toch maar even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

tonnievanuden

toch maar even voorstellen

Ongelezen bericht door tonnievanuden »

hallo

Ik ben Tonnie 48 jaar en ben al 11 jaar in het bezit van een R850 RT uit 1998 die ik kocht in 1999 met 10000 op de teller ikzelf heb er op dit moment 36000 km bij gereden wat dus niet echt veel is in 11 jaar.
ik rijd zo af en toe wel eens mee voor een weekeindje buitenland met andere motorrijders wat altijd weer ontzettend leuk is.
ik wil in de toekomst nog eens een keertje een navigatiesysteem kopen ,en denk dat ik dan misschien iets meer ga rijden dan dat ik nu doe met een routerol . dat vind ik een heel gedoe als je alles eerst uit moet printen en aan elkaar moet plakken.
ook wil ik op marktplaats handvatverwarming kopen voor mijn 850 rt omdat die er niet opzitten maar weet niet of die er bij mij opzitten gemakkelijk zijn te vervangen door verwarmde handvaten.
misschien kan iemand daar verder mee helpen door het een en ander uit te leggen op dit forum.

groet tonnie van uden
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: toch maar even voorstellen

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Tonnie!

Leuk dat er alweer een forumlid zich aanmeldt die dicht bij mij in de buurt woont.. _004. Over het forum an sich weet je volgens mij al genoeg, toch? Een navigatiesysteem is idd ideaal, zelf heb ik een oudje maar die doet 't nog prima. Op Marktplaats staan er verschillende, van heel duur tot heel goedkoop... :D

36000 km in elf jaar? Da's pak 'm beet zo'n 3272 km per jaar...ongeveer hetzelfde aantal km's wat ik dit motorseizoen bij elkaar heb gereden, maar ja, kben dan ook ook een mooi weer / hobby rijden... 8)_

Veel plezier & veilige km's toegewenst...
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Tonnie,

Welkom op dit RT-forum . Die routerol vervangen door navigatie is iets waar je geen spijt van gaat krijgen. :-) Ik ben vanmiddag gaan rijden, heb nog snel een route gedownload uit Tyre, van Roermond langs de Maas naar Valkenburg, en ben 3 uur zoet geweest. Mijn Tomtom stuurde mij naar de mooiste plekjes. En ook veilig omdat je niet op je tanktas/rol hoeft te kijken, omdat ie flitsers meldt en omdat ie scherpe bochten aankondigt (dan moet ik wel op mijn schermpje kijken). En veel afwisseling, want de routes zijn massaal voorhanden, terwijl ik ook vaak zelf iets fabriceer via Tyre, altijd binnen een paar minuten.

Als ik moets kiezen tussen handvatverwarming en navi, dan reed ik met koude handen.

Veel plezier! _004

Marcel uit Heerlen
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Ton,

Leuk dat je je alsnog even voorstelt, want je bent alweer geruime tijd geleden geregistreerd. Je vraag over verwarmde handvaten kun je het beste stellen in het forum: viewforum.php?f=1 er is vast wel iemand die je verder kan helpen.

[groet]

Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Tonnie,

Welkom op het forum.
En bijna dezelfde leeftijd, ik word volgende maand 48.
Jij al 11 jaar op dezelfde motor en ik heb een dochter van 11.

[welkom]
Richard
Randy
Type: R1200RT
Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Randy »

Hallo Tonnie ,
Van harte welkom op dit forum en heel veel plezier gewenst .
Ook wens ik je verder heel veel veilige en plezierige km's toe .
met vriendelijke -1200- groeten uit Rotterdam
Randy

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”