display olietemperatuur defect?

Bekabeling, zekeringen, accessoires en storingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
arieb

display olietemperatuur defect?

Ongelezen bericht door arieb »

Hallo, ik rij een -1100- uit 1997, km stand 60500. Vanmiddag op de snelweg verdwenen ineens de streepjes op de display mbt de olietemperatuur, display mbt. de tankinhoud werkt gewoon. Wie weet hier mogelijk de oorzaak van?

groet, Arie
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: display olietemperatuur defect?

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Heb je de zekeringen al gecheckt :idea:
arieb schreef:Hallo, ik rij een -1100- uit 1997, km stand 60500. Vanmiddag op de snelweg verdwenen ineens de streepjes op de display mbt de olietemperatuur, display mbt. de tankinhoud werkt gewoon. Wie weet hier mogelijk de oorzaak van?

groet, Arie
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
arieb

zekeringen zijn allemaal in tact, volgens mij is er ook geen zekering apart voor het olie display, of zit ik daar mis mee? Verder werkt alles naar behoren, dus het is voor mij een raadsel waarom het display ineens wegviel. Ik heb gisterochtend wel geruime tijd in de regen gereden, zou daar een oorzaak kunnen liggen?
arieb

vandaag werkte de display ineens weer! ...10 minuten ongeveer, toen viel ie weer uit. Wat ik verontrustend vind is dat kort daarna ook de richtingaanwijzers het niet meer deden. Motor van contact gehad, daarna deden de richtingaanwijzers het wel even weer, totdat 1 kant permanent bleef branden. Weer van contact af, en daarna deden de richtingaanwijzers het kort weer. De display bleef al die tijd uit. Wie heeft er ideeen wat dit kan zijn??
avierstraete

Ongelezen bericht door avierstraete »

Dit euvel heb ik ook eens gehad met mijn R1100 RT. Bleek dat een connector onder de tank gecorrideerd was. Losgemaakt, ingespoten en het euvel was verholpen. Wellicht kun je wat met deze informatie.

Mvg,
Aloys

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Elektrische Systemen”