slecht wegdek (route Eupen-St. Vith). Ingeval van regen heb ik een boterhamzakje om er overheen te trekken, maar nog niet ervaren qua zicht op de display.
Hallo Michel,
Hiervoor zijn diverse modellen tanktassen met 12V aansluitmogelijkheid in de handel, ook die je op de tankvulopening kunt vastschroeven. Kijk bijv. eens op Louis.de.
Zelf zuig ik mijn Medion (ehum maar wél met buetooth), met de autozuignap welteverstaan, op de voorsteven van de tank. Even na enkele minuten proberen oftie goed vast zit en knarren maar. Heb er diverse soorten bestrating mee bereden en slechts 1x losgetrilt op wel héél slecht wegdek (route Eupen-St. Vith). Ingeval van regen heb ik een boterhamzakje om er overheen te trekken, maar nog niet ervaren qua zicht op de display.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Beste Michel,
Van harte welkom op het RT forum en gefeliciteerd met de nieuwe aanschaf.
Kijk eerst gerust eens rond op het forum en gebruik vooral de zoekoptie.
Hoe de de TT XL op je motor bevestigd vind je ongetwijfeld hier: viewtopic.php?f=40&t=2730
Jos
Van harte welkom op het RT forum en gefeliciteerd met de nieuwe aanschaf.
Kijk eerst gerust eens rond op het forum en gebruik vooral de zoekoptie.
Hoe de de TT XL op je motor bevestigd vind je ongetwijfeld hier: viewtopic.php?f=40&t=2730
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je RT.
Richard
Richard
Na 1 dag al 4 reacties, geweldig.
Heb al leuke dingen gezien en gelezen op dit levende forum.
Gelijk maar het kroonplaatembleem + logo besteld, ziet er fraai uit.
Zag dat mijn remschijven maar 4.6 mm. zijn. Geluukig 6 maanden garantie.
Heb al leuke dingen gezien en gelezen op dit levende forum.
Gelijk maar het kroonplaatembleem + logo besteld, ziet er fraai uit.
Zag dat mijn remschijven maar 4.6 mm. zijn. Geluukig 6 maanden garantie.
- Marcel 1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Hoi Michel,
Veel fijne en veilige kilometers op je

Veel fijne en veilige kilometers op je

Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!