Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Ik heb op een later moment een gebruikte topkoffer gekocht voor mijn R1200RT. Voor de motor en de topkoffer moet ik aparte sleutels gebruiken. Ik heb begrepen dat het slot van de topkoffer kan worden aangepast zodat deze werkt op de sleutel van de motor. Ben lang de dealer geweest (Molenaar in IJsselstein) maar die vraagt om en nabij de €60. Dan maar liever met twee sleutels.Iemand die hier ervaring mee heeft of zou kunnen doen ? :
Hier heb ik in ieder geval een goede (maar wel engelstalige) handleiding, ik heb dezelfde site gebruikt voor het topkofferslot op mijn . http://www.ebbo.org/re_keying.php
Die slotplaatjes zijn vast wel 'voor weinig' op het internet te vinden.
, Gerbert
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Ja daar vraag je wat,een schijntje van wat ze bij de dealer vragen in iedergeval.
Als je geen haast heb wil ik je er wel mee helpen,heb nu nog het een en ander staan
waar ik mee bezig ben en moet nog een week op cursus.
Als we effe contact houden komt het vast goed ,als je dat wat vind.
Gr
Wat een verademing dat er op de wereld nog mensen zijn die iets voor een ander overhebben. Maast het aanpassen van het slot ook nog een hele gezellige middag gehad. Toppie.....harstikke bedankt !!!!!!