Dure onderhoudsbeurt
Moderator: RT_Patrick
- arjl
- Type: R1100RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Den Haag
Dure onderhoudsbeurt
Hallo allemaal,
Na een dure onderhoudsbeurt waar na 108.000 km mijn koppeling vervangen diende te worden en ze gelijk wat andere zaken hebben gedaan aan mijn motor (R1100RT) heb ik 'm gisteren weer opgehaald. Hij rijdt weer als een zonnetje! Wat een verschil kan dat maken!
We gaan weer verder met het genieten van de mooie temperaturen!
Gr,
Arjen
Na een dure onderhoudsbeurt waar na 108.000 km mijn koppeling vervangen diende te worden en ze gelijk wat andere zaken hebben gedaan aan mijn motor (R1100RT) heb ik 'm gisteren weer opgehaald. Hij rijdt weer als een zonnetje! Wat een verschil kan dat maken!
We gaan weer verder met het genieten van de mooie temperaturen!
Gr,
Arjen
R1100RT (2000), Neon Blauw, Interphone F4, Garmin Zümo 550
Re: Dure onderhoudsbeurt
Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Toen ik je topic onderwerp zag dacht ik nog: "wat voor ellende-verhaal zal ik hier gaan lezen". Flinke kosten en nog geen meter wijzer, of juist nog meer problemen. Maar dat viel dus mee.
Het pinnen doet ff pijn maar je kunt nu wel genieten van mooie RT kilometers. Have fun.
Toen ik je topic onderwerp zag dacht ik nog: "wat voor ellende-verhaal zal ik hier gaan lezen". Flinke kosten en nog geen meter wijzer, of juist nog meer problemen. Maar dat viel dus mee.
Het pinnen doet ff pijn maar je kunt nu wel genieten van mooie RT kilometers. Have fun.
Ik kan me voorstellen dat de financiele wonden minder zeer doen wanneer je merkt dat je motor er beter van is geworden.
- arjl
Haha, ja... Gelukkig geen ellendeverhaal verder. Rijdt echt heerlijk weer nu. Heb ook het idee dat hij weer stabieler en soepeler rijdt. Er trilde ook nog wel wat dingetjes voordat ie weg ging en dat is er ook uit, gelukkig!
Gr,
Arjen
Gr,
Arjen
-
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: N-Br
"Dure onderhoudsbeurt" schrijf je.
Ik lees echter nergens de kosten...
Ik lees echter nergens de kosten...
- arjl
Haha, nou die heb ik ook inderdaad niet gegeven. Maar duur zal een beleving van een persooon zijn. 1800 Euro was de totale onderhoudsbeurt. Nieuwe Koppeling, voorband, remblokken voor, startmotor nagekeken en nog wat algemene zaken....
Gr,
Arjen
Gr,
Arjen
arjl schreef:Haha, nou die heb ik ook inderdaad niet gegeven. Maar duur zal een beleving van een persooon zijn. 1800 Euro was de totale onderhoudsbeurt. Nieuwe Koppeling, voorband, remblokken voor, startmotor nagekeken en nog wat algemene zaken....
Gr,
Arjen

_002 _002 _002
-
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Het is een aardige bom duiten, maar als je tweewieler dan weer helemaal top is, zijn de centen weer prima besteed!
Veel rijgenot!
Veel rijgenot!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht HJC IS-33/ goede vervanger dure BMW/Schuberth?
door mats1 » » in Over: (Systeem)helmen - 24 Reacties
- 8752 Weergaves
-
Laatste bericht door Ferdinand
-
-
- 10 Reacties
- 8568 Weergaves
-
Laatste bericht door Nico4sen
-
- 39 Reacties