jaybmw schreef:Hielke, ben je tevreden over de dealer in Rijen (mofra) ? Ik overweeg om mijn rt daar de 20.000km beurt te laten doen.Trouwens nog proficiat met je nieuwe aanwinst,hele mooie machine hoor.Via internet gevonden? Het is toch een stukje bij je uit de buurt.
Veel geluk met je nieuwe machine.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
,Jeroen.
Jeroen,
Rijen ligt idd een beetje uit de buurt, maar het was de meeste betaalbare motor die ik op dat moment kon vinden.
De ontvangst en het zaken doen bij Mofra, waar ik dus voor het eerst kwam, is zeer zeker goed te noemen

.
Ook de service daarna (ik had de oude top koffer niet mee verkocht) toen ik het slot moest laten aanpassen van de top koffer.
Daar kwam ik pas achter, toen de top koffer op de K1200GT zat, en er niet meer af wilde omdat de sleutel niet paste

.
Gelukkig zat hij niet op slot, maar voor de zekerheid hadden ze bij Mofra de sleutel van de oude motor geregeld, die toen al verkocht was.
Als ik Mofra vergelijk met Simako (Elst, Apeldoorn) gaat mijn voorkeur uit naar Mofra.
Wanneer de motor uit de garantie is (over 2 jaar) ga ik weer terug naar Jensen in Nijmegen, want daar kan in mijn ogen nog niemand aan tippen.
Jos WRSM schreef:Beste Hielke,
Wat een schitterende fiets, zeg. Een prima keuze zou ik zeggen. Ik wens je heel veel rijplezier.
Blijf vooral lekker meelezen op ons forum en wellicht horen we nog eens iets van je.
Jos
Jos,
Ik heb min of meer de keutel ingetrokken, na de leuke reactie van jullie.
Ik zal blijven lezen en feedback geven, daar waar ik kan.
Hielke