Jojo (maar dan echt de eerste) stelt zich voor.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

jojo

Jojo (maar dan echt de eerste) stelt zich voor.

Ongelezen bericht door jojo »

Hoe ik aan een RT kwam, je lacht je dood!
Mijn vrouw is bang voor van alles waaronder motoren (zie; „Help mijn vrouw wil niet achterop“ in RT-Cafe) en op onze trouwdag moest ik beloven nooit moter te gaan rijden. Ze had me al in andere takken van sport beleeft en wilde niet al op jonge leeftijd weduwe worden(?) Ik werkte wat later op ca. 5km van thuis en fietste heen en weer. Op een goed moment mocht ik dan een Vespa (125cc) kopen. Nou ja,.. beter als nix. Na een tijdje had ze op de autobahn een Vespa zien rijden en stelde vast dat het levensgevaarlijk is om zo langzaam rond te rijden! Aldus een scooter met 400cc mocht (Burgmann) gekocht, ik dacht dat dit wel mijn eindstation zou zijn, maar ach, het lijkt een beetje op een moter.
Bij het rondlopen in een showroom van (natuurlijk) BMW zei ze plots; zo eentje zou ze zich voor mij ook nog wel kunnen voorstellen( _005 ) ik natuurlijk ook wel. Op voorwaarde dat ik eerst zou proefrijden of het me wel bevalt,.......toch het beviel me (en hoe!! _oo_ )
Zo gezegd, zo gedaan, aanvankelijk -1150- , inmiddels -1200- , rij helaas momenteel niet zo veel, je moet kiezen als je ook nog meerdere marathons per jaar wilt lopen, toch?
Groeten Jos
sonron

Re: Jojo (maar dan echt de eerste) stelt zich voor.

Ongelezen bericht door sonron »

Hoi Jos,

Welkom, ik ben net ook nieuw. leuk verhaal, hoe het met vrouwen kan gaan. Na 12 jaar wil mijn vrouw ook wel weer achterop. Maar eerst de uitrusting op pijl brengen. (Vrijdag proefrijden op een R 1150 RT) _004

Gr. Ronald ;)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Jos, bedankt voor het voorstellen. Prachtig verhaal hoor, ik heb genoten . . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Hallo Jos,
Mooi verhaal! Leuke entree op die manier.
Vanuit zonnig Zeeland wens ik je, samen met je vrouw op de motor (of zij op een eigen BMW...) veel veilige kilometers toe.

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Randy
Type: R1200RT
Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Randy »

Hallo Jos ,
van harte welkom op het RT forum , en ja , je verhaaltje is onderhoudend .

Zo zie je maar weer , je weet nooit hoe een dubbeltje rollen kan !

Veel veilige km's toegewenst ,
vriendelijke -1200- groeten ,
Randy

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”