Ben me ervan bewust om aan de studie te gaan ivm mapsourcegebruik ed,maar het lijkt me heerlijk rijden met het systeem.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Ben het helemaal met bovenstaande eens. Een dure beugel misschien dat wel maar dan ook altijd goed zicht op je GPS en blijvend zicht op de weg. Spot niet om het geld met je veiligheid.PaPinkelman schreef:
En de plek: boven de tellers vind ik het meest ideaal, kaart altijd in het zicht (wel zo veilig).
Berrybeer schreef:BMW Navigator 6.......en ik maar steeds denken dat de Navigator IV de meest recente is....
jaybmw schreef:Dank je Rob. Ik heb al weer een sigerenkistje leeggerookt,en deze gaat deze winter dienen als spaardepot voor de set. Wie weet compleet met helmset/blauwtand. :roll: ! Haha,mooi vooruitzicht voor de boeg dus! Ik geef graag geld uit,maar dan moet het gelijk goed spul zijn.
,Jeroen.
De navi 4 (IV) is wel heel wat anders dan de navi 6.Berrybeer schreef:....ik zie nu dat de BMW NAV. IV op Marktplaats (nieuw) al voor €550,= wordt aangeboden....
Berrybeer,Berrybeer schreef:Helemaal gelijk Maarten......de BMW Navigator IV bestaat immers wél.......
et voila.....http://link.marktplaats.nl/388761061jaybmw schreef:Berrybeer,Berrybeer schreef:Helemaal gelijk Maarten......de BMW Navigator IV bestaat immers wél.......
Waar kan ik het systeem vinden op marktplaats voor het genoemde bedrag?
Grtn J.
Ik vind de steun van waypoint uit Notter echt geweldig, maar er zijn inderdaad wat andere topics over.jaybmw schreef:En nog een goede steun vinden voor boven de tellers? Zal nog even zoeken naar een topic waarin dit besproken is,of is er eencoureur die een bepaald type steun helemaal geweldig vind?
Grtn , Jeroen.
En hij heeft er nog 2 te koop....daarnaBerrybeer schreef:et voila.....http://link.marktplaats.nl/388761061jaybmw schreef:Berrybeer,Berrybeer schreef:Helemaal gelijk Maarten......de BMW Navigator IV bestaat immers wél.......
Waar kan ik het systeem vinden op marktplaats voor het genoemde bedrag?
Grtn J.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!