Goed gereedschap...

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Erdee

Goed gereedschap...

Ongelezen bericht door Erdee »

... hangt onder een afdakje hoor je wel eens.
Nu is dat bij mij (zelf) nog niet aan de orde ;)

ik wilde wat vragen voor de r1100rt... Toen ik verleden jaar mijn machine kocht, zat daar geen gereedschap bij.
Nu heb ik via marktplaats een originele (?) set gekocht, die komt het weekend per post.

Vraag 1: wat zit er normaal gesproken in die set? Hij zag er overigens wel compleet uit, maar dan kan ik kijken wat er nog bij zou moeten
Vraag 2: waar verstopt de gemiddelde rt rijder die zak met metaal normaal gesproken tijdens 't rijden?

groeten Rick
flyer
Type: R1200RT
Land: Netherlands
Woonplaats of omgeving: Friesland

Re: Goed gereedschap...

Ongelezen bericht door flyer »

Erdee schreef:... hangt onder een afdakje hoor je wel eens.
Nu is dat bij mij (zelf) nog niet aan de orde ;)

ik wilde wat vragen voor de r1100rt... Toen ik verleden jaar mijn machine kocht, zat daar geen gereedschap bij.
Nu heb ik via marktplaats een originele (?) set gekocht, die komt het weekend per post.

Vraag 1: wat zit er normaal gesproken in die set? Hij zag er overigens wel compleet uit, maar dan kan ik kijken wat er nog bij zou moeten
Vraag 2: waar verstopt de gemiddelde rt rijder die zak met metaal normaal gesproken tijdens 't rijden?

groeten Rick
Als ik het setje gereedschap openmaak staat het op de flap afgedrukt wat er in moet zitten.

Ik bewaar het onder de achterste buddysit.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”