Leuk om eens achter mezelf aan te rijden.
Goed gedaan DMM

[media]1fLudYNMsYE[/media]
Moderator: RT_Patrick
dutchmidiman schreef:Bij mij zie je de remlichten op spiegels, Jos WRSM heeft dus altijd de juiste versnelling. (en dus geen remmen nodig) Ik heb nog een hoop te leren.
Nee, ik denk het niet, ik zat net ff wat vaker mis met schakelen. :shock:Jos WRSM schreef:Ik moet dus nodig weer eens naar Kenny
Geen zorgen hoor... denk dat we allemaal veel ven elkaar kunnen leren...dutchmidiman schreef:
Maar je hebt gelijk, ik moet nog veel leren.
dutchmidiman schreef:Klopt, ik probeerde baksteen te rijden, hoewel ik Jos niet adequaat genoeg kon bijhouden, wat aan mij ligt/lag.
Jos reed links (2/3 zeg maar) en ik dus rechts (1/3), min-of-meer.
Want ik probeerde dichterbij te komen voor wat betere opnames, en dan heb ik geleerd, baksteen.
Maar je hebt gelijk, ik moet nog veel leren.
Helemaal mee eens maar laat hij dan wel die zeer irritante piep van de richting aanwijzer er af halen.Opahak schreef:Ik stel voor dat Rob (DMM) nog veel filmpjes plaatst maar het geluid intact laat
dutchmidiman schreef:Ehm, dit is toch het echte geluid zoals het is opgenomen, Jos WRSM heeft van mij de "uncut" versie gekregen van de opname, en ik kan bevestigen dat dit echt het originele geluid is. Het geluid is dus intact gelaten.
Of ik ben veel te serieus en ik begrijp de clou niet, dat kan natuurlijk ook?
Wat betreft Jos WRSM’s remlicht;
Ik heb zijn remlicht weldegelijk zien werken, dus ik denk dat die wel in orde is, hij rijdt gewoon ongelooflijk strak! (lees: juiste versnelling, juiste snelheid, positie op de weg, etc)![]()
Wat betreft de pieperts van mijn knipperlichten, ik vindt het wel veel veiliger zo.
Klopt!Gwaaido schreef:BTW, op 7:09, allebei lekker door oranje
Foei, foei
Inderdaad het filmpje is blijkbaar nu "aangepast", ik hoorde toen nog mijn RT geluid.dutchmidiman schreef:@Opahak;
Geen excuses nodig, wat mij betreft!![]()
In de opname heb ik nog geen muziek waargenomen, ook nu niet, wederom, dus wellicht dat inderdaad Jos WRSM er nog mee bezig was.
Het kijken naar het filmpje is vermoeiend. Het beeld is erg onrustig, doordat je je camera op je hoofd hebt en dus met je kijkbewegingen meegaat.dutchmidiman schreef:En in de rustige uurtjes (vakantie is bijna afgelopen) de HD-versie gemaakt
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!