Ben
Moderator: RT_Patrick
ANWB schreef:De Duitse autoriteiten kunnen u in Nederland niet dwingen deze te betalen, maar wel wanneer u binnen een aantal jaren weer in Duitsland komt. Dit gaat binnen korte termijn veranderen. Binnen Europa zijn er afspraken om boetes in het verblijfsland van de overtreder te innen, maar Duitsland maakt hier nog geen gebruik van. Zodra ze dat wel doen dan kunnen ook boetes die in het verleden zijn gegeven alsnog in Nederland worden geïnd.
Hazeldonk schreef:Dank jullie wel voor reacties en ik zal maar betalen. Volgens een tabel op internet moet ik rekenen op 125 euro voor 42 km te hard waar je 50 mag. _002
Ben
Ik rij meestal in Duitsland, Eiffel en omstrekenHazeldonk schreef:Mooie foto ontvangen uit Duitsland.
Als iemand me uitlegt hoe ik het gescande PV op het forum kan zetten doe ik dat, dan kan iedereen zien hoe die foto's er uitzien.Hub schreef:Daarom vraag ik me dan ook af hoe het mogelijk is het kenteken van je motor te flitsen?Hazeldonk schreef:Mooie foto ontvangen uit Duitsland.
![]()
Hub
scannen en de instructie opvolgen die je hier: viewtopic.php?f=26&t=49 vindt. dan moet het lukkenHazeldonk schreef: Als iemand me uitlegt hoe ik het gescande PV op het forum kan zetten doe ik dat, dan kan iedereen zien hoe die foto's er uitzien.
Ben
en was het de snelheid waard, voor dat bedrag heb je waarschijnlijk geen 3 kilometer te hard gereden? Rijbevoegdheid kwijt, alleen voor Duitsland toch zeker? _002Paul cr schreef: . Dit voorjaar echter ook gelasert: Direkt 262 euro pinnen en een maand ontzegging rijbevoegdheid.
Je zult je rijbewijs w.s. moeten inleveren, dus ook in Nederland de klos _002Hazeldonk schreef:en was het de snelheid waard, voor dat bedrag heb je waarschijnlijk geen 3 kilometer te hard gereden? Rijbevoegdheid kwijt, alleen voor Duitsland toch zeker? _002Paul cr schreef: . Dit voorjaar echter ook gelasert: Direkt 262 euro pinnen en een maand ontzegging rijbevoegdheid.
Eergisteren net een boete van € 15,- gekregen uit Duitsland. 6 km overschrijding (na correctie). Prijs valt me mee. Weliswaar met de auto dit keer, maar toch. Keurig netjes overgemaakt.Jos WRSM schreef:Vorig jaar in de Harz, €10,=![]()
voor een overschrijding van 12km/h en daar kreeg ik nog een keurig fotootje bij. Zo heb ik ze tenminste nog eens op kosten gejaagd
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!