ff voorstellen: Jan Paul

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Buffie

ff voorstellen: Jan Paul

Ongelezen bericht door Buffie »

Hi allen,
ik ben Jan Paul en woon in het mooie Gooise landschap. Ben nog in afwachting van mijn nieuwe R1200RT (productie week 14) _005 Zolang tuf ik nog op mijn Pan uit 93. Het wordt mijn eerste BijMooiWeer fiets en hij staat al veel ingepland dit jaar. Drie tourritten (o.a. naar Italië en Pyreneeën en ook nog woon werk verkeer. Mjammie. Kan niet wachten tot hij er is.
Stingray

Re: ff voorstellen: Jan Paul

Ongelezen bericht door Stingray »

Nou gefeliciteerd met je aankoop. Van harte welkom op het forum en veel veilige km op je RT
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi Jan Paul,

Vanuit datzelfde mooie Gooise landschap [welkom]
Zal wel even wennen zijn, een overstap van een Pan naar een RT, maar eenmaal gewend, wil je niet meer anders.
We zijn benieuwd naar je bevindingen, ervaringen en tourverslagen, en lots of foto's

Veel plezier hier en tot zwaais!

[groet]
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Buffie

Ik heb de motor (mijne dus .... geen demo) zien staan bij de dealeRT. Heb hem horen kwebbelen met zijn andere uitlaat (eerste start) en mocht er nog niet mee weg _002
Kenteken was er nog niet en spuiteRT van topkofferdeksel was te laat. Intercom en GPS zit er al op. Kan niet wachten. Ikke wil rijden _005 _005
Dan moet ik intussen mijn oude trouwe Pan, die ik nog steeds heb, maar weer gaan poetsen :$ :$ Doe ik hem weg, houd ik hem , doe ik hem weg, houd ik hem ?????? :$ :$ Kwee nog nie.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste JP,

[welkom]

Spannend hoor, dat afwachten. We zien je -1200- graag eens verschijnen op SHOWEN DIE R1200RT.
Veel 'voorpret' alvast gewenst
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Ach, weg doen of houden.

Heb je de ruimte?
Wat kost WA en MRB?
Niet rijden is bijna geen kosten?
Wat is ie nog waard?

Altijd een alternatief als het buiten te smerig is om je nieuwe RT er aan op te offeren, maar je geeft aan je eerste mooi weer fiets dus rij je niet in de winter, toch?

Wat heb je dan nog aan de Pan??

Was is ie waard?
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik rij zo af en toe ook op een Pan, leuke fiets wat dat betreft.

Tja, waarde, relatief begrip natuurlijk, ook emotie tellen wat mij betreft altijd mee.

Wellicht een idee :idea: wat je zou kunnen overwegen, hoe drastisch het ook klinkt;
In z'n geheel (compleet) krijg je wellicht weinig voor je fiets, maar verkoop je de onderdelen los (op bijv. MP) zou je nog wel eens positief verbaast kunnen zijn.

Ik weet van motorbroeders die dat met hun oude fietsen gedaan hebben, en soms tot wel 2x de "compleet" prijs gekomen zijn.
(is geen garantie natuurlijk)

Maar dan moet je daar wel de tijd voor en zin in hebben. _001
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] JP!

...kherken je dilemma...toen ik vorig jaar november mijn -1150- kocht, zat ik ook te twijfelen wat ik met mijn XV750SE uit '83 moest doen.. _001. Kweet 't ..ben 'n watje....maar ik was toch wel zéér een mijn Yamahaatje gehecht ;).
Uiteindelijk toch maar via MP verkocht aan een liefhebber waarvan ik zeker wist dat hij er net zo goed voor zou zorgen als ik het altijd gedaan heb....

Succes met je beslissing... :D
Buffie

Ik ben inderdaad een "mooi weer" rijder. Dat betekend bij mij dat hij als het vriest echt niet meer buiten komt. Regen en slecht weer doen er niet toe. Had ie maar geen motor moeten worden :D

De Pan is een genaturaliseerde Amerikaan uit 1993 met zeer weinig km's en een prachtige kleur bordeaux rood metallic. Tezamen met Cordin zadel en unieke rugsteun met koffer er aan maakt dit een mooi plaatje. Net als Berrybeer ben ik ook een watje dat aan hem gewent is geraakt en moeite heeft met afscheid. De waarde zal toch gauw ruim boven de 4k euries zijn.
Ruimte genoeg dus dat is niet het probleem. Hij mag zelfs slapen naast een Pan van een maatje van mij. Is tie niet zo eenzaam 8)

Iemand die goed voor hem zorgt is altijd welkom. In onderdelen verkopen voelt toch een beetje als actieve euthanasie om een donor krijgen. Maar ja stilstaan is ook niets. Ik denk nog even verder ..... euhhh droom bedoel ik: woensdag is het kenteken er hopelijk van de 1200. Spannend _004 _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”