Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Mijn naam is Jan van Duffelen,rij al vele jaren bmw,rij nog dik een week op een r1150rt en dan rij ik op een r1200rt,vandaag de gehele dag een proefrit gemaakt.Op me r1150rt van 2002 heb ik vele toertochten mee beleefd,2 maal Noorwegen,waarvan een reis naar de Noordkaap was en Lofoten,Engeland,Schotland en Ierland,Oostenrijk,Zwitserland,Slovenie,Duitsland-Motorrad Days en afgelopen maand Dolomieten gereden en verders Eifel,Ardennen etc.Mijn favoriete trips hier in de buurt zijn lange dag trips meestal rij ik naar Zuid-limburg,Ardennen,Luxemburg etc.Rij ongeveer 15.000km per jaar.Met me r1150rt nooit problemen gehad maar wilde ik wat anders als het maar een rt is.Ik kom uit Vlaardingen en wie weet kom ik eens een van jullie ergens tegen.
MvG.
Jan van Duffelen
MvG.
Jan van Duffelen
- Marcel 1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Re: Even voorstellen
Hoi Jan,
Welkom.
Ik begrijp dat je een ervaren beemer bent. Ik zit met een vraag ivm mijn vakantieplanning. Vanaf wanneer (mei, juni?) zijn de paswegen open in de Alpen en Dolomieten? En is het dan ook prettig rijden? En waar moet ik verder rekening mee houden?
groeten,
Marcel uit Heerlen
Welkom.

Ik begrijp dat je een ervaren beemer bent. Ik zit met een vraag ivm mijn vakantieplanning. Vanaf wanneer (mei, juni?) zijn de paswegen open in de Alpen en Dolomieten? En is het dan ook prettig rijden? En waar moet ik verder rekening mee houden?
groeten,
Marcel uit Heerlen
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hoi Jan,
Welkom op het forum.
Dus net als ik aan de R1200RT.
Vrijdag mag ik die van mij ophalen.
Heel veel geluk en veilige km's ermee.
Richard
Welkom op het forum.
Dus net als ik aan de R1200RT.
Vrijdag mag ik die van mij ophalen.
Heel veel geluk en veilige km's ermee.
Richard

Hallo Marcel,
Als je in de Dolomieten wil rijden is het van half mei tot half september.Persoonlijk geef ik de voorkeur, maand juli en september,omdat dan nog niet zo druk is met rijden en omdat het ook nog niet te warm is.Ik ben dan in September geweest en moet zeggen het is prachtig om te rijden aldaar vele bochten.Het weer heb je niet voor het zeggen,heb gereden via het zwarte woud aldaar binnen door langs de Bodensee naar Partenkirchen en via Oostenrijk-Gross clocherpas naar Italie-arabba en van daar uit 5 dagen gereden in de dolomieten toen binnendoor terug naar Munchen en van daar uit autobahn naar holland.
Meestal in maart onderhouds beurt en elke jaar nieuwe banden er onder omdat ze gewoon op zijn. route met gewonne kaarten uit gezet,daarna op gps gezet en op route rol en zo heb ik het al jaren zo gedaan en blijft het ook zo doen.
MvG.
Jan
Als je in de Dolomieten wil rijden is het van half mei tot half september.Persoonlijk geef ik de voorkeur, maand juli en september,omdat dan nog niet zo druk is met rijden en omdat het ook nog niet te warm is.Ik ben dan in September geweest en moet zeggen het is prachtig om te rijden aldaar vele bochten.Het weer heb je niet voor het zeggen,heb gereden via het zwarte woud aldaar binnen door langs de Bodensee naar Partenkirchen en via Oostenrijk-Gross clocherpas naar Italie-arabba en van daar uit 5 dagen gereden in de dolomieten toen binnendoor terug naar Munchen en van daar uit autobahn naar holland.
Meestal in maart onderhouds beurt en elke jaar nieuwe banden er onder omdat ze gewoon op zijn. route met gewonne kaarten uit gezet,daarna op gps gezet en op route rol en zo heb ik het al jaren zo gedaan en blijft het ook zo doen.
MvG.
Jan
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Beste Jan,
van harte welkom op het
van mij heb je alvast een nieuwe avatar met een
als voorproefje op je nieuwe
Heel veel plezier ermee.
Jos
van harte welkom op het

Heel veel plezier ermee.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Beste Jan ,
Ik wilde je van harte welkom heten en je feliciteren met de aankoop van zo'n mooie R1200RT .
Een hele goede keuze , het is nl. een heel fijne fiets en kameraad , en ik kan het weten omdat ik
met deze , alleen al het afgelopen jaar , zo'n 20.000km heb afgelegd , door weer en wind .
Ook heel veel veilige en fijne km's toewenst op je RT .
met vriendelijke
groeten uit Rotterdam , (ja niet ver van jou vandaan , niet ?)
misschien zien we elkaar eens ,
Randy
Ik wilde je van harte welkom heten en je feliciteren met de aankoop van zo'n mooie R1200RT .
Een hele goede keuze , het is nl. een heel fijne fiets en kameraad , en ik kan het weten omdat ik
met deze , alleen al het afgelopen jaar , zo'n 20.000km heb afgelegd , door weer en wind .
Ook heel veel veilige en fijne km's toewenst op je RT .
met vriendelijke

misschien zien we elkaar eens ,
Randy
Hallo Randy,22ste staat de
er voor me klaar bij Breeman,behalve radio zit er verders alles er op met zumo 550 boven de tellers.
A.s maandag ga ik met me
naar Breeman,halen ze alvast me Baerh en ppt knop er af en de rest van me gps,kom alles dan weer op me
.
Heb afgelopen Dinsdag de gehele dag een proefrit gereden op de
even wennen,rij totaal anders dan de
,alles uit geprobeerd en het rijdt waanzinnig.Nog even geduld.

A.s maandag ga ik met me

Heb afgelopen Dinsdag de gehele dag een proefrit gereden op de

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!