Ik heb recentelijk een niet-BMW radio overgenomen waaraan nog een deel van een (gedeeltelijk afgeknipte) kabelboom zat (van een R1150RT, volgens mij)Beemerke schreef:Ik heb een foto van de aansluiting gemaakt, wordt er nog niet veel wijzer van.
Op de inbouwraam staat BMW no 6514-7 659 032 Clarion no 948-0589-00 en op de slede BMW no 6514-7 660 214 Clarion no 300-7802-00
Wie weet welke radio past ?
Waaraan ook dergelijke stekkers die jou foto toonde (je had de foto geüpload op het Te Koop - draadje) en die ik voor de volledigheid hier wederom heb toegevoegd.
(om de eenvoudige reden dat ultimo die "Te Koop"-topic gesloten zal worden als het verkocht is, en dan is alles weg, finito, verzwonden, gone, poof..

Tevens zat er een verloop aan van de "bekende" auto-radio DIN stekkers naar die grote connector.
Die zwarte connector op jou foto is de "beruchte" BMW-2-ISO stekker, dat is o.a. ook in gebruik bij de BMW Z3.
Je zou kunnen overwegen bij je BMW dealeRT zo'n stekker proberen aan te schaffen, maar het kan zijn dat ze niet zullen begrijpen

Dan moet je denken aan zaken zoals AutoMat, maar dan wel ff je stekkeRT meenemen

Helaas staat er geen onderdeel-nummer op de verloop kabel, maar ik heb ergens ooit eens gelezen dat het eenzelfde connector zou zijn als bij de BMW Z3 (auto)?

Anyhoe, via die grote connector lopen de speaker-signalen (de verloop-stekker heeft op elk draadje netjes staan wat het doet!

De andere (grijze) stekker die in dezelfde behuizing zit als de zwarte stekker is volgens mij voor de stuurbediening (6 polig)
En dan nog remote LCD-display in het dashboard, dat is die rond-hoekige stekker, en daarin zitten 5 pennetjes, dus 5 polig.
Volgens het elektrische schema van de R1150RT is de display-aansturing namelijk 5 polig en de stuurbediening 6 polig.
Als ik de aders tel die in mijn afgeknipte kabel zit, is die kleine grijze connector inderdaad voor 6 polig bedraad, en die losse rond-hoekige kabel 5 aderig.
Kortom, tenzij je een radio scoort met draad- of stuurbediening, kan je m.i. volstaan met een DIN-naar-die-grote-zwarte-stekker verloop-kabel (de BMW-2-ISO oftewel BMW-naar-ISO).