Voorstellen: consigliere
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Voorstellen: consigliere
Hoi,
ben sinds gisteren lid. Ben 49 jaar woon in Nieuw Vennep en rijdt motor sinds een jaar of 10. Als iemand hier in de buurt woont en af en toe een paar uurtjes in het weekeinde (of maandag dan ben ik altijd vrij) wil toeren houd ik me aanbevolen.
Ik schat zo'n 5.000 km per jaar recreatief.
Gereden:
diverse Harleys
yamaha XJR 1300
Diverse BMW's (1150 RT 2x en 1150R 1x)
Heb nu sinds een paar jaar een R1200c.
Ik twijfel over het volgende:
de cruiser is een prima motor maar als ik rijdt is het 2x a 4 x per jaar lang weekeinde Duitsland Luxemburg etc. Enerzijds is dat prima gegaan op de Cruiser maar ik mis toch het weggedrag en het comfort van de RT.
Waar twijfel ik over:
1. de cruiser inruilen (2006 bj en 20.000 km) en een nieuwe of nagenoeg nieuwe RT
2. de cruiser houden en een R1100Rt er bij kopen.
Lastig (niet voor mij vrouw trouwens die vind 1 al te veel).
Leuk dit forum en prettig om met gelijk gestemden te zijn
Groet Rob
ben sinds gisteren lid. Ben 49 jaar woon in Nieuw Vennep en rijdt motor sinds een jaar of 10. Als iemand hier in de buurt woont en af en toe een paar uurtjes in het weekeinde (of maandag dan ben ik altijd vrij) wil toeren houd ik me aanbevolen.
Ik schat zo'n 5.000 km per jaar recreatief.
Gereden:
diverse Harleys
yamaha XJR 1300
Diverse BMW's (1150 RT 2x en 1150R 1x)
Heb nu sinds een paar jaar een R1200c.
Ik twijfel over het volgende:
de cruiser is een prima motor maar als ik rijdt is het 2x a 4 x per jaar lang weekeinde Duitsland Luxemburg etc. Enerzijds is dat prima gegaan op de Cruiser maar ik mis toch het weggedrag en het comfort van de RT.
Waar twijfel ik over:
1. de cruiser inruilen (2006 bj en 20.000 km) en een nieuwe of nagenoeg nieuwe RT
2. de cruiser houden en een R1100Rt er bij kopen.
Lastig (niet voor mij vrouw trouwens die vind 1 al te veel).
Leuk dit forum en prettig om met gelijk gestemden te zijn
Groet Rob
Re: Voorstellen: consigliere
Ha Rob,
Welkom op het forum! Je gaat hier zeker antwoord krijgen op je RT-vragen.
Niet van mij, by the way, want daarvoor ben ik nog teveel motor-newby.
Groet,
Bolderbast
Welkom op het forum! Je gaat hier zeker antwoord krijgen op je RT-vragen.
Niet van mij, by the way, want daarvoor ben ik nog teveel motor-newby.
Groet,
Bolderbast
Hoi Bolderbast,
mooi zeg die kleur Rood. Dat is toch een R1100RT? Staat hem erg goed. Blijft toch eigenlijk een tijdloos model de 1100 en 1150. Ik vermoed dat de huidige scherpe vorm eerder de strijd verliest van de tijd. Deze kuip blijft eigenlijk mooi.
Veel plezier ermee en bdenakt voor de verwelkoming.
Gr rob
mooi zeg die kleur Rood. Dat is toch een R1100RT? Staat hem erg goed. Blijft toch eigenlijk een tijdloos model de 1100 en 1150. Ik vermoed dat de huidige scherpe vorm eerder de strijd verliest van de tijd. Deze kuip blijft eigenlijk mooi.
Gr rob
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Beste Rob,
Van harte welkom op het RT forum. Lastige keuze hoor: de Custom lijkt me een erg fijne en is ook een mooie fiets. De uiteindelijke keuze is natuurlijke helemaal aan jezelf.
Jos
Van harte welkom op het RT forum. Lastige keuze hoor: de Custom lijkt me een erg fijne en is ook een mooie fiets. De uiteindelijke keuze is natuurlijke helemaal aan jezelf.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Meneer is kenner. Dat blijkt!consigliere schreef:Hoi Bolderbast,
Gr rob

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!