Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Ook ik ben net vers hier op het forum en meteen al met de neus in dit bericht! Wouter, ik ken je wel niet, maar ik wens je een heel voorspoedig herstel toe. Ik hoop echt dat je er uiteindelijk weinig last aan overhoudt, zowel lichamelijk als ook in het vertrouwen dat je hebt op de weg. Er wordt vaak genoeg gezegd 'je kan niet voorzichtig genoeg zijn' en dat blijkt ook maar weer uit dit bericht.
Sterkte
jojo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Jongens en meisjes, wat hebben jullie mij aangenaam verrast met al jullie aandacht. Hier, maar ook via de bloemist en de brievenbus. Fantastisch.
En uiteraard heb ik jullie adviezen ter harte genomen. Ik ben aan het genezen. Langzaam aan, dat wel.
Maar ik ben momenteel vrij van ontstekingen en probeer door langzaam te bewegen het geslagen lijf weer een beetje in oorspronkelijke stand (en status) te krijgen.
De zes gebroken ribben laten zich nog nadrukkelijk gelden.
Maar de algehele conditie heeft ook een enorme klap gehad. Enerzijds door de ingrijpende operatie waarbij inderdaad de milt is verwijderd en tevens de rest van de buikholte aan een uitgebreid onderzoek is onderworpen. Anderzijds werd het laatste restje uithoudingsvermogen weggepoetst door die gemene dubbele longontsteking.
Maar enfin, ik ben er nog! En ergens in augustus/september zal toch zeker een moment aanbreken dat ik moeite moet doen om mij fysiek dit ongeval te herinneren.
Dat ongeval, daar bestond wat misverstand over, zo las ik hier in het forumoverzicht.
Ik ben vanaf links aangereden door een automobilist die mij totaal niet had gezien. Wellicht bevond ik mij precies in de dode plek achter zijn raamstijl. Dat kan gebeuren, het is niet anders. Hij vond het net zo vervelend als ik.
Gelukkig reden we allebei niet hard.
Dat dit alles dan toch nog ruim 6 mille schade aan de motor oplevert is minder prettig. Die balanceert nu op randje 'total'. Uitslag nog onbekend. Als je daar dan nog de motorkleding bij rekent die het ziekenhuispersoneel - begrijpelijkerwijs - om je wegknipt, dan staat de teller al gauw richting 8 mille.
Kortom, jongens en meisjes, kijk vooral goed uit onderweg. Want voor je het weet, kost het geld, en mogelijk zelfs je leven...
Maar, nogmaals, enorm bedankt voor jullie warme belangstelling de voorbije weken. Ik wens jullie een prettige zomervakantie. De mijne kon ik schrappen...
hartelijke groet,
wouter de jong
Laatst gewijzigd door beamer op 26 jun 2010, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Jouw bericht met veel plezier gelezen!
Ondanks de financiële schade, dat kom je wel te boven denk ik, is het veel belangrijker dat je nu zelf ook denkt dat je op de weg terug bent!
Neem rustig de tijd voor het herstel onder het motto: tijd geneest alle wonden!
De aandacht en het gebaar van het RTforum heeft je verrast en pleziert, daar doen wij het voor als deelnemers want dit geeft een positief gevoel en helpt wellicht mee in het genezingsproces.
Het gaat je goed en wij hopen jouw weer te zien met het RT treffen in 2011?
las onlangs nog weer eens de oproep van rHanRT om toch vooral het RT-treffen te bezoeken.
kreeg uiteraard ook al via de e-mail de uitnodiging om naar de NOP te komen. ik ken de omgeving daar goed.
maar..., dat treffen zit er nog niet in!
ik ben nog steeds herstellende van dat ongeval eind mei.
want, er bleek ook nog een rechterknie die volledig in de poeier was gereden bij die aanrijding. zojuist mijn tweede operatie daaraan ondergaan en nu revalideren.
voorjaar 2011 wordt krap....
maar, niet onbelangrijk, de motor staat weer in de schuur. klaar om bereden te worden. hij heeft er zin in. ik ook.
kijken of we allebeide beschikken over voldoende geduld.
want voor motorrijden moet je volledig fit zijn. om het goed te kunnen doen en om er goed van te kunnen genieten.
nogmaals een goede gelegenheid om alle belangstellende forumleden nog eens te bedanken voor hun medeleven en interesse sinds mei.
De motor staat klaar, jullie beiden hebben er zin in maar inderdaad als mens moet je het ook kunnen.
Wat in het vat zit verzuurd niet, zullen wij maar denken.
Herstel moet zijn tijd hebben, duurt bij jou blijkbaar iets langer dan gedacht, het is niet anders.
Ik wens jou in ieder geval een veerder voorspoedig herstel toe.
Goed om even iets van je te vernemen. Jammer dat het allemaal zo lang duurt, maar je krijgt er in ieder geval toch weer zin in. Wel sterkte met het restant van je herstel.