FF voorstellen Luc

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Erteetje

FF voorstellen Luc

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hallo Forumgasten,

Nadat ik een jaar lang heb gelezen over en gekeken naar de R1200RT is het eindelijk zover. Deze 46 jarige met de naam ERTEETJE heeft gisteren de aankoop van een R 1200 RT van bouwjaar 2009 met 12000 op de teller beklonken. Ik voel me als een kind zo blij dat in blijde verwachting is van zijn sinterklaascadeuatje. _005 _005 _005 Komend weekend is het zover en kan ik de RT in mijn garage stallen. Eerst een flinke poetsbeurt en daarna het asfalt onder de banden door laten glijden.

Specs van de RT:
Bouwjaar 2009
KLeur: Blauw met zilver.
Radio cd, verso XL communicatie, Cruise control, ASC, Bandenspanningsmeter, Topkoffer, Zijstandaard verbreder, Handvatverwarming, Volledige stoneshield bescherming en nog wat optische verfraaiingen.

Jullie zullen mij hier vanaf nu regelmatig kunnen begroeten als actieve deelnemer van dit forum. _004 _004

Tot snel
Erteetje :D :D :D
Laatst gewijzigd door Erteetje op 24 okt 2010, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
PeeWee

Re: FF voorstellen Luc

Ongelezen bericht door PeeWee »

Hallo erteetje
Gefeliciteerd met je aankoop, en veel rijplezier gewenst !
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Luc,

welkom op het RT-forum en natuurlijk veel voorpret voor volgende week.
Ach, kinderen blijven we altijd, alleen het speelgoed is wat duurder geworden . . . :lol:
We zijn benieuwd naar je ervaringen en hopen snel eens een paar plaatjes te zien in SHOWEN DIE R1200RT . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Erteetje

PeeWee schreef:Hallo erteetje
Gefeliciteerd met je aankoop, en veel rijplezier gewenst !

Thx PeeWee. Ik heb het gevoel dat dat helemaal goed gaat komen _004
Erteetje

Jos WRSM schreef:Hallo Luc,

welkom op het RT-forum en natuurlijk veel voorpret voor volgende week.
Ach, kinderen blijven we altijd, alleen het speelgoed is wat duurder geworden . . . :lol:
We zijn benieuwd naar je ervaringen en hopen snel eens een paar plaatjes te zien in SHOWEN DIE R1200RT . . .

[groet]
Jos
Hi Jos,

De voorpret zal er zijn, maar ik ben bang dat het toch te lang duurt voordat het zover is dat ik de RT kan ophalen.
Als de RT naar het zuiden is verhuisd en een goeie poetsbeurt heeft gehad, komen de foto's eraan.

Greetz
Erteetje
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Luc,

Welkom op dit gezellige forum.
Ik heb die van mij ook net 2 weken en ben ook als een kind zo blij.
Heerlijke machine.

Richard _004
Erteetje

Beste Beemer lovers

Zaterdag 30 oktober. Ik heb gisteren de RT opgehaald. Van tilburg naar zuid limburg gereden. Natuurlijk met een flinke omweg binnendoor om maar zolang mogelijk van de rit te kunnen genieten. Ik verbaas me erover hoe gemakkelijk deze kolos zich laat sturen. Het verlaagde zadel is voor mij (1.76 mtr) perfect. Ik kom mooi met de voetjes bij de vloer en dat is wel zo handig als je eens moet stoppen bij een stoplicht of een terrasje wilt pikken onderweg. Dit weekend is hhet de bedoeling nog de nodige kilometers te maken. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen, plussen en minnen (als die er al zijn)

Greetz
Luc
idamil

Ongelezen bericht door idamil »

proficiat RTje
een mooie motor en prachtige kleur dat blauw met grijs.
succes
dirk [groet]
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Erteetje,

Welkom op dit RT-forum _004

Mooie machine, ik heb dezelfde, al is die van mij van 2007. Waar in Zuid Limburg ga ik je zien trouwens?

Mvg
Marcel uit Heerlen
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Erteetje

Marcel 1200rt schreef:Hoi Erteetje,

Welkom op dit RT-forum _004

Mooie machine, ik heb dezelfde, al is die van mij van 2007. Waar in Zuid Limburg ga ik je zien trouwens?

Mvg
Marcel uit Heerlen

Hoi Marcel,

Mijn roots liggen in jouw woonplaats, maar heb het hogerop gezocht :D Om precies te zijn een kilometertje of 15 in Sittard.
Het feit dat je dezelfde RT hebt geeft maar weer eens aan dat je een goeie smaak hebt. _004 _004

Groet
Luc
Erteetje

Hallo Luitjes,

De 1200 RT is nu 53 uur in mijn bezit en vandaag weer erop gekropen. Het weer was helemaal super vanmiddag en ik heb intussen dikke 300 km gereden in de afgelopen 53 uur. Van alle motoren die ik gehad heb, wat overigens allemaal cruisers waren, kan ik nu al met zekerheid zeggen dat de RT qua comfort en rijeigenschappen verreweg de anderen ontstijgt. Wat een heerlijke machine is dit. Het enige waar ik op dit moment spijt van heb is dat ik niet veel eerder een RT gekocht heb :D :D :D .
Ik dacht vooraf dat het gezien mijn vorige motoren wel een tijdje zou duren voordat ik aan de RT gewend zou zijn. Maar het voelt meteen al vertrouwd. De machine is zo stabiel en stuurt zo strak dat de gewenning meer een kwestie van uren dan van dagen is.

Voor diegenen die twijfelen of ze een RT moeten kopen: mijn antwoord is een volmondig JA !!!

Groet
Luc (Erteetje)
Marcel 1200rt

Hoi Luc,

Wat doet ´inge Heëlesje jong´ in Sittard? :O

Marcel
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Krelis

Ongelezen bericht door Krelis »

Van harte gefeliciteerd, doe niet te gek, geniet van je machine en het rijden, Krelis
Erteetje

Krelis schreef:Van harte gefeliciteerd, doe niet te gek, geniet van je machine en het rijden, Krelis
Op de motor ben ik meestal akelig normaal :D
Dat het genieten is op de -1200- is mij nu al duidelijk _004
jaybmw
Type: R1200RT
Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Brabant !

Ongelezen bericht door jaybmw »

Keimooie kleur! Baritz-blau past bij jou! Ik heb dezelfde van 2007 ! Went snel he,zo;n rt? Veul plezier mee oe mesjien .

[groet] ,Jeroen.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Erteetje

Hallo Beemers,

Even een update van mijn ervaringen met de -1200- tot nu toe. De motor is nu dikke 3 weken in mijn bezit en ik heb de tellerstand tot nu toe met 700 kilometertjes verhoogd. En wat denken jullie? Niks dan lof over de -1200- . Wat een zalige motor. Niet alleen vind ik hem vreselijk mooi om te zien, het voelt vanaf de 5e kilometer alsof je er al jaren op rijdt, zo vertrouwd. Ondanks het hoge gewicht merk ik hier helemaal niks van. Zeer handelbaar (al ben ik geen scheurkonijn) en enorm comfortabel. Niet gek voor iemand die op zijn 46e op het idee komt om maar eens wat anders te gaan rijden dan cruisers (niks ten nadele van deze motoren trouwens, ieder zijn ding)
Er zijn nog een paar zaken die ik wil aanschaffen om de RT op te leuken, maar het is een zeer complete machine.

Ik gun iedereen net zoveel van zijn RT te genieten als ik doe als ik het asfalt onder de RT door laat glijden!
Jammer dat de winter voor de deur staat _002 _002

Greetz
Luc
Marcel 1200rt

Erteetje schreef:Hallo Beemers,

Even een update van mijn ervaringen met de -1200- tot nu toe. De motor is nu dikke 3 weken in mijn bezit en ik heb de tellerstand tot nu toe met 700 kilometertjes verhoogd. En wat denken jullie? Niks dan lof over de -1200- . Wat een zalige motor. Niet alleen vind ik hem vreselijk mooi om te zien, het voelt vanaf de 5e kilometer alsof je er al jaren op rijdt, zo vertrouwd. Ondanks het hoge gewicht merk ik hier helemaal niks van. Zeer handelbaar (al ben ik geen scheurkonijn) en enorm comfortabel. Niet gek voor iemand die op zijn 46e op het idee komt om maar eens wat anders te gaan rijden dan cruisers (niks ten nadele van deze motoren trouwens, ieder zijn ding)
Er zijn nog een paar zaken die ik wil aanschaffen om de RT op te leuken, maar het is een zeer complete machine.

Ik gun iedereen net zoveel van zijn RT te genieten als ik doe als ik het asfalt onder de RT door laat glijden!

Greetz
Luc
Hoi Luc,

Wat ga je nog kopen dan?

Marcel
Erteetje

Marcel 1200rt schreef:
Erteetje schreef:Hallo Beemers,

Greetz
Luc
Hoi Luc,

Wat ga je nog kopen dan?

Marcel
Hallo Marcel

Wat ik nog wil is (die lelijke) oranje knipperlichten vervangen voor de witte. Verder wil ik de wunderlich cover voor over de tellerpatij erop zetten. Dat platte glas vind ik niks. Dat is bij het 2010 model veel mooier geworden. Ok heeft mijn (kleine) topkoffer geen kussen erop wat ik wel zou willen. Ik heb er zelfs aan gedacht een verchroomde uitlaat erop te zetten aangezien de van mij dat niet heeft. Maar nu die blinkt als een nieuwe na behandeling met "wondersteen" laat ik dat dure grapje van 1000 euri's varen.
Tot slot wil ik wel nog een of twee USB poorten erop zetten. Voor de voeding van de ipod die op de radio CD speler kan worden aangesloten. Verder weet ik het nog niet, maar er zijn vast nog meer hebbedingetjes te koop.

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”