mj 2008,om de originele bmw navi aan te sluiten? En wat is de kleur van deze? Voor dat ik te veel plastic ga verwijderen lijkt me dit makkelijk om te weten. Daarna is het plug and play,nu nog op zoek naar een steun voor boven de tellers.
  mj 2008,om de originele bmw navi aan te sluiten? En wat is de kleur van deze? Voor dat ik te veel plastic ga verwijderen lijkt me dit makkelijk om te weten. Daarna is het plug and play,nu nog op zoek naar een steun voor boven de tellers.![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) ,Jeroen.
 ,Jeroen.Moderator: RT_Patrick
 mj 2008,om de originele bmw navi aan te sluiten? En wat is de kleur van deze? Voor dat ik te veel plastic ga verwijderen lijkt me dit makkelijk om te weten. Daarna is het plug and play,nu nog op zoek naar een steun voor boven de tellers.
  mj 2008,om de originele bmw navi aan te sluiten? En wat is de kleur van deze? Voor dat ik te veel plastic ga verwijderen lijkt me dit makkelijk om te weten. Daarna is het plug and play,nu nog op zoek naar een steun voor boven de tellers.![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) ,Jeroen.
 ,Jeroen.Dan ga ik eens zoeken,heb al wat zien zitten en dit is een 3-polige connector.Denk dat deze het wel zal zijn,ga hem spoedig proberen.Willem Rietveld schreef:Jeroen,
Deze zit onder het dashboard tussen de veerpoten. Je moet hem zó kunnen ziet zitten/hangen. Je hoeft er geen plastic voor te verwijderen.
gr. Willem.
 . Maar ja,komt goed...
 . Maar ja,komt goed...  .
 .Kijk eens bij waypoint. http://www.gps.nl Die geven nog als een trainingen voor navigatie systemen en ook Garmin.jaybmw schreef:Willem Rietveld schreef: Ik vraag me ook af of er korte cursussen zijn mbt het leren werken met de zumo 660?
Grtn , Jeroen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!