Ik kan niet achterblijven bij de vele forum leden welke zich reeds eerder hebben voorgesteld!
Vroeger nooit gedacht en destijds toch redelijk afgegeven op BMW maar uiteindelijk is het er dan toch van gekomen ook voor mij een BMW, en sterker nog inmiddels al de 2e op rij, was het niet zo dat verstand komt met de jaren.

Motor rijbewijs gehaald op 19 jarige leeftijd (1974) en gestart met een Yamaha XT500, wie niet zou je zeggen maar daarna redelijk snel overgestapt naar een KTM 250 beide off road machines waarvan de laatste natuurlijk echt kicken was. Na vele jaren zonder motorfiets geweest te zijn ben ik in 2000 weer begonnen met een Honda VT500 gevolgd door een Honda VT600. Met beide (lichte) motoren leek een trip van 30 km meer op een wereldreis en was ik dan ook vaak blij te kunnen stoppen om mijn rug te wat te strekken. De BMW R1100R (Wirken motoren) aankoop daarna was wel even wennen maar een gigantische opluchting wat betreft rijcomfort en degelijkheid. Op dit moment rij ik een R1150RT (Motoport Den Bosch) en heb reeds vele kilometers erop zitten, een fantastische complete motor inclusief vele accessoires waaronder Pilot xenon verlichting welke mij goed zichtbaar maken voor de overige weggebruikers.
Groetjes Henk