Uiteraard had ik de eerst de gebruiksaanwijzing nog eens goed nagelezen en ging vervolgens ijverig met de strijklbout aan de haal.. 8-) ....Helaas, hoe ik ook streek...de badge plakte voor geen meter... _002
Dan maar met naald en draad in de weer....maar na bijna een uur - en me een paar keer flink geprikt te hebben - was ik nog maar halverwege met al die kleine kl..steekjes en het zag er werkelijk niet uit...deed me een beetje denken aan die borduurwerkjes die mijn kinderen vroeger van de kleuterschool wel eens mee naar huis namen! Goed, de hele zaak maar weer lostornen...en per ongeluk ook natuurlijk een stuk rand van de Badge zélf losgetornd.. :shock:
Oké....dan maar op het internet zoeken.....hee...textiellijm....dat ik daar zelf niet op gekomen ben. 8-) Vlug naar de bouwmarkt voor een tubetje Bison textiel lijm. Nou dat werd helemaal een drama.....beide delen gelijkmatig insmeren, 5 minuten laten indrogen en vervolgens stevig aandrukken... Ammehoela..op een gegeven moment zat alles onder de lijm, mijn handen, mijn jack en de Badge bleef nóg niet zitten..... _003..
Nou heb ik helaas een kort lontje als mij iets - na uren proberen - niet lukt......dus mijn jack zit nu in de wasmachine en de Badge........ligt in 4 stukken in de kliko....

nu eerst maar eens afwachten hoe mijn jack uit de wasmachine komt......zul je zien...