Per maart 2012 is de blauwe R1100RT erbij gekomen, en kunnen zowel mijn vrouw als ik op onze eigen R1100RT touren.
hier een foto van onze R1100RT
Moderator: RT_Patrick
-
Jan Edens
hier een foto van onze R1100RT
Hier een foto van onze aanwinst sinds 1 juni 2010, de zilver-grijze R1100RT waar we momenteel nog veel plezier aan beleven.
Per maart 2012 is de blauwe R1100RT erbij gekomen, en kunnen zowel mijn vrouw als ik op onze eigen R1100RT touren.
; Jan & Agnes Edens
Laatst gewijzigd door Jan Edens op 25 apr 2012, 14:00, 3 keer totaal gewijzigd.
- Ard
- Type: R1150RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam-Rijnmond
Re: hier een foto van onze R1100RT
Hoi Jan,
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets
ook [welkom]
Wat is het bouwjaar van jouw fiets?
Grt,
Ard
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets
ook [welkom]
Grt,
Ard
Life is like a box of chocolate...
Motorbegeleider WednesdayNightSkate Rotterdam
Motor Begeleidings Team
Motorbegeleider WednesdayNightSkate Rotterdam
Motor Begeleidings Team
-
Paul cr
Ziet er picobello uit Jan !
Veel rijplezier ermee.
Veel rijplezier ermee.
-
Jan Edens
Hallo Art, onze R1100RT is van mei 1997.
Je staat verbaast hoe goed de meeste R1100RT's er uit zien, geeft een goed gevoel om er 1 te hebben.
Naast onze Kawa 1500-Vulcan is dit toch een hele aanwinst, omdat het voor duo rijden veel meer voldoening geeft.
Ik vindt die blauwe kleur met zwart ook een prachtcombinatie, zal je ook zeer tevreden mee zijn denk ik zo.
mvg; Jan
Je staat verbaast hoe goed de meeste R1100RT's er uit zien, geeft een goed gevoel om er 1 te hebben.
Naast onze Kawa 1500-Vulcan is dit toch een hele aanwinst, omdat het voor duo rijden veel meer voldoening geeft.
Ik vindt die blauwe kleur met zwart ook een prachtcombinatie, zal je ook zeer tevreden mee zijn denk ik zo.
mvg; Jan
Ard schreef:Hoi Jan,
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets![]()
ook [welkom]
Grt,
Ard
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht