Kabels en aansluitingen onder buddy

Bekabeling, zekeringen, accessoires en storingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
AGVerheij
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Kabels en aansluitingen onder buddy

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Hallo,

onder het zadel van mijn -1150- liggen een aantal losse kabeltjes en connectoren. Uit de electrische schema's wordt mij niet duidelijk waar deze voor dienen of waar ze naar toe gaan _001 Ik vermoed dat het voorbereiding is voor alarm, extra verlichting oid, maar kan het met mijn beperkte electrotechnische kennis niet nagaan.
Wat ik hoop is dat één van deze een 5 of 12Volt spanning geeft, geschakeld via het contact. Dat zou namelijk heel handig zijn voor de voeding van intercom of navigatie. Ik blijf liever bij werkende bekabeling vandaan, aan een doodlopend uiteinde durf ik nog wel wat te rommelen :$

Ik heb er al even een multimeter tegenaan gehouden, maar kreeg niet echt duidelijke resultaten.

Nog tips ?
[groet], Gerbert
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Inspector Gadget

Re: Kabels en aansluitingen onder buddy

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Wellicht dat in jou fiets een alarm of intercom gezeten heeft, die eruit gehaald is vóór de verkoop aan jou? _001
Heb je al navraag gedaan bij de verkoper? :idea:

Meest handige is om hier foto's te plaatsen, wellicht worden dan stekkers e.d. herkent, er kijken hier vele ogen mee op dit geweldige forum _004
AGVerheij
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Kabels en aansluitingen onder buddy

Ongelezen bericht door AGVerheij »

De garage/handelaar waar ik 'em heb gekocht wist er verder niets van, maar ik zelf vermoed idd. dat er al 'iets' ingebouwd heeft gezeten. Overigens lijkt me de gedachte dat BMW alvast wat kabels voorbereidt ook niet gek.

Ik zal vandaag of morgen -als het droog is- wat foto's maken en eventuele labeltjes bekijken.

[groet], Gerbert
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Elektrische Systemen”