Even Voorstellen: bmw jacky

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

bmw jacky

Even Voorstellen: bmw jacky

Ongelezen bericht door bmw jacky »

Hallo RT Vrienden,

ik ben net nieuw op dit forum, heb ik november een BMW R1100RT gekocht bij Quispel in Deurne.

Na een behoorlijk zwaar ongeluk met mijn V-strom had ik mijn oog laten vallen op een BMW R1100RT, en omdat ik Jarno goed ken was de keuze om hem bij quispel te kopen bijna vanzelfsprekend.

Ik ben 53 Jaar en ben Vrachtwagenchauffeur , vooral seizoen arbeid, omdat wij veel evenementen verzorgen.

Ik Woon in het brabantse Rosmalen.

Groeten BMW Jacky motor001
BMW Tijger

Re: Even Voorstellen

Ongelezen bericht door BMW Tijger »

[Hallo RT vrienden,

Ook ik Jan ben net nieuw op dit forum.
Na 1 1/2 jaar geshoppert te hebben (Kawa EN 500 en Yamaha Virago 750) nu overgestapt op een R1100RT zoals ook mijn maatje BMW Jacky.
Gezien de vele positieve reakties kan dit geen verkeerde keuze zijn, we hopen dan ook veel fijne veilige Km's te kunnen rijden.
Ik ben 60 jaar en chauffeur bij het grootste openbaarvervoers bedrijf, dus veel onderweg. In het motorrijden heb ik een fijne ontspannende hobby gevonden en hoop hier nog lang van te genieten

Met vriendelijke groeten
BMW Tijger :roll:
RuudRT

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hallo,

Welkom heren weer een paar asfalt ridders op het forum.

Veel wijsheid en plezier en denk eraan houd hem tussen de lijntjes en de glimmende kant naar boven.

groeten Ruud (ook asfaltridder)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Welkom op het RT forum

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste BMW Jacky en BMW Tijger van harte welkom op het RT forum en ik wens jullie er veel plezier mee. Gaan jullie nog mee naar het RT Treffen op 26 april 2009? Ook daar van harte welkom.
http://www.amsterdam2000.nl/inschrijvenrttreffen.htm

grtz
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
BMW Tijger

Re: Welkom op het RT forum

Ongelezen bericht door BMW Tijger »

Hoi Jos

De RT meeting is in onze ogen een mooi evenement om nader kennis te maken en ervaringen uit te wisselen, dus hebben wij beide BMW Jacky en BMW Tijger hiervoor ingeschreven, we rekenen op een gezellig treffen

groetjes BMW Tijger :roll:
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Welkom op het RT forum

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Leuk mannen, welkom en wij hopen ook op een gezellig treffen. :D
Aan het aantal inschrijvingen zal het niet liggen.

grtz

Jos
BMW Tijger schreef:Hoi Jos

De RT meeting is in onze ogen een mooi evenement om nader kennis te maken en ervaringen uit te wisselen, dus hebben wij beide BMW Jacky en BMW Tijger hiervoor ingeschreven, we rekenen op een gezellig treffen

groetjes BMW Tijger :roll:
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
BMW-Harm

Ongelezen bericht door BMW-Harm »

Welkom op dit gezellige forum :!:
bmw jacky

Hallo vrienden,

ben in ons voorstelrondje nog iets vergeten,

wij , BMW Tijger en BMW Jacky , zijn beide lid van de MAG,
beide ook vrijwilliger, staan dus regelmatig op diverse beurzen
om zieltjes te winnen voor deze club.

Ik ben actief ook in de afdeling verkeer.

groeten BMW Jacky motor001
crash165

Sinds een maand ook lid

Ongelezen bericht door crash165 »

Hoi mede RxxxxRT vrienden,
Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben sinds een maand ook een nieuw lid van dit forum. Ik ben Marinus. Ik rijd al 33 jaar motor. (voor meer info www.mb5.nl).

Sinds 2002 voor het eerst een BMW. Ik had toen een K75RT gekocht van een collega. Hij knapte oude politie motors op.

Ik had deze motor gekocht waar inmiddels 100.000 km op zat. De laatste 6 jaar van mijn K. heb ik het zelfde aantal km er mee gereden. (200.000km dus) :!:
Inmiddels is hij overleden. :roll: . Maar ik ben er mee naar Turkije, Marokko geweest en bijna elk jaar was ik wel in de pyreneen te bewonderen. :lol: Ik heb er heel veel plezier van gehad. Altijd starten :D . En nooit problemen :D .

Dus sinds een maand nu ook overgestapt op een R1100RT. Want eenmaal begaan met BMW is voor altijd verloren...... :evil:
Ik heb al met veel plezier vele artikels van jullie gelezen.. En ik benijd sommige van jullie om jullie kennis van knutselen en techniek.

Maar ik ken mij zelf. Ik rijd liever dan dat ik poets of sleutel

Dus mensen tot ziens op de weg en tot spreeks op het forum
Groetjes,
Marinus :arrow:
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Allen van harte welkom op dit forum! Geweldig wat mede-MAGgers te vinden hier. Wellicht dat we daar ook actief iets mee kunnen op het RT Treffen door in ieder geval folders in het koffer te hebben liggen ;-) . Zelf ben ik niet actief bij de MAG, maar dat komt nog wel een keer...

Amuseer jullie, en deel kennis waar mogelijk!

Groet,

Dave
bmw jacky

Bedankt Dave,

ik ga het regelen, bedankt voor de tip !!

ook namens de MAG natuurlijk.

gr BMW Jacky :)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”